You are not logged in.
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
tuo nyt vain liittyi olettamukseen, että paramore sinänsä olisi jotenkin yksioikoisesti tuomittava kelpaamattomaksi, "muuksi".
Onko joku jossain vaiheessa väittänyt jotain tällasta? Sen nostaminen ykköseksi hassuttelun/vittuilun vuoksi sen sijaan on musta täysin typerää.
Jos mä kehotan shanksiä muokkaamaan listaansa, niin ei sitä vissiin tarvitse ottaa yhtään sen enempää todesta kuin haista sä shanks vittu
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:060f132ad5="börjeslandet"]Onko joku jossain vaiheessa väittänyt jotain tällasta? Sen nostaminen ykköseksi hassuttelun/vittuilun vuoksi sen sijaan on musta täysin typerää.
Jos mä kehotan shanksiä muokkaamaan listaansa, niin ei sitä vissiin tarvitse ottaa yhtään sen enempää todesta kuin haista sä shanks vittu[/quote:060f132ad5]
Sä yrität koko ajan ettiä jotain merkitystä siitä listauksesta, lopeta jo. Tää ei ollut vittuilua kenellekään, eikä reaktio kenenkään kenellekään muuhun sanomaan juttuun, eikä siihen mitä muut ovat listoilleen valinneet. Tämmösten listojen vääntäminen on mulle aika arbitrary prosessi ja olishan tuo nyt voinut olla kovinkin erilainen lista, mut jos mun mielipidettä pyytää, sen myös saa. Se on vähän ku "tule sellaisena kuin olet" -bileet joihin roope meni rahakylvyssä ja aku ankka en muista missä, mutta kuitenki. Onks tää keskustelu jo nähty? Tuli nimittäin dejavuu
vittu teijä jutut o iha ihmeellisiä. tää koko foorumi on ihan friikkisirkus. mut chillisti vaa, kyl se siitä. tai sit ei. täs o tuoppi vielä
Jos saan hartsa-irkun listan, niin voin hoitaakin.
Tää ei ollut vittuilua kenellekään, eikä reaktio kenenkään kenellekään muuhun sanomaan juttuun, eikä siihen mitä muut ovat listoilleen valinneet.
Sulta vissiin sitten löytyy tää suosikki Paramore koneelta ihan ja kuuntelit sitä noi yli kolme kertaa ennen kuin kukaan siitä alkoi nillittämään. Tätä kusetusta et ehkä itsekään usko, mutta kiitos kun jaksat yrittää
[quote:f880ed20ed="huïg"]Tää ei ollut vittuilua kenellekään, eikä reaktio kenenkään kenellekään muuhun sanomaan juttuun, eikä siihen mitä muut ovat listoilleen valinneet.[/quote:f880ed20ed]
Sulta vissiin sitten löytyy tää suosikki Paramore koneelta ihan ja kuuntelit sitä noi yli kolme kertaa ennen kuin kukaan siitä alkoi nillittämään. Tätä kusetusta et ehkä itsekään usko, mutta kiitos kun jaksat yrittää
Kuunneltiin mun kämpillä ainakin kahdesti.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
onkos hartsa-irkun lista kadonnut?
eikös se ole tämä:
1. dirty projectors - bitte orca
2. betty davis - is it love or desire
3. animal collective - merriweather post pavilion
4. candy cane - jaula
5. plain ride - house on the hill
6. magma - ëmëhntëtt-ré
7. mother goose - anna lumena
8. mastodon - crack the skye
9. kylesa - static tensions
10. terveet kädet - ihmisen poika, pedon poika
ja olipas sitten hassu yhteensattuma että björkka kuittaili shanksin huonosta mausta paramoren suhteen just samaan aikaan ku huig julkaisi listansa jolla "se" olikin ykkösenä mutta neukkulan on myönnettävä että paramoren editointi yllättäen ykköseksi plus "sen" poisto myöhemmin ei ehkä ollut täysin loppuunharkittua puuhaa.
enkä nytkyllä ymmärtänyt kuka ja miksi veti ydinaukion tähän kohuun mukaan mutta väliäkö tuolla
mutta loppu hyvin kaikki hyvin
vittu teijä jutut o iha ihmeellisiä. tää koko foorumi on ihan friikkisirkus. mut chillisti vaa, kyl se siitä. tai sit ei. täs o tuoppi vielä
TRÄK KODRAlle vielä ja tervetuloa mukaan, KILLDOZER-postauksen perusteella on jo erittäin positiiviset mielikuvat tästä kaverista :peuk:
[quote:532f7d874f="psykokarkki"]onkos hartsa-irkun lista kadonnut?
eikös se ole tämä:
1. dirty projectors - bitte orca
2. betty davis - is it love or desire
3. animal collective - merriweather post pavilion
4. candy cane - jaula
5. plain ride - house on the hill
6. magma - ëmëhntëtt-ré
7. mother goose - anna lumena
8. mastodon - crack the skye
9. kylesa - static tensions
10. terveet kädet - ihmisen poika, pedon poika
ja olipas sitten hassu yhteensattuma että björkka kuittaili shanksin huonosta mausta paramoren suhteen just samaan aikaan ku huig julkaisi listansa jolla "se" olikin ykkösenä mutta neukkulan on myönnettävä että paramoren editointi yllättäen ykköseksi plus "sen" poisto myöhemmin ei ehkä ollut täysin loppuunharkittua puuhaa.
enkä nytkyllä ymmärtänyt kuka ja miksi veti ydinaukion tähän kohuun mukaan mutta väliäkö tuolla
mutta loppu hyvin kaikki hyvin [/quote:532f7d874f]
Eri, tohon samalla hetkellä
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?p=520145#520145
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?p=520268#520268
No käsittääkseni harry-irene kävi editoimassa ton listan pois. Tarkistanpa vielä, että onko mulla nyt varmasti kaikkien listat.
[quote:1acc64d477="börjeslandet"]Eri, tohon samalla hetkellä
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?p=520145#520145
http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?p=520268#520268[/quote:1acc64d477]
no sama päivä kuitenkin, ei tää nyt niin tarkkaa, sekuntikello pois
EDIT: ja mun mielestä hartsa-irkun listan voi laskea, mut jos tulee ilmoitus ettei sitä saa käyttää niin poistetaan sit vasta, syynä poistoon kai oli äänestyksen uskottavuus eli jos täällä vaan pelleillään mut nythän on kaunat sovittu eiksje
futre spämmäsi aiheesta tuonne chill wave-ketjuun mutta poisti sen sitten.
[quote:1bd1ec343f="huïg"]Tää ei ollut vittuilua kenellekään, eikä reaktio kenenkään kenellekään muuhun sanomaan juttuun, eikä siihen mitä muut ovat listoilleen valinneet.[/quote:1bd1ec343f]
No tää nyt vaan on näitä, kato. Se tuli mieleen siitä maininnasta. Välillä tulee listattua juttuja tsekkaamalla esimerkiks rateyourmusicin listoja kun ei taho muistaa että mitä milloinki on julkaistu, jonkinlaisena shortlistinä. Tällä kertaa luin lähinnä tuota ja esikeskusteluketjua. Siitähän toki paramore tarttui, mut olin toki ihan riittävästi niitä jo kuunnellut eikä takana ollu mikään "kiäh kiäh, tästäpä saat börtsykkä" Tottakai kaikkien musamieltymykset muokkaantuvat muustakin kuin jostain teoreettisesta absoluuttisesta ja puhtaasta vastaanotto-affektiosta eristyksissä sosiaalisesta vaikutuksesta ja kulttuuripääomavaihdosta (kuten oon jo sanonu mut ei uppoo). ONKO TÄMÄ LUONTOA VAI KULTTUURIA?
Ja kyllä, mulla on kaikki paramoren kolme studioalbumia sekä koneella, että mp3-soittimessa. Oon kuunnellu, kaiuttimilla, kuulokkeilla sekä läppärillä. Mitäs muuta haluat tietää kuuntelutottumuksista? Vai meneekö jo offtopikiksi? KUINKA VAIKEAA TÄÄ NYT VOI OLLA?
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:03e1d261fe="börjeslandet"][quote:03e1d261fe="huïg"]Tää ei ollut vittuilua kenellekään, eikä reaktio kenenkään kenellekään muuhun sanomaan juttuun, eikä siihen mitä muut ovat listoilleen valinneet.[/quote:03e1d261fe]
Sulta vissiin sitten löytyy tää suosikki Paramore koneelta ihan ja kuuntelit sitä noi yli kolme kertaa ennen kuin kukaan siitä alkoi nillittämään. Tätä kusetusta et ehkä itsekään usko, mutta kiitos kun jaksat yrittää [/quote:03e1d261fe]
No tää nyt vaan on näitä, kato. Se tuli mieleen siitä maininnasta. Välillä tulee listattua juttuja tsekkaamalla esimerkiks rateyourmusicin listoja kun ei taho muistaa että mitä milloinki on julkaistu, jonkinlaisena shortlistinä. Tällä kertaa luin lähinnä tuota ja esikeskusteluketjua. Siitähän toki paramore tarttui, mut olin toki ihan riittävästi niitä jo kuunnellut eikä takana ollu mikään "kiäh kiäh, tästäpä saat börtsykkä" Tottakai kaikkien musamieltymykset muokkaantuvat muustakin kuin jostain teoreettisesta absoluuttisesta ja puhtaasta vastaanotto-affektiosta eristyksissä sosiaalisesta vaikutuksesta ja kulttuuripääomavaihdosta (kuten oon jo sanonu mut ei uppoo). ONKO TÄMÄ LUONTOA VAI KULTTUURIA?Ja kyllä, mulla on kaikki paramoren kolme studioalbumia sekä koneella, että mp3-soittimessa. Oon kuunnellu, kaiuttimilla, kuulokkeilla sekä läppärillä. Mitäs muuta haluat tietää kuuntelutottumuksista? Vai meneekö jo offtopikiksi? KUINKA VAIKEAA TÄÄ NYT VOI OLLA?
menee jo absurdiksi mut kai sulla on johonki soittolistalle rekkautunu noi, ei muuten uskota
menee jo absurdiksi mut kai sulla on johonki soittolistalle rekkautunu noi, ei muuten uskota
kai oot tosissas
[quote:e83fd0b49d="psykokarkki"]
mutta neukkulan on myönnettävä että paramoren editointi yllättäen ykköseksi plus "sen" poisto myöhemmin ei ehkä ollut täysin loppuunharkittua puuhaa.
[/quote:e83fd0b49d]
Niin siis Shanks ilmoitti että se ei kelpaa ja editoin sen sitten pois. Mut olikos se poistaminen nyt sitten kans jotenkin huono juttu? Kai se oli poistettava kun sitä aika rajustikin pyydettiin? Ja nyt kun levyä on tullut kuunneltua, niin voisin korottaakin sijoitusta mutta en missään nimessä sitä tee, kun ei innosta tää meininki. Mutta tosiaan myönsin harkitsemattomuuden (vaikka se oikeastaan oli ihan harkittua) jo edellisellä sivulla ja pahoittelin omaa osuutta tapahtumiin ja sekasortoon. Mut ilmeisesti tässä oli sitten enemmän kysymys Börjen univaikeuksista tai jostain muusta mikä ei liity mihinkään mitenkään. Henkilökohtaisuuksiin menevä vittuilu on keneltä tahansa todella häpeällistä puuhaa, onneksi en sentään siihen soppaan mennyt lusikkaani laittamaan.
Mutta vielä kerran: en oo täällä pyrkinyt ketään loukkaamaan, ja oon yrittänyt ottaa iisisti ihan koko sekoilun ajan.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mikä Hartsa-Irkun kolmesta listasta on oikea?
Yrittääkö Hantta vaikuttaa äänestyksen tulokseen?
Onko Neuvostoliitto todellinen Paramore-fani ja huijaago huig?
Miksi kaikki vainoavat Ydinaukiota?
Saako björkka nukuttua?
Tekeekö Hayley soololevyn?
SS jr:n vuosiäänestys 2009 - teh movie
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:f268db1740="psykokarkki"]menee jo absurdiksi mut kai sulla on johonki soittolistalle rekkautunu noi, ei muuten uskota [/quote:f268db1740]
kai oot tosissas
No nyt se last.fm:n mukaan kuuntelee Paramorea ja yrittää sitä kautta varmaan sanoa että kuuntelee sitä useinkin. Hah, kuukauteen ei ole kuunnellut (tarkistin), tuskin sitäkään ennen.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:92c598e8ac="huïg"][quote:92c598e8ac="psykokarkki"]menee jo absurdiksi mut kai sulla on johonki soittolistalle rekkautunu noi, ei muuten uskota [/quote:92c598e8ac]
kai oot tosissas [/quote:92c598e8ac]No nyt se last.fm:n mukaan kuuntelee Paramorea ja yrittää sitä kautta varmaan sanoa että kuuntelee sitä useinkin. Hah, kuukauteen ei ole kuunnellut (tarkistin), tuskin sitäkään ennen.
