You are not logged in.
Tietäiskö Puustinen tai muut Matomeriläiset? Eiks niillä ollut jotain kytköstä? Matomereltä ainaki tullu uus kasetti, "Im Spitting On My Grave". Kukas toi Olli Kalanvartija niitten myspace-sivulla on?
eiköhän se ite pauke ole
täytyy kysellä, en tosin tiedä kuinka paljon haluan tietää
seuraavaan mutiny!yn tulee arvostelu kokoelmasta
ja kuulin huhua että pau pau pauke saattaa muuttaa jossain vaiheessa helsinkiin
Matomereltä ainaki tullu uus kasetti, "Im Spitting On My Grave". Kukas toi Olli Kalanvartija niitten myspace-sivulla on?
eli kasetin b-puolen eka raita ''bear with me" (6:46) - olli pauke: voc, fx
recorded 10-11/2007
täytyypä kuunnella joku päivä
ja kuulin huhua että pau pau pauke saattaa muuttaa jossain vaiheessa helsinkiin
Nykyäänhän sitä näkeekin abaut joka toisella Lepis-keikalla
Mut ei kuulemma Liimis-reunion onnaa yhtäkään keikkaa varten, ku on jo Matomeri ja "joka tapauksessa Liimanarinakin soittais nykyään just Matomeren tyyppistä tavaraa jos olis vielä kasassa"...
no ei muuta ku uutta mato.. eiq siis matomeri stadiin keikalle
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
^ no hä? taasko täällä salaseura haluaa jättää kaiken kertomati feisbuukittomille luusereille? :x
^ no hä? taasko täällä salaseura haluaa jättää kaiken kertomati feisbuukittomille luusereille? :x
Ei voi olla mitään tärkeää
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:88cecc694b="harry-irene"]^ no hä? taasko täällä salaseura haluaa jättää kaiken kertomati feisbuukittomille luusereille? :x[/quote:88cecc694b]
Ei voi olla mitään tärkeää
Se on "vaan" Ollin feispuuk-profiili...
Mut hei, jatkuuko sama itku ja valitus tästä salaseurasta vielä tänäkin vuonna? Feispuukkiin voi liittyä kuka vaan ihan helposti, ilman mitään kommervenkkejä tai luottokortin numeron eteenpäin antamista.
Ölli Pekka-Eric Cartmän Auvinen-Påukè
[quote:bb2e35b8be="janne m."][quote:bb2e35b8be="harry-irene"]^ no hä? taasko täällä salaseura haluaa jättää kaiken kertomati feisbuukittomille luusereille? :x[/quote:bb2e35b8be]
Ei voi olla mitään tärkeää [/quote:bb2e35b8be]
Se on "vaan" Ollin feispuuk-profiili...Mut hei, jatkuuko sama itku ja valitus tästä salaseurasta vielä tänäkin vuonna? Feispuukkiin voi liittyä kuka vaan ihan helposti, ilman mitään kommervenkkejä tai luottokortin numeron eteenpäin antamista.
Aika todennäköisesti tulee jatkumaan...
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mut hei, jatkuuko sama itku ja valitus tästä salaseurasta vielä tänäkin vuonna? Feispuukkiin voi liittyä kuka vaan ihan helposti, ilman mitään kommervenkkejä tai luottokortin numeron eteenpäin antamista.
No totta kai jatkuu -- jos jätätte edelleenkin epäkohteliaasti referoimatta postaamaanne sisältöä näkyviin myös muille ihmisille. :x
Tämmöne ollu jo vuojen tuubissa ettekä oo mitää kertoneet
Wau
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ja täällä ei youtube näy kotiin
brico taitaa olla mun ja öllin ainoa yhteinen fb-frendi. kysyppä siltä koska matomeri heittäis keikan lepiksessä EI PERKELE TAARKTORI TULEE PÄIN WTF
brico taitaa olla mun ja öllin ainoa yhteinen fb-frendi. kysyppä siltä koska matomeri heittäis keikan lepiksessä EI PERKELE TAARKTORI TULEE PÄIN WTF
pitääpä kysäistä kun näkee taas joku päivä. varmaan torstaina viimeistään.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Jos Ollilt kysyy jotain tollasta ni vastaus todennäkösesti alkaa "no voi vittu..." ja sit pari minuuttia sekalaista Dylan-triviaa.
näin varmaan kävi kun ei mitn raporttia kuulu
pitäis varmaan kysellä muilta matomeren tyypeiltä, jussilta kyselin boris-keikalla ja puustiselle ois muutenki asiaa.
mut a gugas oli tupareissa, ja mitä nää pändit on?
Tuovin, Laten, Oton, Jyrkin ja Paukkeen tuparit Helsingin Kumpulassa Lauantaina 20.2.
Elävästä musiikista vastaa (joku näistä, tai useampi):
Tropical SS
Herkkumutterit Luonnonvärit
Random FriikitLevyjä pyörittää:
Dj Tuovinen (unmusic)
Dj Late (lonely man music)
Dj Otto (Black Metal&Gansta Rap)
Dj Jyrki (Texas music)
Dj Pauke (Dylanesque)
no mites kävi brico? mudskipper tosin kertoi tossa ettei taida keikkoja olla tulossa
entäs tupariraportit? toivottavasti muuten mr. pauke ei lue tätä foorumia, ehkä vähän liian kuumottavaa fanipoikameininkiä täällä
no mites kävi brico? mudskipper tosin kertoi tossa ettei taida keikkoja olla tulossa
entäs tupariraportit? toivottavasti muuten mr. pauke ei lue tätä foorumia, ehkä vähän liian kuumottavaa fanipoikameininkiä täällä
Liian kuumottavalle fanipoikameiningille
Kukas toi Olli Kalanvartija niitten myspace-sivulla on?
on muuten nykyään Olli Kalaakyyläävä Pauke (Fishgod, Walas)
Ei ollu Olli edes paikalla tupareissa, vaan TAMPEREESSA. Näin kertovat.
t2h+ parikyt minuuttia sekalaista Dylan-triviaa.
Last edited by Joe Caligula (05.03.2010 13:22)
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Harryirene! Onxs sulla tätä kokoomaa myynnissä, pitäs ostaa tsougilla eräälle suomipoppia kuuntelevalle frendille lahjaxsi
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
kysykääs joku siltä paukkeelta et onks niitä mystisiä kasetteja (panomeluu -98 ja heinola ss) olemassa ja miksei wicked game päätyny levylle ja onks noita covereita jemmassa enemmänkin?