You are not logged in.
Suomessa ei oo tarpeeksi isotissisiä ja hoikkia niille mekoille. Tääkin keskustelu varmaan kuuluisi vaatteet-topikkiin. Mä oon ihan tyytyväinen, ettei näteissä mekoissa oo valmiina yleensä mitään "tissipussia".
Vahva pointti
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:43607db753="mummeli"]Suomessa ei oo tarpeeksi isotissisiä ja hoikkia niille mekoille. Tääkin keskustelu varmaan kuuluisi vaatteet-topikkiin. Mä oon ihan tyytyväinen, ettei näteissä mekoissa oo valmiina yleensä mitään "tissipussia".
Vahva pointti [/quote:43607db753]
mur. oon isotissinen ja vaatteita on vaikea löytää.
[quote:3ed1759043="mummeli"][quote:3ed1759043="Neuvostoliitto"][quote:3ed1759043="ydinaukio"]
[/quote:3ed1759043]
[/quote:3ed1759043]
Entäs jos ois noi housut millään muulla vartalolla?[/quote:3ed1759043]
oispa, toi on liian ruipelo :x
[quote:9f8f169a7b="psykokarkki"][quote:9f8f169a7b="bernardblack"][quote:9f8f169a7b="psykokarkki"]tän vois ehkä laittaa jo varoitukseksi
[quote:9f8f169a7b="artsy"]päästetääs ny ilmoille tää kun on kaikki varmistunu eli
JOE MCPHEE / CHRIS CORSANO -duo
plus pari kotimaista virittämässä löylyt
MENTAL ALASKA @ ILMI Ö la 20.3.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote:9f8f169a7b][/quote:9f8f169a7b]
Uu, tännekin kyl haluaisin, mut ei pysty millään heti Tindersticks-reissun jälkeen.[/quote:9f8f169a7b]
jaksaa jaksaa [/quote:9f8f169a7b]
Ei oo oikeestaan jaksamisesta kii, ihan käytännön asioista (lompsan venyvyys + työvuorot). Tindersticks-lippu on jo hankittu joten se vie voiton
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
HKI-punk-fest-Gloriassa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
HKI-punk-fest-Gloriassa
Niin ketkäs kaikki tänne? Ite jätän tänään väliin, mutta huomenna kyllä. Pelkästään parhaita bändejä koko ilta!
PE 15.1:
21:00 SEKSIHULLUT
21:45 VALIUM KIHARAT
22:30 THE CARNIVAL
23:15 AIVOLÄVISTYS
00:00 KIELTOLAKI
00:45 UNKIND
LA 16.1:
21:00 URBAN UNREST
21:45 PAHAA VERTA
22:30 THE SÖRSSELSSÖNS
23:15 SOTATILA
00:00 DELTA FORCE 2
00:45 TERVEET KÄDET
organizing the boy scouts for murder is wrong
Lauantaina menossa!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Lauantaina menossa!
Valitettavasti on käynyt rosvo.
[quote:e13c8db4a0="hrmunoita"]Lauantaina menossa!
[/quote:e13c8db4a0]
pitäsköhän
voi kyl olla että skippaan.
tarpeellinen spåm
[quote:b0455a0c9b="suomenajokoira"][quote:b0455a0c9b="hrmunoita"]Lauantaina menossa!
[/quote:b0455a0c9b]
pitäsköhän
voi kyl olla että skippaan.
tarpeellinen spåm [/quote:b0455a0c9b]
Samaa.
skipattavaa ensi viikolle:
ja sit ois:
[quote:ccafff62b6]05 helmi 2010 20:00
LAINEENKASPERI & PALAVA-ORKESTERI@LEPAKKOMIES (Club Gaia) [/quote:ccafff62b6]
ja sitten vielä:
[quote:ccafff62b6="3rd Rail Music"]Sonic Rootsin odotettu debyyttilevy "Kill Street Blues" ilmestyy keskiviikkona 3.2.2010. Albumilta lohkaistaan myös single "Obscene Medicine" joka on ladattavissa ja valikoiduista kaupoista ostettavissa 20.1.2010.
Levyjulkkareita juhlistetaan lauantaina 6.2.2010 Virginissä, jossa Sonic Rootsin lisäksi esiintyvät Steen1, Jontti & Jodarok: UAAU sekä God Given Ass. Liput julkkareilla maksavat vain 5 euroa.[/quote:ccafff62b6]
[quote:02634e4937="Joe Caligula"]HKI-punk-fest-Gloriassa
Niin ketkäs kaikki tänne? Ite jätän tänään väliin, mutta huomenna kyllä. Pelkästään parhaita bändejä koko ilta!
