You are not logged in.
[quote:96291be53a="babriga"]
Varaukseton [/quote:96291be53a]
Sama. Milloin otsikoita Akufenille, Deadbeatille, Herbertille, yms. house-kunkuille?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Sama. Milloin otsikoita Akufenille, Deadbeatille, Herbertille, yms. house-kunkuille?
Milloin SS-ekskursio kuumiin ekstaasipäisiin raveihin (ei hevostapahtumiin, vaan tamppauskarkeloihin!) Ibizalle?
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:80641d8920="paise"]Häh, soittaako Ceebrot muka vielä nykyään hyviä keikkoja? Pari viime kertaa kun oon nähny, niin biitit on vedetty suoriks, kuultu jopa housea ja hirveetä yleisönhuudatusta.
House [/quote:80641d8920]
yleisönhuudatus
Ei tainnut olla aikaa kuin pariin "teknobiisiin", jotka nekin olivat hyviä. Varsinkin Aie / I Try oli ihan mahtava suoristettuna versiona.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Nii indie-iltamat (yllättävän vähän "fullsteam-iltamat") ensi viikolla:
INDIE-ILTAMAT 06 (Osis & Tvo, Rehtorinpellonkatu 4, Turku)
to 27.7. Liput 8e
Lapko, Callisto, Echo Is Your Love, Plain Fade, Lady Escape
pe 28.7. Liput 8e
Rotten Sound, Sydän, sydän, Drowning Nation, Khatarina, Ronskibiitti
la 29.7. Liput 10e
No Shame, Sweatmaster, Evilsons, I Walk The Line, They Stole A Million, Downstairs
Aattelin ite olla tuolla ainakin torstaina, varmaan perjantainakin. Ronskibiitti!
I love you and dream about the Führer
Lauantaina sitten taas pitäisi tehdä valintaa dynamon puoli-ilmaisen boomhauerin ja ökyhintaisen dbtl-teltan väliltä. Jälkimmäisessä olisi kummiskin Radiopuhelimet+M.A.Numminen+Stam1na, mutta että 15 ja Dingo...
[quote:7bd3377074="turkele"]Nii indie-iltamat (yllättävän vähän "fullsteam-iltamat") ensi viikolla:
INDIE-ILTAMAT 06 (Osis & Tvo, Rehtorinpellonkatu 4, Turku)
to 27.7. Liput 8e
Lapko, Callisto, Echo Is Your Love, Plain Fade, Lady Escape
pe 28.7. Liput 8e
Rotten Sound, Sydän, sydän, Drowning Nation, Khatarina, Ronskibiitti
la 29.7. Liput 10e
No Shame, Sweatmaster, Evilsons, I Walk The Line, They Stole A Million, Downstairs
Aattelin ite olla tuolla ainakin torstaina, varmaan perjantainakin. Ronskibiitti! [/quote:7bd3377074]
Joo, ajattelin olla olematta minään iltana. Ärsyttäisi maksaa lipuista noin paljon kun kaikki "suosikit" on eri iltoina. Jos EIYL, Plain Fade ja Ronskibiitti olisivat samana iltana, niin olisin paikalla. Nyt välttelen kuin ruttoa.
Jos EIYL, Plain Fade ja Ronskibiitti olisivat samana iltana, niin olisin paikalla. Nyt välttelen kuin ruttoa.
Plain Fade ja Plain Ride on muuten molemmat hyviä bändejä..
Plain Fade ja Plain Ride on muuten molemmat hyviä bändejä..
Heh heh. Mä oon ihan tyytyväinen, että selvitin jo alkumetreillä kumpi on kumpi, niin ei ole tarvinnut leikata korvia irti päätyessään kuuntelemaan viiden pennin paskahousupostrokkia juurevan indie-bluusin sijaan.
Tero saatana, s'olet gay!
[quote:c65af4d994="ex-kolja"]Jos EIYL, Plain Fade ja Ronskibiitti olisivat samana iltana, niin olisin paikalla. Nyt välttelen kuin ruttoa.
