You are not logged in.
Oonko muuten ainoo, jonka mielestä se eka biisi (Contender) on just like Just Like Honey?
En ole ainakaan huomannut, vaikka nyt kun "sillä" korvalla kuuntelee niin ehkä jotain samoja elementtejä. Mutta enpä kule tiijä, Contender on minusta varmaan albumin heikoin kappale. Just Like Honeysta ei voi samaa oikein sanoa.
Täytyy myöntää, että älyttömän hyvä, ehyt kokonaisuus. Yksi vuoden levyistä.
Eli jos halutaan Forumin geneerisin musanörtti nimetä niin tässä on yksi vahva ehdokas.
Mutta miksi Young Adult Friction on aivan käsittämättömän paska biisi?
Mutta miksi Young Adult Friction on aivan käsittämättömän paska biisi?
sehän on levyn paras biisi!
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
[quote:18502ea30a="leposi"]Mutta miksi Young Adult Friction on aivan käsittämättömän paska biisi?[/quote:18502ea30a]
Levyn parhaimmistoa tuo ainakin. Kuunteleppas leposi vielä uudelleen. Ei siitä käsittämättömän paskaa saa mitenkään.
[quote:71247b775f="leposi"]Mutta miksi Young Adult Friction on aivan käsittämättömän paska biisi?[/quote:71247b775f]
ainoa biisi joka teki jonkinlaisen säväyksen tuolla levyllä.
Kuuntelin tuossa kävellessä koko levyn uudestaan läpi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei tämä ole yhtään niin hyvää kuin annetaan ymmärtää. Ja kuten myös itsekin yhden kuuntelun perusteella uskalsin sanoa. Äkkipikainen kun olen. Ainakin mitä mielipiteisiin tulee. Kaksi ekaa biisiä on rautaa, ei siin mittee. Muu on keskinkertaista ja sitten tuo yksi umpipaska tekele.
Sit tää tv-esiintyminen. Läpsyn läpsyn...
http://www.nbc.com/Last_Call_with_Carso … t/1081221/
(Tai sitten mulla on vaan huono päivä.)
[quote:971c31fbbe="leposi"]Kuuntelin tuossa kävellessä koko levyn uudestaan läpi. Olen tullut siihen tulokseen, ettei tämä ole yhtään niin hyvää kuin annetaan ymmärtää. Ja kuten myös itsekin yhden kuuntelun perusteella uskalsin sanoa. Äkkipikainen kun olen. Ainakin mitä mielipiteisiin tulee. Kaksi ekaa biisiä on rautaa, ei siin mittee. Muu on keskinkertaista ja sitten tuo yksi umpipaska tekele.
Sit tää tv-esiintyminen. Läpsyn läpsyn...
http://www.nbc.com/Last_Call_with_Carso … t/1081221/
(Tai sitten mulla on vaan huono päivä.)[/quote:971c31fbbe]
Toi tv-esiintyminen on kyllä täyttä paskaa. Laulavat ihan päin helvettiä ja kiippareiden soitannassakin toivomisen varaa.. Toivottavasti toi noiden livemeno ei ole aina yhtä ankeeta.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Nämä on tulossa elokuussa taas kiertueelle Eurooppaan ja ainakin Ruotsiin. Suomi mukaan keikkakalenteriin, kiitos!!
sama! tai jos ei tuu suomeen, voisin harkita käyntiä tukholmassa kun muutenkin on pitänyt kaupungissa käydä jo vaikka kuinka pitkään.
kuukauden aktiivisen kuuntelun jälkeen uskallan vasta nyt hehkuttaa. ei yhtäkään heikkoa biisiä kymmenestä ja joka päivä löytyy uusi suosikki (pari viime päviää se on ollut "Hey Paul"). bändi saundaa kaikkee muuta kuin omaperäiseltä, mutta kun biisit osoittaa toimivuutensa tehosoitossakin, ni pakko vaan ihastua ja rakastua
Teenager in love! <3
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Uutta eepeetä pukkaa, jeje. Coma Saturday kans tulossa sinkkuna.
http://pitchfork.com/news/36018-the-pai … nd-single/
Ja viikon päästä nää taas livenä!
