You are not logged in.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:47de6ccdc9="simo_vaatehuoneelta"]http://hommaforum.org/index.php/topic,20725
Hommalaiset muistelevat suurta sankariaan.
PIF:n anarkistiapinatkin mainittu. [/quote:47de6ccdc9]
Tämä kolumni on ilmeisesti herättänyt paljon närää Viikingin "fänien" keskuudessa.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jpp, aleksi valavuori perusti fb-ryhmän boikotoimaan iltalehteä
[quote:bab3fca544="barton_funk"] Tämä kolumni on ilmeisesti herättänyt paljon närää Viikingin "fänien" keskuudessa.
jpp, aleksi valavuori perusti fb-ryhmän boikotoimaan iltalehteä [/quote:bab3fca544]
Jay Reatard
Tää on kyllä kurja homma. Ja miten tää uusinkin levy alkaa heti kuulostaa paremmalta...
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
RIP Jay. Hitto soikoon.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Menetetty peli
Teddy Pendergrass
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Juliet Anderson (1938-2010), Yleisradion tuottaja ja aikuisviihdetähti
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^Snadisti yllätti
RIP
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
[quote:ec351f0212="iltalehti"]Bonanza-tähti kuoli
Television 60-luvun suosikkisarja Bonanzassa näytellyt Pernell Roberts Jr. on kuollut. Hän oli 81-vuotias.
Roberts esitti lännensarja Bonanzassa Ponderosa-tilaa hallinneen Ben Cartwrightin vanhinta poikaa Adam Cartwrightia.
Roberts näytteli Bonanzassa vuosina 1959-1965. Bonanzan tekemistä jatkettiin vuoteen 1973 asti.[/quote:ec351f0212]
Nyt on sitten kaikki Cartwrightin klaanin jäsenet siirtyneet vihreämmille laiduntamaille. Bonanza on aina ollut oma suosikkisarjani, joten surullinen uutinen kaiken kaikkiaan.
Vielä on tosin jäljellä David Canary, joka esitti Candya monta tuotantokautta sarjan loppupuoliskolla...
Miks tää muuten on musaspämmin puolella?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Samaa ihmettelin.
Oon kans ihmetelly samaa mut kai se musiikkiin liittyy jos joku näyttelijä kuolee..
Miks tää muuten on musaspämmin puolella?
No kun alun perin tässä muistettiin kuolleita muusikoita eikä mitään Bonanza-tähtiä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Ptää siis perustaa omat rippiketjut, joka alueelle. Taino ehkä spämmifarmi ja testikkeli jää välistä.
Ptää siis perustaa omat rippiketjut
Tai siirtää tämän jonnekin muualle. Ajattelin kyllä laittaa ensin tuon johonkin tv-sarja-topikkiin, mutta mietin että ei sitä sieltä lue kuitenkaan muut ku shanks, hantta ja joku random kolmas käyttäjä, niin meneehän se näinkin.
Tai tän vois siirtää vapaampaan? Kyllä kaikki kuolinuutiset pitää olla yhdessä paikassa.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
¨hupsiss, sivunvaihto.
kuvassa esiintyvät henkilöt eivät ole kuolleita, onneksi
[quote:ef0382326e="Acedia"][quote:ef0382326e="iltalehti"]Bonanza-tähti kuoli
Television 60-luvun suosikkisarja Bonanzassa näytellyt Pernell Roberts Jr. on kuollut. Hän oli 81-vuotias.
Roberts esitti lännensarja Bonanzassa Ponderosa-tilaa hallinneen Ben Cartwrightin vanhinta poikaa Adam Cartwrightia.
Roberts näytteli Bonanzassa vuosina 1959-1965. Bonanzan tekemistä jatkettiin vuoteen 1973 asti.[/quote:ef0382326e]
[/quote:ef0382326e]
R.I.P.
bonanza oli suuri suosikkini joskus 80-luvun alussa kun sitä näytettiin htv:llä.
niin ja tää ketju kuuluu musaspämmiin foorumiperinteisistä syistä, menkää muualle itkemään, täällä on tarpeeksi itkemistä ihan asiastakin
niin ja tää ketju kuuluu musaspämmiin koska minä oon tän tänne perustanu, menkää muualle itkemään, täällä on tarpeeksi itkemistä ihan asiastakin
[quote:60df9fc34d="psykokarkki"]niin ja tää ketju kuuluu musaspämmiin koska minä oon tän tänne perustanu, menkää muualle itkemään, täällä on tarpeeksi itkemistä ihan asiastakin
[/quote:60df9fc34d]
åhå
mut saa toki kilpaileviakin perustaa, r.i.p. on uusi doors
Pernell Roberts onnistui vielä viimeisellä henkäyksellään ravistelemaan foorumin topikkikäytäntöjä ja herätti kiivasta keskustelua asiasta. Nyt työsi on tehty, ratsasta kohti valoa ystäväiseni.
Niin tosiaan, lepää rauhassa Roberts. Hieno mies varmasti. Lapsena katselin Bonanzaa usein, siitä kelpasi sitten siirtyä John Wayneen ja edelleen Sergio Leoneen. Tunnari on maailman parhaita biisejä, henkilöhahmot hyviä ja reiluja ihmisiä toisin kuin nykyään oikein missään. Hienosti hoidit hommasi, muistan sinua hyvällä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
RIP J. D. Salinger