Plain Fade ja Plain Ride on muuten molemmat hyviä bändejä.. [/quote:c65af4d994]
Ajattelen aina, että Ride on se, jonka olen pari kertaa nähnytkin, mutta hemmetti ei se taida olla. Ride vaan tuntuisi viittaavan enemmän krautfolkkiin kuin fade-sana.
[quote:d9ae3b49a4="turkele"][quote:d9ae3b49a4="ex-kolja"]Jos EIYL, Plain Fade ja Ronskibiitti olisivat samana iltana, niin olisin paikalla. Nyt välttelen kuin ruttoa.
Plain Fade ja Plain Ride on muuten molemmat hyviä bändejä.. [/quote:d9ae3b49a4]
Ajattelen aina, että Ride on se, jonka olen pari kertaa nähnytkin, mutta hemmetti ei se taida olla. Ride vaan tuntuisi viittaavan enemmän krautfolkkiin kuin fade-sana.[/quote:d9ae3b49a4]
[quote:6fa0041eba="ex-kolja"][quote:6fa0041eba="turkele"][quote:6fa0041eba="ex-kolja"]Jos EIYL, Plain Fade ja Ronskibiitti olisivat samana iltana, niin olisin paikalla. Nyt välttelen kuin ruttoa.
Plain Fade ja Plain Ride on muuten molemmat hyviä bändejä.. [/quote:6fa0041eba]
Ajattelen aina, että Ride on se, jonka olen pari kertaa nähnytkin, mutta hemmetti ei se taida olla. Ride vaan tuntuisi viittaavan enemmän krautfolkkiin kuin fade-sana.[/quote:6fa0041eba]
[/quote:6fa0041eba]
Hä? Eli: onko Plain Fade se krauttisfolkkis, jonka oon Dynamossa ja Jyrockissa nähny vai onko se se nu-metal -piireistä ponkaissut postrock-bändi, jota en o kuullu ollenkaan, mutta jonka haluaisin mieluusti nähä livenä...
lappeen Rannan nu-metal Piiri
Kyllä, olet oikeassa.
This must be what jail / I will scratch
[quote:706817196a="turkele"][quote:706817196a="ex-kolja"][quote:706817196a="turkele"][quote:706817196a="ex-kolja"]Jos EIYL, Plain Fade ja Ronskibiitti olisivat samana iltana, niin olisin paikalla. Nyt välttelen kuin ruttoa.
Plain Fade ja Plain Ride on muuten molemmat hyviä bändejä.. [/quote:706817196a]
Ajattelen aina, että Ride on se, jonka olen pari kertaa nähnytkin, mutta hemmetti ei se taida olla. Ride vaan tuntuisi viittaavan enemmän krautfolkkiin kuin fade-sana.[/quote:706817196a]
[/quote:706817196a]
Hä? Eli: onko Plain Fade se krauttisfolkkis, jonka oon Dynamossa ja Jyrockissa nähny vai onko se se nu-metal piireistä ponkaissut postrock-bändi, jota en o kuullu ollenkaan, mutta jonka haluaisin mieluusti nähä livenä...[/quote:706817196a]
Jälkimmäinen. Ja se on tosiaan livenä hyvä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:a3d69aae47="DirtyBlueGene"]lappeen Rannan nu-metal Piiri
Kyllä, olet oikeassa.[/quote:a3d69aae47]
Miksi runkata vain minun yhdyssanavirheideni ylle?
Olet ainoa joka ei ota siitä nokkiinsa? ( )
This must be what jail / I will scratch
Olet ainoa joka ei ota siitä nokkiinsa? ( )
En vai? Joka kerta syljen lähinnä istuvaa ja valitettavan syytöntä atk-luokan käyttäjää kasvoille ja huudan: "Siinä sinulle Gnee, sinä iso ja paha italialaisjalkapalloilija!!"
