You are not logged in.
Pages: 1
Mika, Mikko ja Matti tätä kehu , mutta mitä sanoo foorumin hevi blacckie osasto
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ainakaan tota viime vuonna julkastua en oikein osannu muutamasta yrityksestä huolimatta, mut ehkä pitäis kokeilla jotain noita aikasempia. Mitä kantziz?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Se uus levyhän on erittäin JULMA!
Tara on parhautta. Vanhoista tietty eka, Barathrum V.I.T.R.I.O.L.
Never Blow Out the Eastern Candle on klassikkobiisi.
Piti oikein hieraista silmiä, kun katsoin topicin aloittajan nimeä.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
mut mikä ihmeen nimi on absu?
Piti oikein hieraista silmiä, kun katsoin topicin aloittajan nimeä.
BG: äänitä "kokkari" ceedee mulle?
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
Valitettavasti vaan Gummon soundtrackilla oleva biisi tuttu...
Mut se on ainakin hyvä biisi!
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
JG mä koitan ehtiä tuoda musavisaan tänään jonkulaisen kokoelman. Mä oletan, että sä olet "se" tyyppi sielt.
Kuuntelin Absua eilen ennen nukkumaan menoa. Burzumia kuuntelin vähän myös.
[quote:47c195df2c="Jean-Babtiste"]Valitettavasti vaan Gummon soundtrackilla oleva biisi tuttu...
Mut se on ainakin hyvä biisi![/quote:47c195df2c]
Erikoismaininta sille siinä olevalle Betlehemin biisille!
[quote:803539f755="Bitchfinder General"]JG mä koitan ehtiä tuoda musavisaan tänään jonkulaisen kokoelman. Mä oletan, että sä olet "se" tyyppi sielt.
Kuuntelin Absua eilen ennen nukkumaan menoa. Burzumia kuuntelin vähän myös.[/quote:803539f755]
JG Ballard?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
JG Ballard?
Tosi hyvä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:df464a1f68="Jean-Babtiste"]JG Ballard? [/quote:df464a1f68]
Tosi hyvä
mut mikä ihmeen nimi on absu?
Se on semmonen mytologia-juttu, google it
Tara on HURJA, samoihin aikoihin ilmestyny In the Eyes of Ioldanach EP kova myös, vanhat on tavallaan tosi perus mut hyvällä tavalla. Uusimmastakin tykkäsin vaikka tyyli taas vähän muuttukin.
JG mä koitan ehtiä tuoda musavisaan tänään jonkulaisen kokoelman. Mä oletan, että sä olet "se" tyyppi sielt.
Kuuntelin Absua eilen ennen nukkumaan menoa. Burzumia kuuntelin vähän myös.
Mikä tilanne
Olikos nää tulossa sinne nazifestareille kesällä?
Olikos nää tulossa sinne nazifestareille kesällä?
Tulee joo. Siel on hailauksen välis kiva kuunnella vähä sumerilaista mytologiaheviä...
Caligula: Absu tulee hiljalleen. Pitäs käydä ostaa kassu.
Pages: 1