You are not logged in.
Pages: 1
k
Last edited by pallonapa (20.01.2011 00:33)
Voin ottaa ton Talk Talkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Voin ottaa ton Talk Talkin.
ouright! tuun kipasee hakee uusimman mutinyn pitkästämiehestä joku päivä ni heitän sulle samalla all we do is talk talkin
[quote:c3b2677bd7="hrmunoita"]Voin ottaa ton Talk Talkin.
ouright! tuun kipasee hakee uusimman mutinyn pitkästämiehestä joku päivä ni heitän sulle samalla all we do is talk talkin[/quote:c3b2677bd7]
Joo käy paitsi meikä ei enää oo siellä duunissa. Mut voidaan treidailla kyllä siellä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
scritti politti ja captain sensible mulle kiitos
Mä voisin ottaa noi DS13 ja Perseestä Riisiä. Mulla on kans Pitkämieheen sarjisasiaa täsä joku päivä, vois nähä siellä jos olet kerta menossa?
organizing the boy scouts for murder is wrong
se on palkkapäivä pian
[quote:bc17f2ef29="kulkiya"]mulle tämä
Link Wray - Early Recordings (ohut pahvikotelo) 2 e
jos kyse on sellasesta keltaisella taustalla seisoskelevasta äijästä (kannen puolesta siis)[/quote:bc17f2ef29]
just se. ässä levy. vaihatko messukassuun?
uutta räkää nenään!
Voin ottaa Gracet! Kuulostaako noi vielä hyvältä ja jaksaako vielä pyöriä?
gracet hirmikselle. hyvin pyörivät. spraykaaleista tarjottu femma
mulla on se jo, kasettiversio sen sijaan puuttuu.
hei tyypit, spraykaalit ja jimi suménin paras levy, kumpikin suunnilleen kaikkien aikojen suomilevyt top-tenissä
Hmm no kai meikä vois sit ottaa vielä ton Sumenin.
Otan Röyhkän, jos toi soi hyvin.
Pages: 1