#151 17.01.2010 02:47

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Re: 2009 levyt äänestys päättynyt

Saiko joku Björkan viestin talteen biggrin

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#152 17.01.2010 02:49

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

huig mut ehti poistaa koko viestin icon_surprised

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#153 17.01.2010 02:58

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005

EDIT.

Kieltäydyn osallistumasta äänestykseen, jossa jengi nostaa huumor/protestimielessä levyjä ykkösexi, vaikka oli ennen huumor/protestia jo selkeesti ehtineet jättää levyn top-tenin ulkopuolelle.

center

#154 17.01.2010 03:01

psykokarkki
Website

no katotaan mikä on tilanne huomenna.

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#155 17.01.2010 03:09

Pilke
Ei mikään karkkipussin käskyläinen
From: Tsadi
Registered: 17.01.2007

Pitääkin muistaa huomenna listata.

*

Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.

#156 17.01.2010 03:16

TWISTED BITCH
267 tearz
From: summerisle
Registered: 03.03.2008
Website

ai loppu jo, kiitti vaan en ehtiny loppuun asti center

1. paramore - brand new eyes
2. lauri töhkä & elonkerjuu - tänään ei huomista murehdita
3. baseballs - strike
4. dirty projectors - bitte orca
5. yö - loisto
6. billy talent - III
7.

EDIT: JOO EI TARTTE HUOMIOIDA NÄITÄ LASKENNASSA icon_rolleyes

icon_wink:rolleyes:

voodoo jippu biggrinpeuk eiq people bez magic people

lol apua kulli

deadhorse kaka ultravox kaka 017 finger wanha ff sheeplove deadhorse tongue finger tongue sheeplove

#157 17.01.2010 03:20

maloun
Member
Registered: 31.03.2007

Ai loppuko tää jo? Heitetääs ny silti listaa sekaan:

1. Mount Eerie - Wind's poem
2. William Basinski - 92982
3. Oneohtrix Point Never - Zones Without People
4. Svarte Greiner - Kappe
5. Ducktails - Landscapes
6. Wolves In The Throne Room - Black Cascade
7. Night Shift - s/t
8. Broadcast and The Focus Group - Broadcast and The Focus Group Investigate Witch Cults of the Radio Age
9. Es - Kesämaan lapset
10. Joose Keskitalo - Tule minun luokseni, kulta

#158 17.01.2010 03:23

Pilke

Vitut tää mitään vielä loppunu.

shanks wrote:

Jatkan itseoikeutetusti äänestysaikaa sunnuntaille. Emmä kerkee kuitenkaa viikonloppuna tuloksia julkistaa, joten sopii editoida ja laittaa vielä listoja viikonlopun ajan. ff

*

#159 17.01.2010 03:27

psykokarkki
Website

shanks vissiin hermostui tohon pelleilyyn eikä taida laskea pisteitä? mut kuten sanottu, kattellaan huomenna jos porukat rauhoittuis/eräät editoisivat hassuttelunsa icon_rolleyes

#160 17.01.2010 05:23

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

mulla oli paramore ykkösenä alusta asti. tykkään kuunnella niitä yksin makuuhuoneessani kuulokkeilla.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#161 17.01.2010 11:53

shanks
Banned
Registered: 13.06.2005

huïg wrote:

mulla oli paramore ykkösenä alusta asti. tykkään kuunnella niitä yksin makuuhuoneessani kuulokkeilla.

Sen oot näkönenki.

Haluutko neukkula editoida listaasi kun sulla on ykkösenä sinne kelpaamaton?

psykokarkin ja börtsyn listat varmaan voidaan myös huonon käytöksen takia hylätä, katotaa jos joku muukin on käyttäytyny sopimattomasti. icon_wink

Kiukuttelevan vanhan äijän hartsa-irkun lista on tallessa joten turha editoida center

Julkistan tulokset juhannuksena.

#162 17.01.2010 12:48

Skeletonni
maki kolehmainen
Registered: 06.04.2009

shanks wrote:

Julkistan tulokset juhannuksena.

peuk

#163 17.01.2010 13:01

shanks
Banned

Jos Pilke tai joku muu haluaa nyt vielä listansa esittää niin se sopii kyllä. Jo valmiita listoja ei enää saa editoida ellei jotain erittäin hyvää syytä ole.

Päivittelin avausviestiin myös linkit aiempien vuosien äänestyksiin.

#164 17.01.2010 13:09

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Editoin Paramoren pois sitten.