[/quote:02634e4937]
Lupauduin Kill Billit kattomaa Orionii joten ei kerkee kuin DF2:sta ja TK:ta kattomaan.
[quote:db415b33b6="samulj"]Ens perjantaina 15.1. Darksidessä ääliöskenen tämän hetken kuumimpiin nimiin lukeutuva helsinkiläis-nastolalainen kolmikko Napoleons. Luvassa myös junttausta à la Romantiikan kapellimestari.
www.myspace.com/napoleonspunk
www.myspace.com/romantiikankapellimestari
Liput on kai jotain vitosen luokkaa.
En panis.[/quote:db415b33b6]
Tänään on tämäkin. Nappis klo 22.30. RK myöhemmin sitte.
Lauantaina menossa!
Ajoissa sitten nukkumaan, koska sunnuntai :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Ehkä tänään punkkeihin, huomenna ei kuitenkaan pääse. Hotsittais nähdä tuo Seksihullut. Ei nuo muutkaan mitenkään huonoja ole.
Sent from my iPhone 16
Harmi ku toi Seksihullut on ekana.
ei muuta kuin voidetta rakoon ja ruuvi kiinni!
Harmi ku toi Seksihullut on ekana.
Poistut kuitenkin sellaisen kanssa tänäkin viikonloppuna kotiin. joten ei sulla asiat huonosti ole.
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:fb9a0dd8c0="janne m."][quote:fb9a0dd8c0="Joe Caligula"]HKI-punk-fest-Gloriassa
[/quote:fb9a0dd8c0]
Lupauduin Kill Billit kattomaa Orionii joten ei kerkee kuin DF2:sta ja TK:ta kattomaan.[/quote:fb9a0dd8c0]
meikä paikalla huomenna!
Huomenna jos ei olo huonone.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:7788708116="psykokarkki"]oliko jo?
[/quote:7788708116]
Täällä on sitten listalla psykokarkki.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
åhå, oikeesti?
ja omalla nimellä vai "psykokarkkina"
[quote:20c83c284d="psykokarkki"]åhå, oikeesti?
ja omalla nimellä vai "psykokarkkina" [/quote:20c83c284d]
Kummalla haluat? Kysyin tänään K:lta ja se sano, että "muistuta vielä sitten lähempänä".
no ehkä mieluummin ihan oikeella nimellä, muuten vähän omituista selitellä ettekste tiedä kuka mä oon, mä oon psykokarkki
Muuten vois joku täältä mennä ja väittää olevansa psykokarkki!
sekin vielä
Tänään siis KokoTeatterissa Mats Gustafssonin uusi trio Fire!, Taco Bellsin levynjulkkarikeikka, ja Hepa Halme Reprospektive (Korpipää & Tolonen messissä).
Liput 10e, sis. CD:n (jossa mm. live-Ponytailia). Klo 18.30 (about) eka orkka. Järjestys on Taco-Hepa-Fire!.
Tän päivän hesarista juttu Mats G:stä ja Taco Bellsin levyarvio:
http://www.flickr.com/photos/78603563@N … 6/sizes/o/
ja KokoTeatterihan on täällä:
http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s … 8&view=map
[quote:a92b1e605b]kaikki mitä hän kirjoittaa, peilautuu hyvin helposti sitä vasten, mikä hänen yksityissuhteensa on.[/quote:a92b1e605b]
[quote:6c67c45e60="kmodig"]Tänään siis KokoTeatterissa Mats Gustafssonin uusi trio Fire!, Taco Bellsin levynjulkkarikeikka, ja Hepa Halme Reprospektive (Korpipää & Tolonen messissä).
Liput 10e, sis. CD:n (jossa mm. live-Ponytailia). Klo 18.30 (about) eka orkka. Järjestys on Taco-Hepa-Fire!.
Tän päivän hesarista juttu Mats G:stä ja Taco Bellsin levyarvio:
http://www.flickr.com/photos/78603563@N … 6/sizes/o/
ja KokoTeatterihan on täällä:
http://maps.google.fi/maps?f=q&source=s … 8&view=map[/quote:6c67c45e60]
Tännepä tonne juu!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
liian aikaisin, en ehdi
Ai niin toi on tänään. Täytyyp koittaa keretä.
Älä päästä painiks sitä
Oli sit ihan liian kova rapula eilisestä.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS