You are not logged in.
Pages: 1
Mitäsmitäs, kuulin vähä baarisa, etteivät kaikki edes Flow-keikasta vaikuttuneet tahot "ole vain jaksaneet etsiä loppuja älpeitä" hyllyyn...
Suurena filantrooppina joudunkin sit laittamaan tyrkylle seuraavan kierroksen edullista Grace-vinyyliä:
Muse eli viimeinen Moultonin tuottama, perinteisempää discomusaa sisältävä albumi vm. -79:
on your knees www.youtube.com/watch?v=ann81Ev4JAs
sinning www.youtube.com/watch?v=shYRaUygiFw
Hyväkuntoinen, gatefold-kansilla. Hinta viitosen.
Nighclubbing eli kovin yksittäinen klassikko-LP. Kuntokin erinomainen, hinta 7
Living My Life eli viimeinen Nassaun-studioilla Slyn ja Robbien kanssa tehty levy ('82), lähes kokonaan Nightclubbing-tasoa: my jamaican guy, nipple to the bottle, the apple stretching, unlimited capacity for love... Kunto hyvä, hinta 6
Slave To The Rhythm eli hervoton hyppäys Trevor Hornin ZTT-äänimaailmaan, eräänlainen teema-albumi, johon on tappobiittien sekaan sotkettu kaikemmaailman selostus- ja haastattelupätkiä (NME-tähtitoimittaja Paul Morley jutustelee Gracen kanssa, ja Lovejoy-Ian McShane lukee toisen tähtitoimittajan Ian Penmanin Grace-tekstejä...). Parikin vaihtoehtoa: huippukuntoinen VG++ 7 eurolla, tai ookoosta erinomaiseen vaihteleva tapaus 4 eurolla.
www.youtube.com/watch?v=72d5-xP5SnM
Bulletproof Heart, joka v.-89 meinasi jäädä viimeiseksi levyksi. Kokonaisuutena ei parasta Gracea, mutta puolet biiseistä on näin hyvää tasoa:
amado mio www.youtube.com/watch?v=cBQBef3pxM8
love on top of love www.youtube.com/watch?v=s78QDyOlQgQ
Vinyylin kunto loistava EX, hinta 4 .
Gatefold-kantisella luxus-kokiksella mah-ta-va valikoima aina 70-luvun diskoilun parhaista paloista 80-luvun puoliväliin: la vie en rose, i need a man, do or die, private life, libertango, love is the drug, pull up to the bumper, walking in the rain, my jamaican guy, slave to the rhythm. Sisäaukeamalla parikytä komeinta Goude-potrettia. Kunto oikke hyvä VG+, hinta 8
Kaikille kuntoluokitustakuu eli rahat takas hei.
Kappas, toi Muse-älppäri näyttäs puuttuvan, joten laita sivuun hei!
Ootko esim. menossa ensi torstaina Lepixseen ..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ostan Nightclubbingin ja Island Lifen. Maksu ja toimitus Orionissa tai jossain keikalla?
en ole kolmekybänen emoboy
Mä voisin ostaa Living My Life älpyn. Voin noutaa tms. törmätä jossain helsingissä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Jos joku haluaa ostaa noita kalliimmalla, niin menkää Venla-kirppikselle
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Oon muuten järkyttynyt siitä, että Harry myy näitä
Ps. Mä voin ostaa sulta levyjä "hyvään" "hintaan".
Oon muuten järkyttynyt siitä, että Harry myy näitä
Whaat, täytyisihän olla vähintään HULLU, jos näistä ainoita kpleitaan myisi
What's your excuse?
[quote:eaa188c162="Rukoile kuolemaa"]Oon muuten järkyttynyt siitä, että Harry myy näitä
Whaat, täytyisihän olla vähintään HULLU, jos näistä ainoita kpleitaan myisi
What's your excuse?[/quote:eaa188c162]
Mä keskityn noihin Maxeihin. Osa tietys on myös tuplakappaleita
Maksan muuten enemmän tosta Musesta kuin noista muista yhteensä
Mutta! Huom! Ei tinkaamista! Rahaa on!
+ tosiaan se yxs toinen levy!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:9bcdd2d474="Joe Caligula"]Maksan muuten enemmän tosta Musesta kuin noista muista yhteensä
+ tosiaan se yxs toinen levy![/quote:9bcdd2d474]
Ota se toinen ceedeenä, niin saatta kauppamiehelle hyvän mielen
[quote:d73c7d5cf4="Rukoile kuolemaa"][quote:d73c7d5cf4="Joe Caligula"]Maksan muuten enemmän tosta Musesta kuin noista muista yhteensä
+ tosiaan se yxs toinen levy![/quote:d73c7d5cf4]
Ota se toinen ceedeenä, niin saatta kauppamiehelle hyvän mielen [/quote:d73c7d5cf4]
No ei. Mutta laita HarryIrene tilinumerosi niin pistän fyffet ja tuot sitten jonnekin..
Pages: 1