You are not logged in.
Niin no se oli ihan rehellinen kysymys, johon vastattiin vittuilulla ja raivolla.
ja parilla kalankuvalla
eiköhän se vittuilu ja raivo tullu vasta tämän jälkeen :
"Ei ollut hassuttelua, mutta suurin osa listatuista on niin helvetin tylsää musaa, että kysyin kelpaako."
I knew you'd come.
[quote:00ccebe1d9="börjeslandet"]Niin no se oli ihan rehellinen kysymys, johon vastattiin vittuilulla ja raivolla.[/quote:00ccebe1d9]
ja parilla kalankuvalla
Mitäköhän muuta toi sitten oli kuin vittuilua?
en ole kolmekybänen emoboy
no kyllä kujalla olemisesta pitää aina vähän rankasta.
I knew you'd come.
tää topic :
I knew you'd come.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Ootte listaillu aika hyvin ja hyviä!
Tässä on ne, joille mä voin antaa surutta 5 tähteä:
Wu-Tang Clan - The W
Madvillain - Madvillainy
Jaylib - Champion Sound
Saul Williams - Saul Williams
Ceebrolistics - 0.
Spank Rock - YoYoYoYoYoYoYoYoYoYoYoYoYo
Reflection Eternal - Train of Thought
Edan - Beauty and the Beat
J Dilla - Donuts
The Coup - Pick a Bigger Weapon
Dälek - From Filthy Tongue of Gods and Griots
Dead Prez - Let's Get Free
ja pakko heittää viel joku Snoop(ku se on kuitenkin mun suosikki MC),
olkoon se vaikka Tha Blue Carpet Treatment, vaikka synkkä totuus on se, että kaikista Snoopin 2000-luvun levyistä ois karsimisen keinoin saanu yhden täydellisen tuplan...
Kertoo kyllä jotain 2000-luvusta, että noistakaan listaamistani en oo kuunnellu joitain muutamaan vuoteen. Kyl se on niin, että 90-luvulla tehtiin tän genren kirkkaimmat timantit. (vois ehkä jotain listoja tonne ysäriräpin mehustelu -topiccciin)
Björkalle täältäkin samantyyppistä ruotuunpistämistä ku muilta, vaikka tipauttikin Spank Rockin kehiin.
Return of the Mac on kyl kieltämättä kans kova. Killarmya pitäs laittaa tsekkaukseen.
Return of The Macin vois lisätä omallekin listalle vielä. Killarmy
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Mikä tossa Jay Zeessä viehättää?? Ihan kauhee äijä kaikin puolin mun mielestä!
Smaaaa
[quote:ade31fc8e2="Skeletonni"]Mikä tossa Jay Zeessä viehättää?? Ihan kauhee äijä kaikin puolin mun mielestä![/quote:ade31fc8e2]
Smaaaa
eri. tai no on sillä hyviä piisejä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:c1022d304c="hrmunoita"][quote:c1022d304c="Skeletonni"]Mikä tossa Jay Zeessä viehättää?? Ihan kauhee äijä kaikin puolin mun mielestä![/quote:c1022d304c]
Smaaaa[/quote:c1022d304c]
Original Flavorin kanssa ehkä joo.
Meilläpäin ei ulkonäön mukaan rankata näitä
Onhan se karismaattinen ja hiton hyvä mc, BP kauttaaltaan on hyvin tuotettu ja sillä on monipuolisia biisejä kovista bängereistä itkuvirsiin eikä mikään oikeestaan kuse tolla levyllä.
Ja jos nyt puhutaan ihan YLIPÄÄTÄÄN siitä niin ihmettelen suuresti jos muuten on ysäriräppipäissään ja vähänkään ymmärtää näistä jutuista jotain mutta ei anna tunnustusta edes Reasonable Doubtille, joka nyt on ihan samalla viivalla vaikkapa Illmaticin ja Ready To Dien kanssa. Niiden tärkeydestä/hyvyydestä varmaan ollaan samaa mieltä? Skele? Hrmis?
[quote:eed9ea7ab6="barton_funk"][quote:eed9ea7ab6="hrmunoita"][quote:eed9ea7ab6="Skeletonni"]Mikä tossa Jay Zeessä viehättää?? Ihan kauhee äijä kaikin puolin mun mielestä![/quote:eed9ea7ab6]
Smaaaa[/quote:eed9ea7ab6]
eri. tai no on sillä hyviä piisejä.[/quote:eed9ea7ab6]
Original Flavorin kanssa ehkä joo.
