You are not logged in.
Nimenhuuto ketä tulossa ja loput Babtixzeuxsen jengiin hei!
oon tulos. ilmoittauduin Prinssille jo viime viikolla. hei.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hei?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Hei?
Ootte jengi Ulvixsen kanssa!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:6de970bd83="shanks"][quote:6de970bd83="Jean-Babtiste"]
Yleensäkin mun visa-hyöty perustuu siihen, että saatan aina sillon tällön tietää yhen vastauksen, jota muut ei. Muuten oonkin sit yleensä aika pihalla. Eli ei kovin kustannustehokasta, ennemminkin tollanen suojatyöpaikka tyylinen..[/quote:6de970bd83]Ne muutamat kerrat joina ite oon ollu jossai visailemassa ni yleensä noin.. joku foorumin oma musavisa ois kyl ihan hauska viritelmä, jos vaan järjestelytoimikunta löytys. [/quote:6de970bd83]
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:9bd72bd219="Jean-Babtiste"]Hei?
Ootte jengi Ulvixsen kanssa![/quote:9bd72bd219]
Ulvix on teidän jengissä???
Eiks ny ketään ulkopuolista kiinnostais? Tomsk ja Brico? Ei teit voi miljoonaa samas olla!
Ai nii, monelt se ny oli?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
mä olen tuon tiimin kiintiökotieläinedustaja joten no dice
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
mä olen tuon tiimin kiintiökotieläinedustaja joten no dice
No sitä vähän muistelinkin :x
[quote:0879f417ba="Bricolage"]mä olen tuon tiimin kiintiökotieläinedustaja joten no dice
No sitä vähän muistelinkin :x[/quote:0879f417ba]
eipä irvistellä, muuten käy kipiästi jos eksyt villisianpolkua tallaamaan
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Ei vittu mitä paskaa tällaiset nimenhuudot ja näköjään tietyille heeboille jaetut kiintiöpaikat. Kausi oli mun osalta tässä.
Ei vittu mitä paskaa tällaiset nimenhuudot ja näköjään tietyille heeboille jaetut kiintiöpaikat. Kausi oli mun osalta tässä.
Suomi, tuo gloorihunttereiden luvattu maa: viime vuonna jengiä ei saanut täyteen, tänä vuonna menestyy niin liikaa hang aroundeja ilmaisen kaljan toivossa!
Ps: Hymiöstä huolimatta tämä ei oikeasti ollut vitsi, vaan täyttä totta. Kukin taaplaa toki tyylillään.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Etkös sinäkin ole jättäytynyt duuniväsymyksen myötä pois?
Ja toki peukut sille, että osasit kerrankin olla jotenkin osuva näissä alleviivaavissa heitoissasi, etkä tarvinnut muotiblogeja täydentämään näkemystäsi.
Ja tietysti ymmärrän sinänsä tämän käytännön, että edelliskaudella eniten osallistuneet tulevat, mutta sitten voisi olla ehkä paikallaan ilmoittaa, että pääset, jos pääset?
Mutta sulla on varmaan tähän joku hersyvämpi jatko, joka suorastaan sukeltaa asian taakse.
Ulviksella puolukkapäivät!
Ikään kuin minä se suurin jne.
Keskiviikot on 99 prosenttisesti aina iltavuoroja, siitä poissaolot.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Hei sun salapoliisijuttus jäi kesken!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
bauhausmyllyssä on useimmiten tilaa kyllä
mutta mitäs vittua tää tällanen on että joukkue saa olla 6 henkee ja pääpalkinto on kuiteski sitten 4 erikoisolutta? aika ankeeta, sanoisin
let me fall out of the window
with confetti in my hair
2 kiintiöstreittaria mukana
2 kiintiöstreittaria mukana
Toinen liekin tuttu tältä foorumilta
Ei kyl näkyny tänään :x
Mut hauskaa oli, oltiin pystymetsästä tiimillä kuitenkin harmaata keskimassaa, ei jääty nollille.
Harmi ku ei infot pelaa kunnolla rekrytoinneissa.
joku kerta me j-b kerätään semmonen super-all-stars ja hoidetaan homma kotiin.
Helvetti, soulvisa ja ei voitettu. Nyt on miehinen itsetunto vähissä. Vitun 1)Etta James 2)Dionne Warwick. Eihän näit nyt sais tyrii :?
joku kerta me j-b kerätään semmonen super-all-stars ja hoidetaan homma kotiin.
[quote:6ebe0a2806="Ulvis"]Ja tietysti ymmärrän sinänsä tämän käytännön, että edelliskaudella eniten osallistuneet tulevat, mutta sitten voisi olla ehkä paikallaan ilmoittaa, että pääset, jos pääset?
Mutta sulla on varmaan tähän joku hersyvämpi jatko, joka suorastaan sukeltaa asian taakse.[/quote:6ebe0a2806]
Rajoita tota sun läppääs. Oot aina tullu sillon kun sulle itelles on sopinu, mikä sinänsä on ihan ok, mut jos tyypit on motivoituneita ja valmiita visaamaan (ja vielä tietää hyvin), sekä ilmottaa ajoissa tulevansa mitä ihmeen ongelmaa tossa on? Kuusi mahtuu kerrallaan joukkueeseen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mihin tuo nyt vastasi?
Johonkin mitä ei ennen oltu tuotu jo esiin?
Ilmoitin ajoissa (sanoin jo viime viikolla tulevani), joten tämä uusi systeemi varmaankin tuli mulle yllätyksenä?
Mitä taas fräbään, no oon huomannu, että helpoin tapa pierasta saharaan on...en oikeastaan edes muista mitä kirjoitit.
Ainoa asia minkä muistan, on se, että tämä joukkue rakennettiin mun ruumiille ja sielulle. Kuningas on kuningas, vaikka jengistä lentäisi
[quote:f4be405d42="Ulvis"]
Ainoa asia minkä muistan, on se, että tämä joukkue rakennettiin mun ruumiille ja sielulle.[/quote:f4be405d42]
Mitä vittua nyt taas
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Internet and music quizzes - serious business!
Internet oivallusten kenttänä -
joillekin se on bees & honey 2.0
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
joillekin se on bees & honey 2.0
Eilen oli J-Bees & Honey kun kerran baptistikin välillä uskaltautui mukaan
Helvetti, soulvisa ja ei voitettu. Nyt on miehinen itsetunto vähissä. Vitun 1)Etta James 2)Dionne Warwick. Eihän näit nyt sais tyrii :?
+Delfonics: la la la means I love you :x :x :x :x
Etasta otan miinuxsen, jotenkin kuulosti liian puhtaalta. Ja se FelaKutin biisi wtf? Ei soulia eikä felaa eli ihan hyvä ei-tieto..
Olixs jatkot hei? Hei ei oo tosi: ei mennyt pilccuun ja oon pirteä kuin peipponen
Vizattiin muuten viidellä, joten mukaan olisi mahtunut!
Onnea artsyn jengille voitosta, mutta ens kerralla palataan päiväjärjesykseen
Kysyin kanssa sitä neljän oluen limittiä ja sanoivat että osallistujien määrää kasvattaessa ei sitten palkintomäärää nostettu :x
Aiemmin kolmaskin sai bisseä tuolla..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.