[quote:324671028a="ex-kolja"][quote:324671028a="turkele"][quote:324671028a="ex-kolja"][quote:324671028a="turkele"][quote:324671028a="ex-kolja"]Jos EIYL, Plain Fade ja Ronskibiitti olisivat samana iltana, niin olisin paikalla. Nyt välttelen kuin ruttoa.
Plain Fade ja Plain Ride on muuten molemmat hyviä bändejä.. [/quote:324671028a]
Ajattelen aina, että Ride on se, jonka olen pari kertaa nähnytkin, mutta hemmetti ei se taida olla. Ride vaan tuntuisi viittaavan enemmän krautfolkkiin kuin fade-sana.[/quote:324671028a]
[/quote:324671028a]
Hä? Eli: onko Plain Fade se krauttisfolkkis, jonka oon Dynamossa ja Jyrockissa nähny vai onko se se nu-metal piireistä ponkaissut postrock-bändi, jota en o kuullu ollenkaan, mutta jonka haluaisin mieluusti nähä livenä...[/quote:324671028a]
Jälkimmäinen. Ja se on tosiaan livenä hyvä.[/quote:324671028a]
kevyt dejavu tästä väännöstä... kun lintumies vielä ehtii paikalle niin ride-topicissa nämä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
näinhän me mennään
plain fade vopite hasitaa, plain riden alkusyksynä ilmestyvä levy hasitattaa halvan postrokin hakijoilla todellisuuden maun. ottakaa siitä huikka tai pari, myykää sigur ros-levynne ja antautukaa maailmalle jossa kukaan ei käske sietää tylsyyttä =)
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
myykää sigur ros-levynne
Oon tätä kyllä miettinyt. Kuka ostaa? Eka, () ja sitten joku EP uuteen kotiin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
joo. plain ride>>>>>>>>>>>>sigur ros
sigur rós on ainakin aneemisinta onanointia dementiaosaston tällä puolen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Onko DBTL tällä viikolla?!
Onko DBTL tällä viikolla?!
Paskaa. Tuhannes viesti(kin).
"A repo man's always intense"
[quote:d8f6165dfb="ex-kolja"]Onko DBTL tällä viikolla?!
Paskaa. Tuhannes viesti(kin). [/quote:d8f6165dfb]
Boycott, horo!!
[quote:05ff396e41="Leif Erikson"][quote:05ff396e41="ex-kolja"]Onko DBTL tällä viikolla?!
Paskaa. Tuhannes viesti(kin). [/quote:05ff396e41]
Boycott, horo!![/quote:05ff396e41]
Nojooh. Torstain indie-iltamat TVO:lla on periaatteessa sellainen mikä voisi kiinnostaa. Eipä tuonne varmaan keskellä viikkoa kuitenkaan jaksa mennä. Vaakahuoneen Paviljongilla on jazzia melkein joka päivä, ja kolja menee Haarikkaan perjantaina kuuntelemaan Samae Koskista ja Pelle Miljoonaa.
"A repo man's always intense"
[quote:f29ee71d14="ex-kolja"][quote:f29ee71d14="Leif Erikson"][quote:f29ee71d14="ex-kolja"]Onko DBTL tällä viikolla?!
Paskaa. Tuhannes viesti(kin). [/quote:f29ee71d14]
Boycott, horo!![/quote:f29ee71d14]
Nojooh. Torstain indie-iltamat TVO:lla on periaatteessa sellainen mikä voisi kiinnostaa. Eipä tuonne varmaan keskellä viikkoa kuitenkaan jaksa mennä. Vaakahuoneen Paviljongilla on jazzia melkein joka päivä, ja kolja menee Haarikkaan perjantaina kuuntelemaan Samae Koskista ja Pelle Miljoonaa.[/quote:f29ee71d14]
Ajattelin olla osallistumatta DBTL:n rientoihin. Kyselin vaan, jotta tietäisin koska en mene kaupungille.
Korkeintaan voisi pussikaljoitella, ja naureskella turisteille...