You are not logged in.
Voi vitsi! Jo kymmenes disco
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:71ec77ef72="siljayves"]Jaa'a. Kuulemma ollaan millon vaan tervetulleita. Ens kerralla vois olla ONGINTAA lakanan takaa!
onnen ongintaa koho keikkuu, kohta nähdään mitä mä saan
[/quote:71ec77ef72]Ehkä foorumin paras viesti
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
[quote:bcbd2e7e8c="psykokarkki"][quote:bcbd2e7e8c="siljayves"]Jaa'a. Kuulemma ollaan millon vaan tervetulleita. Ens kerralla vois olla ONGINTAA lakanan takaa!
onnen ongintaa koho keikkuu, kohta nähdään mitä mä saan
[/quote:bcbd2e7e8c]Ehkä foorumin paras viesti [/quote:bcbd2e7e8c]
palasin vasta amerikasta aivan hiljattain
swingenistä itään, onko siellä mitään
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Huomenna voisi yrittää jaksaa Nollaan sinne Alternative Nationiin vai mikä Indiepäissään lie onkaan.
Smaa.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:f4d7ce64d5="stratum"]Huomenna voisi yrittää jaksaa Nollaan sinne Alternative Nationiin vai mikä Indiepäissään lie onkaan.
Smaa.[/quote:f4d7ce64d5]
Missä katotaan Liverpool - Tottenham?
en ole kolmekybänen emoboy
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
- etenkin alkuperäiselle artikkelille
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
- etenkin alkuperäiselle artikkelille
http://i45.photobucket.com/albums/f56/t … ay_web.jpg
Voi video kun on vaikeata tää interweb :x
Jotain musaa joskus jossain siis :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:e9918535c6="mitten"]ens viikon perjantaina:
[/quote:e9918535c6]
Mahtuuko tonne koskaan sisään? Vähän niinkuin kiinnostaisi, mutta ei jaksaisi sinne kahden neiön tilaan tulla seisoskelemaan vaan tahtoo paappa istua huonon selkänsä kanssa!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Mahtuuko tonne koskaan sisään? Vähän niinkuin kiinnostaisi, mutta ei jaksaisi sinne kahden neiön tilaan tulla seisoskelemaan vaan tahtoo paappa istua huonon selkänsä kanssa!
jos tulee ysin jälkeen niin kyl istumapaikka löytyy
Soitan levyjä huomenna Lepizsessä hei!
[quote:8eefb88508="Joe Caligula"]Soitan levyjä huomenna Lepizsessä hei!
oon varmaan ehkä tulosa[/quote:8eefb88508]
Kiva! Tosin nyt on herra levyjukalla vähän kohmelo
Ja mukana toki myös diizei vesipää from kakku hata 77 fame
^Retee julkka tota!
Joe Caligula wrote:Soitan levyjä huomenna Lepizsessä hei!
oon varmaan ehkä tulosa[/quote
Miten kävi?
Ehkä soitin jotain seuraavanlaista jossain järjestyksessä:
Caligo Wall: I´m living sickness
Scientists: Swampland
Makers: She´s going under
New Race: Alone in the endzone
Radio Birdman: Murder city nights
Larry Wallis: Police carCoyte Man: Primitive urge
New Bomb Turks: Tail crush
April March: Try to cry
Alex Chilton: Bangkok
Rocket from the crypt: Born in 69
Oblivians: Viet nam war blues
Victims: Television addict
Saints: (I´m) StrandedNegative Approach: Live your life
Poison Idea: Just to get away
Weirdoes: Life of crime
Misfits: Cough/Cool
Roky Erickson: White faces
Real Kids: All kindsa girls
Sonic´s Rendezvous Band: City slang
MC5: Shakin street
Dwarves: That´s rock ´n´roll
Electric Frankenstein: It´s all moving faster
Lazy Cowgirls: Teenage frankenstein
Dead Boys: 3rd generation nation
Pagans: Nowhere to run
Danzig: Long way back from hellSexual Harashment: If I gave you a party
Andre Williams: Pussy stank
Dictators: Baby, let´s twist
Le Tigre: Deceptacon
Adult: Glue your eyelids together
Bush Tetras: Cowboys in Africa
Jackie De Shannon: Needles and pins...Myös Akia ja Turoa, Kollaa Kestäätä, Mummiesia jne. kuunneltiin..
^Kovaa paskaa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Soittelen tänään Ompussa Siltasaarenkadulla psykee, garagee, punkkii, idän ihmeitä, elektrofunkkia sun muuta. Saints, Flaming Groovies, Baris Manco, Stooges, Omar Souleyman, Monks, Selda, Lama, Arabian Prince, Amon Duul II, Sir Lord Baltimore, Parliament, Joker, Starkey...pitää pakkailla jotain semiobskyyrejä seiskoja ja makseja alkuillasta.
^No jopas, nikit tiskiin
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Soittelen tänään Ompussa Siltasaarenkadulla psykee, garagee, punkkii, idän ihmeitä, elektrofunkkia sun muuta. Saints, Flaming Groovies, Baris Manco, Stooges, Omar Souleyman, Monks, Selda, Lama, Arabian Prince, Amon Duul II, Sir Lord Baltimore, Parliament, Joker, Starkey...pitää pakkailla jotain semiobskyyrejä seiskoja ja makseja alkuillasta.
Mä tuun homottelemaan!
edit: no en kehtaa, mutta juan tuolla varmaan kaliaa.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
No nyt on hommat kovassa nousussa! Noin asaintuntevan musamiehen kanssa ois kiva soitella levyt joskus hei
pitää pakkailla jotain semiobskyyrejä seiskoja ja makseja alkuillasta.
^Kovaa paskaa
Sama!
[quote:8c0081438c="Jean-Babtiste"]^Kovaa paskaa
Sama![/quote:8c0081438c]
Nihkeä ulostaa :twisted::kaka:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:7f3e1b4a9b="Joe Caligula"][quote:7f3e1b4a9b="Jean-Babtiste"]^Kovaa paskaa
Sama![/quote:7f3e1b4a9b]
Nihkeä ulostaa :twisted::kaka:[/quote:7f3e1b4a9b]Serkulla nämä.
bzort glorf bööth
[quote:dd9a7b3012="hrmunoita"][quote:dd9a7b3012="Joe Caligula"][quote:dd9a7b3012="Jean-Babtiste"]^Kovaa paskaa
Sama![/quote:dd9a7b3012]
Nihkeä ulostaa :twisted::kaka:[/quote:dd9a7b3012]Serkulla nämä. [/quote:dd9a7b3012]
No hei
^No jopas, hinkit tiskiin
Ai esittäytymistä? Oon Ville, diggaan musasta. Levyjä soitellut joskus muinoin kaverien illoissa Jump Innissä, Erottajassa, WGB:ssä, opiskeluaikana Kuopion K-klubilla ja nyt täällä.
Yo Caligula, kysele vaan soittamaan jos on jotain kemuja. Kyl mä tuun.