You are not logged in.
Ei vaan jaksa matkustaa helsinkiin asti kuuntelemaan kovaa jyrinää kun ei nää kuitenkaan oo neil young
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
jääpä sitten omalta osaltani näkemättä
Joo eipä taida olla rahaa.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
[quote:866fb367b7="Timjam"]jääpä sitten omalta osaltani näkemättä [/quote:866fb367b7]
Joo eipä taida olla rahaa.
Eri
Sent from my iPhone 16
Ei jaxsa. Tai no jos taxilla hurauttas ovelle saakka..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
vielä vähän kahden vaiheilla että kuinkas tekis. hmmm.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
heitän kolikkoa. kruuna = ei. klaava = joo.
PRKL se vieri sängyn alle uus yritys.
klaavahan se siinä, tuun siis paikalle
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mua kiinnostais ihan kauheesti, vaikken oo edes kuullu musiikkia. Jos olis vklpna, niin lähtisin.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
nää on jo kerran nähty niin ei nyt niin kauheasti kiinnosta. toki jos ois ollu halvempi ja parempi päivä niin sit mut nyt kävi näin
[quote:4a812f2458="suomenajokoira"][quote:4a812f2458="Timjam"]jääpä sitten omalta osaltani näkemättä [/quote:4a812f2458]
Joo eipä taida olla rahaa.[/quote:4a812f2458]
Eri
Hyvähän Sunn )))
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Älä päästä painiks sitä
Voi vittu ILR
Aika osuma! Jurassic park-maski ja lasersormet. brico sanoo osa seurueesta diggas loppupuoliskosta. mä diggasin alkudroneista. nyt syuödään hcjosen kans paskapalloja. ne näyttää super marion miinoilta.
Lasersormet.
Lasersormet.
Jep
Sent from my iPhone 16
no kertokaas nyt vähän lisää
Lasersormet = 2010-luvun PALLOT.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
kuvia tai ei uskota
Mahtaako niil olla EAR:in kans joku myynninedistämis- ja sponssidiili? Oikeen varotuslappujen kera pelotellaan ostamaan baaritiskilt tulppia ja sit ei ees soiteta mitenkää perus keikkavolaa lujempaa.
Tai ehkä mun ja SunnO))):n käsitys kovast volast vaa on eri ku oon tottunu käymää enemmän rokkikeikoil ja reivaamas.
Oispa
Börtsykin tykkäis
Älä päästä painiks sitä
Ja lasersormikaveri muistutti erehdyttävästi Power Rangersien pahisten pomotätiä.
kuvia tai ei uskota
Tällainen http://www.vimeo.com/8297630
Paitsi että sillä oli kyl joku naamarikin tuolla Tavastialla. Näytti siltä kuin se olis steariinista.
Sent from my iPhone 16
Ei kyllä pettänyt odotuksia eilinen. Siinä vaiheessa kun intronauha soi ja salia alettiin täyttää savulla, alkoi jo vähän jänskättää. Ja kyllähän se komeasti kirskahti liikkeelle, eipä oo moista fiilistä ennen keikalla ollu. Naamalle levis iso hymy aina bassoaallon pyyhkiessä yli. Kyllä niillä styrkkaripinoilla on tarkoituksensa näköjään. Olin ehkä reilun viiden metrin päässä lavasta, mutta missään vaiheessa ei alkanu jatkuva tärinä vituttamaan. Vola oli kyllä perkeleenmoinen. Alun droneilu toimi kovasti sekin, mutta kyllä attila sitten nosti homman nextille levelille. Kova shöy miäs ja älytön ääni. Keikka oli kyllä kaikinpuolin massiivinen, mutta minkäänlaista tylsistymistä ei tullu. Hieno oli myös merchipöytä, mukaan lähti huppari ja levy.
Overloorditkin toimi kovasti, muistaakseni toka ja vika biisi oli ihan parhautta.
