You are not logged in.
Sää ja saatana sun Dirty Projectors, eihän näil oo mitään tekemistä keskenään...
No totta kai on, korkeintaan viidenneksen eli sen afropoppiosuuden verran. Paitsi ehkä kuuron mielestä.
Ainiijja tietty senkin verran, että se VW-jehu soitti vähän aikaa DP:ssä. (Ja oppi siellä sen verran, että pieni osa VW:stä kuulostaa siedettävältä )
en muista ikinä nähneeni kehuvampaa arvostelua kuin aamun hesarissa vampire weekendistä
ihassama kuka oppi ja keltä mut DP sai homman toimimaan. haluisin tykätä näistäkin mut minkäs teet, symppistä mut loppupeleissä aika turhaa kamaa.
Ja SITÄPAITSI DP:n uuden levyn afro/biittivaikutteet on tullu Vampire Weekendiltä, näin ite VW:n jäbät sano. HAH!
HAH, oletin että halusit pantata tarkempaa tietoa täs kus ilmestyneeseen haastisjuttuun, mut eihä siinäkään näköjään sivuttu asiaa. Olisin nimittäin NIIN halunnu nähdä, miten vuonna 2006 perustettu bändi perustelisi afrovaikutteiden antamista DP:lle -- jonka vuonna 2006 ilmestynyt EP esitteli kaksi edellisen vuoden keikoilla soitettua afrohenkistä biisiä, joista toisen jopa livenauhoituksena...
Vaan onkos kukaan kuullut sitä uutta levyä? Onko yhtään skarpimpi ko eka?
eka levy oli ihan kova yhen vuoden kesälevy, mut tätä uutta ei jaksa ees yrittää.
I knew you'd come.
http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Va … 5252321858
"Vampire Weekend tunnetaan muun muassa siitä, että sen jäsenevät ovat huippuyliopiston kasvatteja."
Voin kumpa itsekin pääsis joskus johonkin bändiin jäseneväksi
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
"Vampire Weekend tunnetaan muun muassa siitä, että sen jäsenevät ovat huippuyliopiston kasvatteja."
pakko olla hyvä bändi
[quote:f4f0ef9ba2="Alxity"]"Vampire Weekend tunnetaan muun muassa siitä, että sen jäsenevät ovat huippuyliopiston kasvatteja."[/quote:f4f0ef9ba2]
pakko olla hyvä bändi
Jäsen-evät ne on lahnallakin
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mikäs bändi tää BROOKLYN ILMIÖÖN kuuluva YEARSAYER on?
entäs yeah yeah yeah?
I knew you'd come.
entäs yeah yeah yeah?
"yeah i heard you the first time"
BROOKLYN ZOO
åhå eiq mikäs topicci
Niin oliks kukaan kuullu tätä uutta vielä ees?
en ole kolmekybänen emoboy
Joo, paskaahan se
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Piditkö ekasta ees?
Oli siellä ekalla levyllä pari tanssilattian täyttäjää. M79 oli ihan onnistunut lajissaan, samoin A-Punk ja joku muu, mutta uus levy oli yhtä iso askel alaspäin kuin Midlaken uusin.
Helvetin tylsää musaa.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Helvetin tylsää musaa.
Näin juuri. Näiltä sälleiltä puolituntinen albumikin on ylipitkä.
Oli siellä ekalla levyllä pari tanssilattian täyttäjää. M79 oli ihan onnistunut lajissaan, samoin A-Punk ja joku muu, mutta uus levy oli yhtä iso askel alaspäin kuin Midlaken uusin.
Tällasta vähän epäilinkin etenkin kun niin nopeasti uuden tupsauttivat ulos. Onko mikään näistä ekalla levyllä listalle singahtaneista 2000-luvun bändeistä tehnyt hyvää tokaa levyä? Tai edes semmosta jossa ois ollut todella koukuttava tanssiralli? Strokes?
[quote:a8760a2d2a="börjeslandet"]
Onko mikään näistä ekalla levyllä listalle singahtaneista 2000-luvun bändeistä tehnyt hyvää tokaa levyä? Tai edes semmosta jossa ois ollut todella koukuttava tanssiralli? Strokes?[/quote:a8760a2d2a]
Nää on muuten aika hyviä kysymyksiä. Ei tullut äkkiseltään mieleen, pannaas pohtien.
[quote:c9e41ac531="Neuvostoliitto"][quote:c9e41ac531="börjeslandet"]
Onko mikään näistä ekalla levyllä listalle singahtaneista 2000-luvun bändeistä tehnyt hyvää tokaa levyä? Tai edes semmosta jossa ois ollut todella koukuttava tanssiralli? Strokes?[/quote:c9e41ac531]
Nää on muuten aika hyviä kysymyksiä. Ei tullut äkkiseltään mieleen, pannaas pohtien.[/quote:c9e41ac531]
lcd soundsystem vai mistä tässä oli kyse?