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#165 17.01.2010 15:21

psykokarkki
Website

peuk

TWISTED BITCHin listan voi kans hylätä ku oli vähe keskeneräinen ff

#166 17.01.2010 16:39

johnny
Member
Registered: 13.04.2008

1. OM - God is good
2. A Place To Bury Strangers - Exploding head
3. Arctic Monkeys - Humbug
4. Do Make Say Think - Other Truths
5. Viisikko - IIIII
6. Converge - Axe to Fall
7. Asa & Toverit - Via Karelia
8. The Mars Volta - Octahedron
9. Plain Ride - House on the hill
10. Joose Keskitalo - Tule minun luokseni, kulta

#167 17.01.2010 16:42

Neuvostoliitto wrote:

Editoin Paramoren pois sitten.

tongue

näin se fasismi toimii

#168 17.01.2010 16:57

psykokarkki
Website

jos nyt ihan vakavasti välillä, vaikka tällä boardilla hassuttelu alkaa oleen niin verissä että se on välillä turhan vaikeaa. koska musiikkiäänestykset ovat kuitenkin "kuolemanvakavia", ei tämmösillä asioilla sais pelleillä. jos nyt kuitenkin se paramore ihan oikeasti kolisee niin kovaa niin mikäs siinä, tuntuu vaan ettei siitä nyt ollut kyse, vai oliko muka? siinä tapauksessa tietty hyväksytään, mutta kyllä hommasta katoaa pointti jos vitsillä laitetaan joku levy mukaan, tai toinen esimerkki se, jos joku laskeskelee että toi levy sais näin ja näin paljon ääniä, pistetäänpä se ylemmäksi omalla listalla jne. yksi tän foorumin vahvuuksia on mun mielestä ollut se, että vaikka täällä vitsaillaan ja näennäisesti sekoillaan, niin tietyissä asioissa ollaan skarppina ja esim. bänditopikit on mun mielestä hyvässä järkässä ja on tehty näitä vuosiäänestyksiä yms.

joten, huig vois lopettaa noi fasismi-itkut, kyllä voit laittaa paramoren ygöseksi jos siltä tuntuu mutta itse saat sitten iltaisin miettiä oliko se sen arvoista.

#169 17.01.2010 17:14

psykokarkki wrote:

jos nyt ihan vakavasti välillä, vaikka tällä boardilla hassuttelu alkaa oleen niin verissä että se on välillä turhan vaikeaa. koska musiikkiäänestykset ovat kuitenkin "kuolemanvakavia", ei tämmösillä asioilla sais pelleillä. jos nyt kuitenkin se paramore ihan oikeasti kolisee niin kovaa niin mikäs siinä,

siis ko. kuolemanvakavuutta mä en osaa ymmärtää. jengillä on kuitenkin muitakin vaikutteita listoja tehdessä kuin puhdas ja kiiltävä omatunto josta välitön yhteys listalle. rumbassa aina äänestettiin nylon beattia kaikkeen sillo joskus vaikka se oli täynnä jotain nörttejä jotka halus vaan indie rokata oikeesti, tekivätkö väärin?

muutenki, meneekö vähän liikaa tiukiskeluksi? jos parilla on paramore ykkösenä ja sen takia paramore nousee kokonaislistalla jonneki kolmannekskymmenenneks eikä varmaan niinkään korkealle, lista pilalla? spede

#170 17.01.2010 17:40

turston
turska the wonder, tuohtunut vegaani
From: jojo

1. Sur-rur - s/t
2. Frivolvol - Blades of Steel
3. VENE - Ihmisten naamaan
4. Viisikko – IIIII
5. Manic Street Preachers - Journal for Plague Lovers
6. Sonic Youth: The Eternal
7. Oranssi Pazuzu - Muukalainen puhuu
8. Pekka Streng & Olympia-orkesteri - Unen maa

Muita en olekaan sitten kuunnellut tarpeeksi, että osaisin listalle laittaa. Esim. Mew, Mount Eerie, Flaming Lips, Dinosaur jr. Polvo jne.

edit: Frivolvolhan sieltä meinas unohtua.

ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!