Eikä nekään varmaan Jayn takia hyviä.
Original Flavor, aijai, taas yks jo-unohtunut nimi, joka pitää tsekkaa uudestaan.
[quote:8d7307ace4="Skeletonni"]Mikä tossa Jay Zeessä viehättää?? Ihan kauhee äijä kaikin puolin mun mielestä![/quote:8d7307ace4]
![]()
Onhan se karismaattinen ja hiton hyvä mc, BP kauttaaltaan on hyvin tuotettu ja sillä on monipuolisia biisejä kovista bängereistä itkuvirsiin eikä mikään oikeestaan kuse tolla levyllä.
Ja jos nyt puhutaan ihan YLIPÄÄTÄÄN siitä niin ihmettelen suuresti jos muuten on ysäriräppipäissään ja vähänkään ymmärtää näistä jutuista jotain mutta ei anna tunnustusta edes Reasonable Doubtille, joka nyt on ihan samalla viivalla vaikkapa Illmaticin ja Ready To Dien kanssa. Niiden tärkeydestä/hyvyydestä varmaan ollaan samaa mieltä? Skele? Hrmis?
Ja kyllä mä tavallaan ymmärrän ton arvostuksen, fanit varmaan tykkää sen lyriikoista ja flow jotenki hallussa, mut se sanat kesken katkova ja perunasuinen ääni(koskee myös Biggiee) ei vaan mitenkään kolise.
Kuulostaa koko ajan siltä, että sillä ois jotain vaikeuksia sanoa niitä sanoja. Reasonable Doubt (ainakaan sillon ku sen kuuntelin) ei oo mun mielestä mitenkään samalla viivalla nerokkaan Illmaticin kanssa, eikä oo muuten Ready to Diekaan, vaikka onkin lähempänä.
Kai noi kaikki kolme on ns. tärkeitä räppilevyjä, mut se yksin ei tee niistä suoraan hyviä mun mielestä...
[quote:b485e60b5d="kikke"][quote:b485e60b5d="Skeletonni"]Mikä tossa Jay Zeessä viehättää?? Ihan kauhee äijä kaikin puolin mun mielestä![/quote:b485e60b5d]
![]()
Ja jos nyt puhutaan ihan YLIPÄÄTÄÄN siitä niin ihmettelen suuresti jos muuten on ysäriräppipäissään ja vähänkään ymmärtää näistä jutuista jotain mutta ei anna tunnustusta edes Reasonable Doubtille, joka nyt on ihan samalla viivalla vaikkapa Illmaticin ja Ready To Dien kanssa. Niiden tärkeydestä/hyvyydestä varmaan ollaan samaa mieltä? Skele? Hrmis?[/quote:b485e60b5d]
Ja kyllä mä tavallaan ymmärrän ton arvostuksen, fanit varmaan tykkää sen lyriikoista ja flow jotenki hallussa, mut se sanat kesken katkova ja perunasuinen ääni(koskee myös Biggiee) ei vaan mitenkään kolise.
Kuulostaa koko ajan siltä, että sillä ois jotain vaikeuksia sanoa niitä sanoja. Reasonable Doubt (ainakaan sillon ku sen kuuntelin) ei oo mun mielestä mitenkään samalla viivalla nerokkaan Illmaticin kanssa, eikä oo muuten Ready to Diekaan, vaikka onkin lähempänä.
Kai noi kaikki kolme on ns. tärkeitä räppilevyjä, mut se yksin ei tee niistä suoraan hyviä mun mielestä...
Aika täysin sama tähän.
[quote:151a33413a="Skeletonni"][quote:151a33413a="kikke"][quote:151a33413a="Skeletonni"]Mikä tossa Jay Zeessä viehättää?? Ihan kauhee äijä kaikin puolin mun mielestä![/quote:151a33413a]
![]()
Ja jos nyt puhutaan ihan YLIPÄÄTÄÄN siitä niin ihmettelen suuresti jos muuten on ysäriräppipäissään ja vähänkään ymmärtää näistä jutuista jotain mutta ei anna tunnustusta edes Reasonable Doubtille, joka nyt on ihan samalla viivalla vaikkapa Illmaticin ja Ready To Dien kanssa. Niiden tärkeydestä/hyvyydestä varmaan ollaan samaa mieltä? Skele? Hrmis?[/quote:151a33413a]
Aika täysin sama tähän.[/quote:151a33413a]
Ei tietenkään, en tätä missään nimessä meinannukaan.
