You are not logged in.
Ymmärsin kyllä liian myöhään ettei tämä olekaan Andrew WK:n kaksoisolento. Jayn parhaat rallit kun ovat kovia.
Ja nyt tää murhajuttu on ilmeisesti paljastunut pelkäks huhuks.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Aivan kamala uutinen, Jay oli hieno mies ja loistava muusikko.
R.I.P.
Ihmeellistä tää että kukaan ei ole kai lyönyt faktoja pöytään. Tavallaan aika tunnettu jätkä kyseessä ja kaikkea.
Hämmentävän paljon olen miettinyt tätä hommaa. Jostain syystä piti näitä levyjäkin kuunnella vähän tarkemmalla korvalla, vaikka tää ei koskaan mun suosikkimusaa ole ollutkaan.
Harmittaa vaan aina toi nuorena kuoleminen. Ja miksei vanhanakin, sillä sehän se vasta surullista onkin että mikäli ei mitään haavereita käy, niin oman eliniän aikana tulee delaamaan suurin osa kaikista vanhan liiton taiteilijoista.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Eilen tuli kuunneltua tätä Heinixsessä. Jukupupu, nightmares - my shadow -mukavahan näitä kappaleita on kuunnella ja tuoppia kilistellä!
Jengi oikeesti fiilaa tätä dudea - miehen musahommat on koskettanut aidosti tosi montaa..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Luulin eka että tää on vaan pelkkää rähinää, mutta onhan siellä vahva pop-ymmärrys taustalla, esim Always Wanting More -biisissä.
My Shadow on kyl parhaita tämmöttii biisejä tolta nollakytluvulta, kuppi nurin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
My Shadow on kyl parhaita tämmöttii biisejä tolta nollakytluvulta, kuppi nurin
Täysin samaa mieltä.
Sent from my iPhone 16
Saisko jotain todisteita siitä, että oikeesti tykkäätte tästä? En usko muuten.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
My shadown soidessa baarissa pari tuoppia lensi kun jytäzin mugana!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
en ole kolmekybänen emoboy
Samaa mieltä ku yllä. Reatardsia en tosin oo kuunnellu nyt ku yhtä levyä kirjaston valikoimista, hyvähän se, ja sitä Lost Soundsia kans samoista valikoimista yhtä levyy, mut oli kyl niin raastavan kuulosta se synanraiskaus ettei oikeen pystyny.
Hmm, kuinkas taa Lost Sounds on menny talleen ohi. Terror Visions oli aika raastavan kuulosta synanraiskausta, mut tassahan on jutut balanssissa. Tykkaan pirusti, ainakin tasta Black-Wave levysta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:58e00f1b33]Rocker JAY REATARD's death was caused by cocaine and alcohol, according to new autopsy results.
Memphis-area Medical Examiner Dr. Karen E. Chancellor has ruled the cult singer/songwriter died from "cocaine toxicity", adding "alcohol was a contributing factor in his death."[/quote:58e00f1b33]
Pistin levyt (tai lähinnä Blood Visionsin) soimaan taas pitkästä aikaa: PARASTA!
Onko joku muuten nähnyt miehestä tehtyä dokumenttia? Jäi ehkä snadisti harmittamaan, ettei tullut mentyä teatteriin katsomaan tätä äskettäin Brooklynissa. Näyttäisi olevan paljon kehuttu.
Better Than Something - JAY REATARD - Trailer from Children of Productions on Vimeo.
Onpa hämmentävä fiilis tän topsun lukemisen jälkeen.
Bongasin vasta nyt sattumalta ton Singles 06-07 -kokiksen ja fiilistelin että onpa hyvät vibat katonpa jos täältä löytyis että mitä tolle jäbälle kuuluu nykyään. Löytyhän se, mutta en nyt ihan tällasia kuulumisia odottanut...
Hyvää kamaa kuitenkin, et eiköhän tuu muuhunkin tuotantoon tutustuttua vaikka harmittaa kyllä vietävästi että oon aiemmin missannut koko tyypin.
Äver siever miever tuver äver liver köver!