#171 17.01.2010 17:51

rhinestone cowboy
Member
From: Helsinki
Registered: 11.07.2005

1. Bill Callahan - Sometimes I Wish We Were an Eagle
2. Vic Chesnutt - At the Cut
3. Bonnie Billy & the Picket Line - Funtown Comedown
4. Wilco - Wilco
5. Neko Case - Middle Cyclone
6. Plain Ride - House on the Hill
7. Sharon Van Etten - Because I Was in Love
8. Califone - All My Friends Are Funeral Singers
9. Dave Rawlings Machine - A Friend of a Friend
10. Alasdair Roberts - Spoils

Erittäin paljon tasaisen hyviä levyjä tänä vuonna, mutta varsinaisia huippulevyjä kuitenkin tosi vähän. Kahden ekan jälkeen listalle olis voinut mahtua myös vaikkapa Jack Rose & the Black Twig Pickers, Yo La Tengo, Circulatory System, Hope Sandoval & the Warm Inventions, Sir Richard Bishop, Group Bombino, Bonnie 'Prince' Billy (Beware), Vic Chesnutt (Skitter on Take-off), Helena Espvall & Masaki Batoh, Dinosaur Jr, Henriksson-Kleemola-Prauda, Tiny Vipers sekä Joose Keskitalo.

#172 17.01.2010 18:48

harry-irene
ex-punklegenda
Registered: 30.06.2005

[quote:9423e7daca="shanks"]
Kiukuttelevan vanhan äijän hartsa-irkun lista on tallessa joten turha editoida center
[/quote:9423e7daca]
mut mistä veto ettei sulla ollu ylhäällä tätä:

10. terveet kädet - ihmisen poika, pedon poika

center

#173 17.01.2010 18:50

kantripoju
Member
From: jyväskylä
Registered: 28.05.2006

tää tulee nyt vähän myöhässä, mut pistetääs silti.

1. animal collective - merriweather post pavilion
2. röyhkä rättö ja lehtisalo - hiekkarantaa
3. absoluuttinen nollapiste - musta hiekka
4. aavikko - novo atlantis
5. flaming lips - embryonic
6. grizzly bear - veckatimest
7. mew - no more stories
8. rubik - dada bandits
9. asa - via karelia
10. lusiferiinin armosta - nuolee

oli aika vaikea kasata, kun uusia ja trendikkäitä levyjä tullut kuunneltua ja tsekkailtua suht vähän.

ja kun suomi pelaa lätkää
se iskee joka jätkään
kaljaa koneeseen ja ukkometsoon

#174 17.01.2010 20:37

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

huïg wrote:

[quote:05c1a47ed5="psykokarkki"]jos nyt ihan vakavasti välillä, vaikka tällä boardilla hassuttelu alkaa oleen niin verissä että se on välillä turhan vaikeaa. koska musiikkiäänestykset ovat kuitenkin "kuolemanvakavia", ei tämmösillä asioilla sais pelleillä. jos nyt kuitenkin se paramore ihan oikeasti kolisee niin kovaa niin mikäs siinä,

siis ko. kuolemanvakavuutta mä en osaa ymmärtää. jengillä on kuitenkin muitakin vaikutteita listoja tehdessä kuin puhdas ja kiiltävä omatunto josta välitön yhteys listalle. rumbassa aina äänestettiin nylon beattia kaikkeen sillo joskus vaikka se oli täynnä jotain nörttejä jotka halus vaan indie rokata oikeesti, tekivätkö väärin?

muutenki, meneekö vähän liikaa tiukiskeluksi? jos parilla on paramore ykkösenä ja sen takia paramore nousee kokonaislistalla jonneki kolmannekskymmenenneks eikä varmaan niinkään korkealle, lista pilalla? spede[/quote:05c1a47ed5]
Ja mitenköhän sun hipster-hassuttelulistasi sitten lisää tän foorumin autenttisuutta? Ootko sä kuullut ton Paramore levyn edes? Onko neukkula kuullu jj:tä? Mee vaan neukkula lukee niitä ulviksen vanhoja viestejä ja kopioi sitä tyyliä mjötööh. Ja huig vois joskus miettiä omaa itteänsä jotenkin muutenkin kuin suhteessa hipsteriyteen ja kaupallisiin vaikuttajiin ja kaikkeen muuhun paskaan, kun on vaan silleen aidompaa diggailla näitä diy juttuja, ku niis ei oo rasaa eikä mainosbudjettii niinq. Skene ku skene. Paskaa eri paketissa.