[quote:a1c80bca99="Skeletonni"]Kai noi kaikki kolme on ns. tärkeitä räppilevyjä, mut se yksin ei tee niistä suoraan hyviä mun mielestä...[/quote:a1c80bca99]
Ei tietenkään, en tätä missään nimessä meinannukaan.
Oukkidoukki, hiffasin väärin, ku puhuit tärkeydestä/hyvyydestä.
Joo siis ei minkään klassikkostatus tee suoraan hyvää mistään, mut ei kai noi kolme levyä turhaan oo siinä tärkeässä, ehdottomasti viiden mikin maineessa? Toki voidaan väitellä vielä siitä et johtuuko Ready To Dien status enemmän tai vähemmän Biggien kuolemasta, mut kuitenkin.
Offtopikiks meni mutta menkööt
Viime vuosina tää osasto jäänyt aiempaakin vähemmälle huomiolle, mutta listataan nyt joitain itsestäänselvyyksiä:
Dälek - From Filthy Tongue of Gods and Griots
El-P - Fantastic Damage
Deltron 3030 - s/t
Subtle - A New White
Mr. Lif - Emergency Rations
Techno Animal - The Brotherhood of the Bomb
Ghostface Killah - Supreme Clientele
Odd Nosdam - Burner
cLOUDDEAD - s/t
Blackalicious - Blazing Arrow
Maroons - Ambush
Clipse - Hell Hath No Fury
Cannibal Ox - The Cold Vein
TTC - Ceci n'est pas un disque
Sage Francis - Personal Journals
Edan - Beauty and the Beat
Prefuse 73 - Vocal Studies + Uprock Narratives
Sole - Selling Live Water
Dizzee Rascal - Boy in da Corner
Alias - Muted
This must be what jail / I will scratch
Alias - Muted
Äh, unohdin From Filthy Tongue of Gods and Griotsin omalta listalta, vaikka on yks lähimpänä syäntä noista. Pitääki editoida.
Ja Kikke, jatkot ysäritopicissa jahka listataan ysäriklassikoita.
Koskas listataan??
[quote:bb50b14d44="hrmunoita"][quote:bb50b14d44="Skeletonni"]Mikä tossa Jay Zeessä viehättää?? Ihan kauhee äijä kaikin puolin mun mielestä![/quote:bb50b14d44]
Smaaaa[/quote:bb50b14d44]
Yritin vihata, mutta voitti puolelleen koska hyviä biisejä hyvin esitettynä..
Coup oli hyvä maininta. Se "räjähdyskansi" on oma suosikki, tosin kaikkia en ole kuullut.
Ghostfacelta ehkä Fischscale on tasalaatuisin tai se ennen sitä tullut..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:5eaa3f7642="Skeletonni"]Ja Kikke, jatkot ysäritopicissa jahka listataan ysäriklassikoita.
Koskas listataan?? [/quote:5eaa3f7642]
Irkissä 02-06 aikaan nämä
joo luulin et tää topic ei voi mennä enää kalajuttujen jälkeen enempään perseelleen, mut nyt täällä jotain vähätellään Ready to dieta?
Jay-ziin vihaaminen on kans niin väsynyt läppä.
Ja joo Black Album on ehdottomasti 2000-luvun kovimpia kans. Muutenkin Urholla hyviä lisäyksiä, tosin Masta Acelta nostaisin Disposable Artsin kummisking A Long Hot Summerin edelle, vaikka kummatkin vitun kovia ovat.
I knew you'd come.
Ei meikä niinkään vihaa Jay-Z:ta, jotenkin vaan tosi yhdentekevä.
Helena markos, toimita oma top10-listasi
[quote:e19c11190b="kikke"][quote:e19c11190b="Skeletonni"]Ja Kikke, jatkot ysäritopicissa jahka listataan ysäriklassikoita.
Koskas listataan?? [/quote:e19c11190b]
Irkissä 02-06 aikaan nämä [/quote:e19c11190b]
Roger that.
mut nyt täällä jotain vähätellään Ready to dieta?
Sun mielestä parempi ku Illmatic?
Mä selvennän sen verran, että molemmat kyl viiden tähden levyjä.
Jay-z on niin väsynyt läppä..
Korjasin.
Ei meikä niinkään vihaa Jay-Z:ta, jotenkin vaan tosi yhdentekevä.
Tosiasiassa sama.