Itselleni keikka oli jokseenkin pettymys. Alun droneilut upposi aivan täysillä, mutta Attilan astellessa lavalle fiilis lopahti aivan täysin. Kaveri vieressäni puki aika hyvin sanoiksi oman hämmästykseni: "Onkos tämä nyt joku Spinal Tap kakkonen vai?".
Komea äänihän miehellä oli, mutta Attilan läpät oli niin kestämättömän typerää paskaa, että musaan ei meinannut saada enää minkäänlaista otetta. Tietysti olisihan sitä lippua ostaessa pitänyt jo hoksata, että jos uuden levyn voksuilu ei uppoa, niin tuskin se keikallakaan sen kummallisempaa on. En silti näyttänyt olevan ainoa hämmästyneistä.
Onneksi lopun lasershow kaikessa mahtipontisuudessaan pelasti jo ihan kustun esityksen. Juuri tuo lopun visuaalinen lisä sai antamaan paljon anteeksi melkein tunnin kestäneelle suvaintovaiheelle.
Oli aika suuressa roolissa nuo vokaaliosuudet tällä kertaa. Välillä kuulosti köykäiseltä Bela Lugosi -imitaatiolta, välillä lähti ihan timanttista settiä. Mikäs siinä. Attilan vaatekaapistakin tuntuu löytyvän kiintoisaa kolttua joka lähtöön.
Musta tuntu kans, että ei ollu ihan niin kova metakka kuin aiemmilla kerroilla mitä oon nähny. Toisaalta Tavastialla oli niin tiivis tunnelma, että ei voinut kierrellä ja etsiä niitä kaikkein kutkuttavimpia kuuntelupaikkoja. Yläparvella täryytti välillä aika tavalla, alhaalla ei osunut ihan kohdalle.
Paita lähti tiskiltä messiin, siinä lukee selässä *jotain* japaniksi. Arvatenkin "(((Olen ääliö)))".
Paita lähti tiskiltä messiin, siinä lukee selässä *jotain* japaniksi. Arvatenkin "(((Olen ääliö)))".
Sama tarttui mukaan. Eiköhän se oo (((Olen HomO))).
Sent from my iPhone 16
Noni keikka tiivistettynä:
jostain käsittämättömästä syystä tungettiin siihen aika eteen. Kaikki aiemmat keikat näiltä oon nähnyt kauempaa ja hyvin olis riittänyt Tavastian taka-/keskilattia nytkin. Viisi minuuttia bröminän alettua piti lähteä pois, yläkertaan sit kun ei muualle mahtunut. Yritin nähdä lavalle, mutta näin Attilan (?) koko ajan kahtena. Päätä jomotti ihan hulluna. Valot sattuivat silmiin. Uuvutti ja oli paha olo. Lähdin himaan.
Joko sain Sunn o)))sta ekan migreenini ikinä tai sitten joku laittoi jotain juomaani
Ei muhunkaan iskenyt se keikan keskivaihe, jossa pörinä oli minimissään ja Attila känisi. Parasta kyllä olis, että näitä voisi kuunnella livenä istualtaan, eikä olis noin paljon liikaa porukkaa. Tampereen klubi oli just hyvä ympäristö silloin.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
olihan se kova. jäätiin ihan taakse seisomaan kun baaritiskillä meni niin kauan ja en olis muutenkaan uskaltanut eteen mennä. sit kun 5 minuuttia oli mennyt niin tuli mieleen et pakko päästä lähemmäks. eihän sinne päässyt.
musa oli paikoitellen erinomaista, paikoitellen (attilan tullessa uudelleen kehiin) vähän tylsää. olin 99% keikasta silmät kiinni joten ei mitään hajua mitä siellä lavalla tapahtu. laaserit kyllä näin attilan laululle kyllä suuri täältä, varsinkin se kun se lauloi samaan aikaan kun veti henkeä oli aika uskomatonta.
pharaoh overlord toki myös vitun kovaa settiä
mayhemissa attila kaytti jo viime vuoskymmenella, mut viivehan kuuluu post-metallin maaritteeseenkin
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!