en ole kolmekybänen emoboy

#175 17.01.2010 20:44

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008

Iso hengenveto ja selain kiinni hetkeksi ff

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#176 17.01.2010 21:20

Neuvostoliitto
Kyntömestari

[quote:d6fdfb5b05="börjeslandet"]
Ja mitenköhän sun hipster-hassuttelulistasi sitten lisää tän foorumin autenttisuutta? Ootko sä kuullut ton Paramore levyn edes? Onko neukkula kuullu jj:tä? Mee vaan neukkula lukee niitä ulviksen vanhoja viestejä ja kopioi sitä tyyliä mjötööh. [/quote:d6fdfb5b05]

Mikä sua nyt oikein vaivaa? Editoin omalle listalleni Paramoren sen takia kun mua häiritsi se että jätkä käski Shanksia editoimaan omaa listaansa. Joo, läppänähän se ei ollut kovin toimiva, ja nyt sitten editoin takaisin kun huomasin että se etenkin sua tuntu ihan loukkaavan. Asia tuli siis jo korjattua mutta valitus vaan jatkuu.

En ole koskaan enkä yhdelläkään foorumille kirjoittamallani viestillä pyrkinyt vittuilemaan sulle mitenkään, se on varmaa. Niinpä mua hämmentää toi aika vahva henkilökohtainen sävy tässä sun ristiretkessä.

Jj:tä olen täällä hehkuttanut pariinkiin otteeseen, ekan kerran viime kesänä. Siinäkään ei olllut kysymys siitä että haluaisin suututtaa sua jotenkin. Ei silloin, eikä nyt.

En oikeen tiedä mitä muuta tässä pitäisi sanoa. Oon ehkä spämminyt muutaman viestin liikaa siitä että 09 ei ollut levyvuosi mun mieleen tai sitten oon haukkunut liikaa sun mielibändejä. Siinäkään ei ole ollut homman nimenä että "pahoitanpa Björkan mielen".

Toivottavasti et ota tätä nyt kinaamisena. Toivottavasti sulla alkaa helpottaa.

#177 17.01.2010 21:26

Pilke

Noni. Ei taas luonnistu omien lasten paremmuusjärjestykseen laittaminen, joten laitan johonkin suurinpiirteiseen "eniten kuunneltu" -letkaan.

1. Devendra Banhart - What Will We Be
2. Joose Keskitalo - Tule minun luokseni kulta
3. Dead Weather - Horehound
4. Maria Lund - Tahdon!
5. Imaad Wasif - The Voidist
6. Chisu - Vapaa ja yksin

Vaan kuus uutta levyä ostin siis viime vuonna. King Khan & BBQ Show ja Lady Gaga olis vielä saatava kuunteluun. Ihan oikeesti oon kyllä kuunnellu Joosea eniten, mutta Devendra tuli paljon myöhemmin. Siihen nähden nääs. Jos huomenna jaksaisin jotain jorinoida noista.

*

#178 17.01.2010 21:51

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

[quote:cbe8ba59d0="Neuvostoliitto"][quote:cbe8ba59d0="börjeslandet"]
Ja mitenköhän sun hipster-hassuttelulistasi sitten lisää tän foorumin autenttisuutta? Ootko sä kuullut ton Paramore levyn edes? Onko neukkula kuullu jj:tä? Mee vaan neukkula lukee niitä ulviksen vanhoja viestejä ja kopioi sitä tyyliä mjötööh. [/quote:cbe8ba59d0]

Mikä sua nyt oikein vaivaa? Editoin omalle listalleni Paramoren sen takia kun mua häiritsi se että jätkä käski Shanksia editoimaan omaa listaansa. Joo, läppänähän se ei ollut kovin toimiva, ja nyt sitten editoin takaisin kun huomasin että se etenkin sua tuntu ihan loukkaavan. Asia tuli siis jo korjattua mutta valitus vaan jatkuu.

En ole koskaan enkä yhdelläkään foorumille kirjoittamallani viestillä pyrkinyt vittuilemaan sulle mitenkään, se on varmaa. Niinpä mua hämmentää toi aika vahva henkilökohtainen sävy tässä sun ristiretkessä.

Jj:tä olen täällä hehkuttanut pariinkiin otteeseen, ekan kerran viime kesänä. Siinäkään ei olllut kysymys siitä että haluaisin suututtaa sua jotenkin. Ei silloin, eikä nyt.

En oikeen tiedä mitä muuta tässä pitäisi sanoa. Oon ehkä spämminyt muutaman viestin liikaa siitä että 09 ei ollut levyvuosi mun mieleen tai sitten oon haukkunut liikaa sun mielibändejä. Siinäkään ei ole ollut homman nimenä että "pahoitanpa Björkan mielen".

