You are not logged in.
Hommaan itselleni aina töissä kahvitauon klo 10.15 ja 11 välillä että näen edes 20 minsaa Gilmore Girlssejä TV1:ltä -SPÅM
Eilinen Victoria's Secret Fashion Show oli televisiohistorian järisyttävimpiä kokemuksia!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Eilinen Victoria's Secret Fashion Show oli televisiohistorian järisyttävimpiä kokemuksia!
Sama.
[quote:94c35b592a="noiseidea"]Eilinen Victoria's Secret Fashion Show oli televisiohistorian järisyttävimpiä kokemuksia!
Sama.[/quote:94c35b592a]
http://pics.livejournal.com/fglukoid/pic/0000hpr4
en ole kolmekybänen emoboy
4400 oli aika huono. Taisin kyllästyä myös kahden tai kolmen jakson jälkeen.
Gilmoren tyttöjen ensimmäisen tuotantokauden katsomiseen meni 6 päivää. Ylihuomenna täytynee kantaa kaupasta kotiin kakkoskausi.
Varikset komentavat
Kaunista.
Katsoin viime kesänä kaikki siihen mennessä ilmestyneet Gilmore Girlssit. Muut nautti auringosta, minä GG:stä. Tosin ei siihen kovin kauaa mennyt. Parhutta oli kun katsoi joku 10 jaksoa putkeen kun oli kipeä. Anaam!
pitäisköhän ostaa lost-boxi, siis se ykköskausi (liekö kakkosta vielä julkaistukaan)... mielipiteitä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
pitäisköhän ostaa lost-boxi, siis se ykköskausi (liekö kakkosta vielä julkaistukaan)... mielipiteitä?
Mulla on siitä laiton kopio.
Ei kannata. Paljon parempaakin löytyy.
Ei kannata. Paljon parempaakin löytyy.
Kuten esim?
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:f3074f6e16="Sidewalker"]Ei kannata. Paljon parempaakin löytyy.
Kuten esim?[/quote:f3074f6e16]
Mullan Alla ja Spielbergin Taken. ^__^
Oikeasta Lostin eka kausi oli hyvä ja toka kausi ensimmäisten seitsemän jakson perusteella on vieläkin parempi. Kakkoskautta katsellessa ykköskauttakin oppii arvostamaan enemmän ja henkilöihin pääsee ns. "paremmin sisälle". Jännää on ollut!
[quote:19875b3c6e="Sidewalker"]Ei kannata. Paljon parempaakin löytyy.
Kuten esim?[/quote:19875b3c6e]
[quote:19875b3c6e]Human misery - you can't get enough of it! Willing a bloke to chuck himself to his death so that you can have a bit of fucking "entertainment"! Serves you right if he lands on your heads, you brainless cunts. [/quote:19875b3c6e]
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:f47dad223b="Laatu"][quote:f47dad223b="Sidewalker"]Ei kannata. Paljon parempaakin löytyy.
Kuten esim?[/quote:f47dad223b]
Mullan Alla ja Spielbergin Taken. ^__^[/quote:f47dad223b]
Takenia en ole katsonut yhtään eikä se kovin mielenkiintoiselta vaikutakaan. Lostia tuli katsottua ehkä 8-10 ekaa jaksoa, mutta sitten jäi pari jaksoa välistä enkä enää jaksanut innostua. Missään vaiheessa ei pahemmin koukuttanut mikään juonenkäänne. Ainoa mielenkiintoinen hahmo sarjassa oli Hurley ("Dude!").
Tässä on yksi parhaista sarjoista koskaan:
Freaks and Geeks
Takenia taisin katsoa vähän keskeltä ja lopusta, mikäli en sekoita sitä johonkin toiseen. Tuli viime kesänä Subilta?
This must be what jail / I will scratch
Freaks And Geeks jostain syystä puistatti minua. En voinut katsoa.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
sopranos olis kiva mut maxais liikaa ku kaikki pitäis kuitenki saada.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Buck Rogers in the 25th Century pitää hankkia ehdottomasti syysiltoihin. Trierin Valtakunta odottelee myös syyskelejä. Prisoneritkin ajattelin katsoa, jahka saan Ozit katsottua loppuun... Tulis jo syksy! My So-Called Life on vaiheessa (loppui jaksot kesken), sekä Quantum Leap. En mä mikään television orja ole tai mitään... Plus ne mitä tulee ihan seinästä. 24 hour TV people.
Ja tilasin just Langalla ekan tuotantokauden, cdon.comin kesäalesta irtosi 32 eurolla. Plus sitten pari Hitchcock-boksia päälle...
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Gilmorejen tyttöjen jakso 2-13 sisältää yhden tv-historian pallomekkotyttömusiikki-hekumallisimmista kohtauksista kun Lanelle salakuljetetaan uusi B&S Legal Man -sinkku kappaleen soidessa taustalla.
"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"
[quote:719364bf47="Laatu"][quote:719364bf47="Sidewalker"]Ei kannata. Paljon parempaakin löytyy.
Kuten esim?[/quote:719364bf47]
[quote:719364bf47]Human misery - you can't get enough of it! Willing a bloke to chuck himself to his death so that you can have a bit of fucking "entertainment"! Serves you right if he lands on your heads, you brainless cunts. [/quote:719364bf47][/quote:719364bf47]
Harvinaisen smaa!
Irkuissa jäin totaalisesti koukkuun. Ulkomailla jää aina sarjoihin koukkuun. Vuosi sitten Ruotsissa jäin Red Dwarfiin täysin koukkuun. Vieläkään ei o hyllyssä yhtään kautta...
Jäin siis koukkuun. Sanoinko tarpeeksi monta kertaa KOUKKUUN?!
Aina välillä mietin, pitäiskö munki yrittää katsoa Gilmoren tyttöjä. Teeveestä en ole oikein koskaan seurannut ja keskeltä kaikkea on vaikeaa päästä mukaan. Haluaisko joku lainata mulle ykköskauden dvd:llä? Saattaisin jopa oppia...
Tänään taas kolmoselta No Direction Home: Bob Dylan (osa 1/2). Klo 23.40 ->
"A repo man's always intense"
Aina välillä mietin, pitäiskö munki yrittää katsoa Gilmoren tyttöjä.
Ei kannata.
This must be what jail / I will scratch
[quote:8c86fa4fa5="anzut"]Aina välillä mietin, pitäiskö munki yrittää katsoa Gilmoren tyttöjä.
Ei kannata.[/quote:8c86fa4fa5]
....kuunnella Gneen vinkkejä
KYLLÄ! tämä tuli katsottua internetsistä ja ihan helvetin hyvääääääää. näkemistäni irtojaksoista en tajunnut vittuakaan mutta eka tuotantokausi kokonaisuudessaan oli todella päräyttävä. vielä kun olisi tekstitykset... pitänee hankkia joskus dvd:llä.
seuraavaksi kakkoskauden kimppuun
Tulispa kolmoskausi jo dvd:lle....nelonen alkaa vuoden lopussa/ens vuoden alussa! Kakkoskauden kolmen dvd:n paketti ois Tower recordsissa tarjouksessa 19.99
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!