[quote:1f8c5026b3="stratum"]Uutta eepeetä pukkaa, jeje. Coma Saturday kans tulossa sinkkuna.
http://pitchfork.com/news/36018-the-pai … nd-single/[/quote:1f8c5026b3]
Skatterbrainissa maistiainen: http://www.skatterbrain.org/2009/08/hig … stars.html. Jee.
Ja viikon päästä nää taas livenä!
Vaisumpi keikka kuin Primaverassa. Tympeä janari yleisössä häiritsi hieman myös. Kivahan nää oli silti nähdä.
Hitsiläinen! Stratumilta ostamani levy sai kyllä minulta nyt hyvän kodin. Vaikka tämä bändi onkin jo tietenkin ihan out of season eikä tätä saisi enää kuunnella niin tää levy on kyllä loistava! Just hyvää pörinäpoppia.
Sisältää vuoden parhaita biisejä muun muassa.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
[quote:106a2d194b="skoskima"]Hitsiläinen! Stratumilta ostamani levy sai kyllä minulta nyt hyvän kodin. Vaikka tämä bändi onkin jo tietenkin ihan out of season eikä tätä saisi enää kuunnella niin tää levy on kyllä loistava! Just hyvää pörinäpoppia.
Sisältää vuoden parhaita biisejä muun muassa.[/quote:106a2d194b]
Kiva kuulla! Nythän tätä päin vastoin voi taas kuunnella hyvällä omallatunnnolla kun hype on laskenut. Mutta eipä tästä menestyksestä voi olla kuin iloinen bändin ja varsinkin Slumberlandin puolesta.
Aah... ootan innolla kun ens viikonloppuna kumpanikin yönä tämä vanha setä tulee yöllä humalassa kotiin yksin tai jonkun seurassa ja pistää stereoista soimaan A Teenager in Love.
Aika suuret suunnitelmat.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Kuuntelinpa nyt huvikseni noita vuosiäänestyksessä pärjänneitä levyjä ja kyllähän tämä minun korvaani edukseen erottui. Toki sekä bändin, että biisien nimet ovat aivan helvetin kauheita, mutta melodiat kyllä toimivat. Eipä tässä kai mitään kovin omaperäistä ole ja onhan tämä juttu jo nähty, mutta sou not kun kerran hyvin tekevät.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
Semmonen kolmen tähden kiva poppilevy kuten se Paramorekin.
On näissä käsittääkseni jotain eroakin kun tämän sai listata viime vuoden levyihin...
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
[quote:0f47def81f="shanks"]Semmonen kolmen tähden kiva poppilevy kuten se Paramorekin. [/quote:0f47def81f]
On näissä käsittääkseni jotain eroakin kun tämän sai listata viime vuoden levyihin...
Njoo, nyt mä tykkään jostain kumman syystä ihan täysii. En silti pidä Young Adult Frictionin "keskustelulaulusta" ja läpsyrummuista. Muuten levyn a-puoli olisi aivan liian täydellinen.
Täähän vaikuttaa oikein hyvältä yhtyeeltä.
Higher Than the Stars EP on kans hyvä.
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Nyt kun on jo melkein kesä, niin tällanen poppis kyl toimii enemmän kuin hyvin! Tyylikkäästi myöhässä hyppäsin sit tähänkin kelkkaan...
Mangojauhe goddamn.
Ostin itse tämän levyn myöhässä, vasta 2010. Pidän kyllä albumista oikein kovin, vaikka yleensä minua on aika vaikeata hurmata "tahallisesti pökkelöllä" mekastamisella. Tämä kyllä toimii ja orkesteriin liittyvä visuaalinenkin puoli, tää yks video ja kannet jne., toimii kans. Sanoitusten ihastuttavasta angstista myös blussaa.
LISÄKSI: tämä on ensimmäinen, varovaisesti muotoiltu SS Jr. viestini. Handle with care! Kelpaisi kyllä keikkakin päästä kuulemaan, oisko Flowis vielä tilaa?
New 7" Single - "Say No to Love" (Slumberland Records US + Fortuna Pop UK)
A. Say No to Love
B. Lost Saint
Available June 8, 2010. Pre-order here: www.insound.com.
Say No to Love maikkarissa:
http://www.myspace.com/thepainsofbeingpureatheart
EI SE AUKI ENÄÄ OO
Ohoh, tuo uus single on aika vitun kova. Tai no A-puolta vasta soitettu repeatilla aika monta kertaa
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"