Toivottavasti et ota tätä nyt kinaamisena. Toivottavasti sulla alkaa helpottaa.[/quote:cbe8ba59d0]
Henkilökohtaisuuksiin menevä vittuilu tuntuu olevan ainut keino saada teidät hassuttelijat puhumaan edes hetken verran asiaa paskan läpän sijaan.

Mulla tuskin alkaa helpottaa koska en oo nukkunut tarpeeksi todella pitkään aikaan ja moni asia vituttaa, joten jatkan jatkossakin tätä vittuilua. Heipä hei.

en ole kolmekybänen emoboy

#179 17.01.2010 21:55

börjeslandet wrote:

Ja mitenköhän sun hipster-hassuttelulistasi sitten lisää tän foorumin autenttisuutta? Ootko sä kuullut ton Paramore levyn edes? Onko neukkula kuullu jj:tä? Mee vaan neukkula lukee niitä ulviksen vanhoja viestejä ja kopioi sitä tyyliä mjötööh. Ja huig vois joskus miettiä omaa itteänsä jotenkin muutenkin kuin suhteessa hipsteriyteen ja kaupallisiin vaikuttajiin ja kaikkeen muuhun paskaan, kun on vaan silleen aidompaa diggailla näitä diy juttuja, ku niis ei oo rasaa eikä mainosbudjettii niinq. Skene ku skene. Paskaa eri paketissa.

Mitäs hipster-hassuttelua, kukahan se taas hipsterismistä selittää confused_new
Mikään aitous ei kiinnosta vaan hyvö PÖSSIS. En halua diggailla musiikkia kurttuotsasesti, enkä rupee erottelemaan siitä et "tää on huumorijuttu" *tästä mä oon ny tosissani* jne. Musalistausprojektit tulevat aina olemaan eräänlainen cultural capital -teoreeman ilmentymä, itellä se ehkä ilmenee eniten siinä, kuinka diggailuni muovautuvat sen mukaan mitä lähipiirissä diggaillaan, koska yhessä on hyvä hulinoida ja katkeruusmentaliteetti on perseestä. Mut jengillä on eri tapoja diggailla ja listailla, enkä mä aio muitten listoihin puuttua. Monet on jättänyt listan lyhyeksi, koska eivät ole kuunnelleet shortlistillä olevia levyjä riittävästi. Tää on täysin ymmärrettävää, mutta ite suhtaudun niin että voin ihan hyvin heittää sinne vaikka levyn jonka oon kuunnellu vaan kaks kertaa, eikä järjestyskään oo mitenkään loppuunastimietitty. Impulsiivisesti mennään, ja jos nyt sitten päälläoleva fiilis on jotenki vekkuli niin saattaa sillä hetkellä tehä jotain vekkulimpia ratkaisuja. Se, että tää olis jotenki väärin niin ei vaan uppoo muhun. Jos tää lista jotenkin kuvastaa tän foorumin eetosta, niin jotku yritykset erotella siitä vakava aines ja pureutua täysin johonkin ideaan meriiteistä niin en mä ainakaan osaa tai jaksa. Ehkä paramore on tässä kontekstissa "huono läppä" tms, mutta kyllä mä sitä SILTI mieluummin kuuntelen ku monien muitten listoilla pällisteleviä juttuja. Sänksillähän se oli kanssa listalla, mut ilmeisesti se ykköseks nostaminen oli se kuuma peruna. Musta vaan tuntuu että nyt vähän liioitellaan jotain jossain EHKÄ. Riittäisköhän tää tästä aiheesta, shänksin listahan tää on, saa tehä mun listasta vaikka kakkalapion! (Säilytän toki oikeuden kutsua jälkikäteen fasistiksi). Äänestäjien painostamiselle äänestyskoppiketjussa kyllä tongue

#180 17.01.2010 22:02

Neuvostoliitto
Kyntömestari

Paramore kyl iskee vaan joka päivä lujempaa. Hayley sais tehdä soolomatskuakin ehkä silleen vähän hempeemmässä hengessä!

Melodiat ja harmoniat on kohdallaan, kyl vaan potkii paremmin ku joku fever ray tai animal collective. Mukavan anarkinen ja vähän provosoivakin henki näillä on, kuten dead kennedysilla alkuaikoinaan. Oon ihan varma, että sillonkin hipstereitä ja muita pellejä vitutti.

Board footer