You are not logged in.
[quote:d8cb6375ed="ydinaukio"][quote:d8cb6375ed="leposi"][quote:d8cb6375ed="ydinaukio"]katsoin tuon flashforwardin äsken, ja sen aikana tuli kolmet mainokset
Eikö aina näitten 43-55min kestävien sarjojen aikana tule kolmet mainokset? Tai siis tuli ainakin sillo X-Filesin aikoihin. Mitään en oo tainnu sen jälkeen tv:stä seurailla.[/quote:d8cb6375ed]
normaalisti mainokset tulee aina ainoastaan noin klo 20 yli ja 20 vaille.
tuon ohjelman aikana tuli noitten lisäksi myös 10 yli. [/quote:d8cb6375ed]
Hittisarja. Emmä tästä tiiä mitään muuta ku että joka paikassa on mainoksia ja Njassa sano radiossa, että tää oli tylsä.[/quote:d8cb6375ed]
ilmeisesti säädöksiä on höllennetty ja mainoksia saa näyttää useammin kuin aikaisemmin
[quote:f72e3ee35f="ydinaukio"]katsoin tuon flashforwardin äsken, ja sen aikana tuli kolmet mainokset
Olen kahden vaiheilla katsoako toinen jakso tätä sarjaa.[/quote:f72e3ee35f]
Joo, eipä tuo oikein vakuuttanut. Ehkä silti tulee katsottua toinenkin jakso. Ei ole viime aikoina oikein ollut Huippumallien lisäksi mitään sarjaa mitä seurata. Tv-sarjojen seuraaminen on kuitenkin ihan mukavaa, vaikkeivat ihan huppuja olisikaan ja ne jotenkin myös rytmittävät viikkoa.
Runsaat mainokset kyllä hämmensivät eikä tosiaan minustakaan kolmea mainoskatkoa Suomessa ennen ole ollut, edes X-Filesissä.
Runsaat mainokset kyllä hämmensivät eikä tosiaan minustakaan kolmea mainoskatkoa Suomessa ennen ole ollut, edes X-Filesissä.
Aijaa, no ehkäpä muistan väärin.
täytyypä kiinnittää huomiota asiaan jos tänään tuo viimein katsellaan boxilta
katottiin flashrowrward viime yönä, siinähän tuli yllättävänkin usein mainoksia, huomasko muut
vaikutti kyl vähän tylsältä tai sit vaan nukutti niin paljon. enempi tuli 4400 mieleen ku lost
flashrowrward
ai mikä? pullo pois
amazing racessa myös kolme mainoskatkoa
amazing racessa myös kolme mainoskatkoa
Ovat Maikkarilla keksineet, että myös puolen tunnin ohjemapaikoille tulee kaksi mainoskatkoa. Vihdoin ollaan siis menossa siihen, että tv-tuotantoyhtiöiden tehtävä on vain tehdä täytettä mainoskatkojen väliin... :?
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Miljardin dollarin aivot (K15) 23.25
(Billion Dollar Brain) Harry Palmer on entinen agentti, nykyinen yksityisetsivä Lontoossa. Hän saa nimettömän viestin, jossa annetaan salamyhkäiset ohjeet tehtävän suorittamiseen Helsingissä. Len Deightonin tekstiin perustuva jännäri. Elokuvassa vilahtavat pienissä osissa Pirkko Mannola ja Åke Lindman. Elokuvan kohtauksia on kuvattu Helsingissä ja Turussa. Riikaa esittäviä kohtauksia on kuvattu Porvoossa. Ohjaaja: Ken Russell, Britannia 1967 (104'). Pääosissa: Michael Caine, Karl Malden, Ed Begley, Oscar Homolka ja Francoise Dorleac. - Ohjelma sisältää kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille.
--
Subilla tänään siis! Ps. LOL Oscar Homolka
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Teema näyttää näköjään uusintana erittäin laadukkaan neliosaisen tv-draamasarjan Ilman kavaluutta. Eka osa tiistaina 19.1. Suosittelen voimakkaasti. Ihana Niina Nurminen parhaimmillaan, mainioissa sivuosissa Mäkelää, Vierikkoa, Suosaloa.