Paitsi meikän kämpillä mun koneilta.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jep, sen verran eeppistä touhua, että tuskin maltan odottaa 'vuosikymmenen parhaat' äänestystä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:b0c76f1011="huïg"][quote:b0c76f1011="psykokarkki"]menee jo absurdiksi mut kai sulla on johonki soittolistalle rekkautunu noi, ei muuten uskota [/quote:b0c76f1011]
kai oot tosissas [/quote:b0c76f1011]No nyt se last.fm:n myukaan kuuntelee Paramorea ja yrittää sitä kautta varmaan sanoa että kuuntelee sitä useinkin. Hah, kuukauteen ei ole kuunnellut (tarkistin), tuskin sitäkään ennen.
Kato kukas se siinä. Moi
hrmiksen luona kuunneltiin, sano et pari kertaa, mut mun mielestä kerran ehkä tais olla vaan kuitenkin. hän voi todistaa että latasin hänen koneelleen kaikki paramoren levyt kuunnellakseni niitä paluumatkalla irlantiin (loppiaisena) mp3-soittimellani (kävin juuri ennen lähtöäni ostamassa verkkokaupasta muistikortin (kuitti saattaa olla tallella), ja latasin ne juuri ennen lähtöäni kohti välietappiani tikkurilassa). vituttusketjusta voit kattoa että paluumatkaan kului 14 tuntia. olen sanonut että kolmisen kertaa olin kuunnellut paramoren levyn tehdessäni listaa joten aika hyvin ehdin kaikesta huolimatta reissulla kuuntelemaan muutakin. vast'ikään latasin nämä koneelleni soittimelta ja nyt "jostain syystä" tuli paramore taas ajankohtaiseksi aiheeksi
en tiiä tosin että kuuntelisinko näitä jollei ne olis lesboja.
mut silleen periaatteessa ihan hyvää salapoliisityötä, jatka samaan malliin! muistat vaan että faktat on usein mehukkaimpien teorioitten tiellä, mut vitut niistä
Jep, sen verran eeppistä touhua, että tuskin maltan odottaa 'vuosikymmenen parhaat' äänestystä.
No Riot on varmaan sekä mulla että neukkulalla korkeemmalla ku Brand New Eyes
tai "Paramoren paras biisi"-äänestystä. Pahus kun en äänestänyt Anna Abreauta.
[quote:1145bec99d="janne m."]Jep, sen verran eeppistä touhua, että tuskin maltan odottaa 'vuosikymmenen parhaat' äänestystä.[/quote:1145bec99d]
No Riot on varmaan sekä mulla että neukkulalla korkeemmalla ku Brand New Eyes
Oikein
organizing the boy scouts for murder is wrong
[quote:c84da6abc2="janne m."]Jep, sen verran eeppistä touhua, että tuskin maltan odottaa 'vuosikymmenen parhaat' äänestystä.[/quote:c84da6abc2]
tai "Paramoren paras biisi"-äänestystä. Pahus kun en äänestänyt Anna Abreauta.
ei saa enää editoida tai shanks suuttuu
HUIG! voit skannaa ne kuitit ja postata tänne
[quote:2be1ac0405="psykokarkki"]enkä nytkyllä ymmärtänyt kuka ja miksi veti ydinaukion tähän kohuun mukaan mutta väliäkö tuolla [/quote:2be1ac0405]
futre spämmäsi aiheesta tuonne chill wave-ketjuun mutta poisti sen sitten.
joo se avautuminen liittyi vain ja ainoastaan ydiksen ko. topikissa harjoittamaan ns. pökälespämmäykseen mutta editoin sen pois kun tajusin että se tullaan liittämään väistämättä tähän farssiin.. mä haluun vaan olla kaikkien kaveri ja sitä paitsi ydishän on jo nähty peukuttelemassa chill wave topikissa joten peace out ja rakkkautta hanuriin!
sanotaan nyt vielä että vähän harmittaa toi animal collectiven fall be kind. kyllähän se kaiken järjen mukaan pitäis laittaa top-kybään mut itse heivasin sen sillä perusteella että se on muka ep. toisaalta sehän on pituutensa puolesta (27 minsaa) vähintäänkin mini-lp ja pyörii 33rpm jne.
mutta nyt kävi näin