[quote:9b99140281="psykokarkki"][quote:9b99140281="Neuvostoliitto"][quote:9b99140281="börjeslandet"]
Onko mikään näistä ekalla levyllä listalle singahtaneista 2000-luvun bändeistä tehnyt hyvää tokaa levyä? Tai edes semmosta jossa ois ollut todella koukuttava tanssiralli? Strokes?[/quote:9b99140281]
Nää on muuten aika hyviä kysymyksiä. Ei tullut äkkiseltään mieleen, pannaas pohtien.[/quote:9b99140281]
lcd soundsystem vai mistä tässä oli kyse?[/quote:9b99140281]
Totta, vaikka onko toi nyt "bändi"?
Totta, vaikka onko toi nyt "bändi"?
ei, se on "dändi"
[quote:f836c76498="Neuvostoliitto"][quote:f836c76498="börjeslandet"]
Onko mikään näistä ekalla levyllä listalle singahtaneista 2000-luvun bändeistä tehnyt hyvää tokaa levyä? Tai edes semmosta jossa ois ollut todella koukuttava tanssiralli? Strokes?[/quote:f836c76498]
Nää on muuten aika hyviä kysymyksiä. Ei tullut äkkiseltään mieleen, pannaas pohtien.[/quote:f836c76498]
Interpol, Yeah Yeah Yeahs, Bloc Party, Artic Monkeys, Franz Ferdinand (toka levy ei mitenkään älyttömän hyvä ole, mutta kyllä siltä tuon "koukuttava tanssiralli"-vaatimuksen täyttävä biisi löytyy), Killers jne.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:588d59859c="Alxity"][quote:588d59859c="Neuvostoliitto"][quote:588d59859c="börjeslandet"]
Onko mikään näistä ekalla levyllä listalle singahtaneista 2000-luvun bändeistä tehnyt hyvää tokaa levyä? Tai edes semmosta jossa ois ollut todella koukuttava tanssiralli? Strokes?[/quote:588d59859c]
Nää on muuten aika hyviä kysymyksiä. Ei tullut äkkiseltään mieleen, pannaas pohtien.[/quote:588d59859c]
Interpol, Yeah Yeah Yeahs, Bloc Party, Artic Monkeys, Franz Ferdinand (toka levy ei mitenkään älyttömän hyvä ole, mutta kyllä siltä tuon "koukuttava tanssiralli"-vaatimuksen täyttävä biisi löytyy), Killers jne.[/quote:588d59859c]
Kaikkiin noihin hyvin vahva eri paitsi Interpoliin ja Yeah Yeah Yeahsiin. Tosin en pitänyt Arctic Monkeysin tai Killersin ekoistakaan levyistä.
The National paranee levy levyltä.
I knew you'd come.
Vittu tämä uusi levy on sellasta paskaa, ettei mitään rajaa. Joo, miksi edes kuuntelin? Noku jengi on kehunut tätä. Siis vittu mitä paskaa! Paskempaa ku maailman paskin levy. Okei, olen neljännessä biisissä, mutta ku kolme neljästä ollu jo paskinta paskaa niin kai tän mielipiteen voi jo julkaista. Ekaa biisiä en muista, mutta ei kai se niin paska ollu. Ei sillai, että nää nyt muutenkaan olisi mikään huippu orkesteri, mutta on näillä se yksi kiva biisi, A-punk tms.
minulle, bändille ja kehuja antaneille.
lol apua
Kolmas biisi A-Punk oli niin rasittava, että oli pakko pistää pois soimasta.
Tästäkään en olisi ikinä kuullut mitään ilman foorumia. Kiitos SS Jr. 2008!
Olen tippunut kärryiltä.
OLEN TOMAATTI!
OLEN MARK E. SMITH
Hehe, ainoo biisi, josta mä nyt tykkään. Minulle
Kuuntelin loppuun. Kauheeta paskaa. 9,3 Pitchforkilta
joo tuo oli kyllä surkea tekele.
sotken tän aina MGMT:n koska niin samanlaiset nimet mutta niiden uus biisi on hyvä, tämä puolestaan oli siis se bändi, jolla oli jo aikanaan niin hirveä hype, verrattiin melkein animal collectiveen, joten joku vuosi sitten änkesin flowssa varmuuden vuoksi eturiviin katsomaan keikkaa, ja vitutti kun en jaksanut ryysiä enää pois kun lavalla pelkkää keskinkertaisuutta ällöttävää meinasin kuolla tylsyyteen.
varmaan kerroin tän saman jutun jo aiemmin
^ Guillemotsin debyytti
Uus VW on ihan kelpo, Stepistä ja Ya Heystä ainakin tykkään vaikka onhan se paikoin aika turhan sokerista ja rasittavaa. Pienissä annoksissa menee.
Uus VW on ihan kelpo, Stepistä ja Ya Heystä ainakin tykkään vaikka onhan se paikoin aika turhan sokerista ja rasittavaa. Pienissä annoksissa menee.
Kutakuinkin näin. Ja eihän toi Step voikaan olla huono biisi, kun siinä mainitaan Modest Mouse
A-Punkia ja aiempia levyjä en edellenkään siedä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.