Pankit kyykkyyn!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Ens viikon keskiviikkona Zizek.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
conan nyt siis ilmeisesti lopettaa
pitää nauttia nyt vielä kun voi. tänään myös vieraana tämän planeetan ehkä tärkein ihminen, ricky gervais.
Conan muuttuu aika roskaksi päästyään kaliforniaan. Kai se elämäntapa on joillekin liikaa. Sittenhän sen näkee kuin huiggi käy koulut kunnialla loppuun.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Purtavaa Pohjolasta
FST5 klo 20.00 keskiviikkoisin
Tänään osa 3/8: Kööpenhamina. Michael ja Matias pyöräilymatkalla Pohjolan kulinaarisessa pääkaupungissa.
south parkin 10. tuotantokausi ekaa kertaa suomessa tänään
http://tv.gawker.com/5452391/as-obrien- … intage-jay
talk show -piireissä hulinaa
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
ja lisää, vielä kun riittää
http://tv.gawker.com/5453348/cocos-reve … de-insults
ja muuten vaan lisää norm macdonaldia. tässä kuppi nurin:
ja tämän haastattelun kliimaksi 14:50 kohdalla
Norm MacDonald on PARAS!
Oon ehkä aiemminki hehkuttanut, mut The Norm Show on PARAS!
tuotahan pitäs varmaan kattella!
Ekaa kertaa vuosiin harmittaa oikeesti, ettei nää Conania
Masturboiva karhu
Tässä muuten aika hyvä artikkeli varhaisemmista talk show -taistoista ja -katastrofeista:
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
tuotahan pitäs varmaan kattella!
Kantsii!
Skidisti aiheen vierestä, mut nää hallussa jo?
http://www.imdb.com/title/tt0120654/
http://www.imdb.com/title/tt0156323/
Ens tiistaina Kenraali Pancho & Pojat Pohjoiskalotilla!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ihanat naiset rannalla-ketjussa tämä.
Katoin viime yönä ekan jakson American Gothicia. Viimeksi oon tän nähny ekalla esityskerralla 90-luvulla, uusintakierros jäi väliin jostain syystä (en muista koska tää uusittiin, mut joko olin silloin jo televisioton tai sit mulla ei näkyny TVTV/Sub). Silloin ekalla kerralla tää oli Tosi Kova Juttu ja nyt nähtynä pilottikin tuntui kyl lupaavalta. Tänään vois ainakin yhden jakson kattella.
Gary Cole
Katoin viime yönä ekan jakson American Gothicia. Viimeksi oon tän nähny ekalla esityskerralla 90-luvulla, uusintakierros jäi väliin jostain syystä (en muista koska tää uusittiin, mut joko olin silloin jo televisioton tai sit mulla ei näkyny TVTV/Sub). Silloin ekalla kerralla tää oli Tosi Kova Juttu ja nyt nähtynä pilottikin tuntui kyl lupaavalta. Tänään vois ainakin yhden jakson kattella.
2. katsottu jakso palautti kyl kertaheitolla mieliin, että minkä tähden mää rakastin tätä sarjaa silloin joskus. Insestivihjauksia ja eläinrakkautta. Vahvan lynchmäinen skitsoiluvälike. Ala-asteen hottis opettajatar pitää autiotalossa kahlehdittuna lemmikkinä miestä, jonka kielen on puraissut pois. Jumalauta!
Ja unohdinko mainita: Gary Cole
[quote:428d0f826a="huïg"]tuotahan pitäs varmaan kattella!
Kantsii!
Skidisti aiheen vierestä, mut nää hallussa jo?
http://www.imdb.com/title/tt0120654/
http://www.imdb.com/title/tt0156323/[/quote:428d0f826a]
eipä näistäkään ollu tietoa, ihan vaan oon jannun klippejä youtubesta vähän tsekkaillu.