You are not logged in.
eiq vedetääs vähän takaisin. ei tä parasta reatardia oo, mutta vankka neljän tähden levyn. mun suosikit on wounded, rotten mind ja there is no sun w/ sello. ei täsmähittejä muttei montaa turhaakaan mukana. ainakaan tällä hetkellä ei oo mitään pakottavaa tarvetta hommailla kuiteskaa
bändi jätti
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
no nyt
Band quit ! Fuck them ! They are boring rich kids who can't play for ahit anyways .. Say hello to your ugly and boring wifes opps I mean lifes guys suck it
bzort glorf bööth
[quote:994e86ae57="huïg"]bändi jätti
[/quote:994e86ae57]
tää oli reatards reunion. perusjayta, josta ei oo täällä vielä raportoitu:
Viimeinki ottanu tosissaan kosketusta tuohon uuteen älpyyn. Ei huono, mutta ei oikein jaksa. Vaikkakin siellä on paljon hyviä melodisia renkutuksia joukossa niin koko ajan on sellanen fiilis, että tän ja tän se teki paremmin sillo ja sillo.
Eikä tää ole mikään 'yhy yhy soita punxia' valitus koska mä ihan tykkään noista sen poppismelodioista. Ei vaan jotenkin ny innosta. Perusok poppisgaragea, mut liian helposti ohitettavissa. Jos ny jotain rakentavaa sanois ni: olis vetäny suosiolla härskimmäksi tuohon touhun. Semmosta semisinfonista otetta siihen touhuun. Tuotanto isommaks ja potikat täysille. Philspector-koulukuntaa ja sitä rataa.
Mut, ei huono. Yllättävän pliisu vaan.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Mä tykkään uudestakin levystä! Vuoden parhaita ryyppäyslevyjä.
I knew you'd come.
watch me fail
watch me fail
osupa ikävälle päivälle
R.I.P:
Oho joo, voi saatana, nuorena läks :? Gonerin nettisivu jonne moni asiasta kertova saitti viittaa näyttäs olevan alhaalla..
Ei hemmetti
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
en ole kolmekybänen emoboy
just ku hehkutin alle 24h sitte täällä wtf
I knew you'd come.
Käytkö tuolla CMX-topikissa vaikka kans morjestelemassa?
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Käytkö tuolla CMX-topikissa vaikka kans morjestelemassa?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Meneekö tämäki Hiirimattonan piikkiin?
Valitettavasti on käynyt rosvo.
RIP
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:35baa5157d="kikke"]Käytkö tuolla CMX-topikissa vaikka kans morjestelemassa? [/quote:35baa5157d]
/
I knew you'd come.
Meneekö tämäki Hiirimattonan piikkiin?
Ei tällä kertaa.
bzort glorf bööth
Niin nuori kaveri ja kaikkea.:(
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ei tässä auta kuin laittaa Blood Visions soimaan, 2000-luvun parhaita rokkilevyjä. Onneksi tuli edes yksi keikka nähtyä. RIP
Tommonen löytyi: http://www.memphisflyer.com/SingAllKind … a-portrait
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
Kevyet mullat Jayskalle.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:1ab5f66c81="risto_m"]Ei tässä auta kuin laittaa Blood Visions soimaan, 2000-luvun parhaita rokkilevyjä. Onneksi tuli edes yksi keikka nähtyä. RIP
Tommonen löytyi: http://www.memphisflyer.com/SingAllKind … a-portrait[/quote:1ab5f66c81]
Öh. Siitä lopusta tuli vähän haikea fiilis. Siitä miten puhuu, että hän tavallaan tekee musaa kelloa vastaan, että ku levyjä ei voi tehdä enää jos olet kuollut.
Nyt todella harmittaa ettei tullut keikalla käytyä.
R.I.P.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tiistaina tilasin Watch Me Fallin If Societyn loppuunmyynnistä.
Keskiviikkona Matador Singles -kokoelman samasta paikasta.
Torstaina luin Pitchforkista Jay Reatardin kuolemasta.
Tykkään sekä molemmista studiolevyistä että kummastakin sinkkukokoelmasta. Mulla on semmonen käsitys, että Watch Me Fall ei ole kovin suuressa arvossa, mutta minun mielestä se on täynnä loistavia poppiralleja.
[quote:7402bafea8="barton_funk"]Nyt todella harmittaa ettei tullut keikalla käytyä.
[/quote:7402bafea8]
Smaa.
Ostin eilen vielä ekan Jay Reatard -levyni, aika outo yhteensattuma. Siitä yhell foorumilla tokastiinkin, että "ostappa Yön levy". No, jäi näkemättä livenä ja meikäkin kyllä innostu viime keväänä Jayn tuotoksista, hyvää pörinää.
RIP
Kaks keikkaa tuli todistettua, joista Stokiksen keikka parhaita koskaan. Blood Visions 2000-luvun parhaita rokkilevyjä jne.
Oliko tämä nyt virallisesti uutisoitu murhaksi? Hurjaa jos näin on...
Tän mukaan ainakin olis:
http://www.music-news.com/ShowNews.asp? … emID=31829
Jay Reatard death treated as murder
added: 15 Jan 2010 // by: Undercover
Memphis Police are treating the death of garage rocker Jay Reatard as a murder and are calling for anyone with information for the investigation.
29-year old Jay Reatard (real name Jay Lindsay) was found dead at around 3.30am Sunday at his home in Cooper-Young, Tennessee.
Anyone with information is asked to call Crimestoppers at (901) 528-CASH or submit a tip to the website www.528cash.org. Information leading to an arrest has a $1000 bounty attached to it.
Jay Lee Lindsay Jr was born on May 1, 1980.
He signed to Goner Records when he was 15-years old and scored an opening act slot soon after with Rocket From The Crypt.
Jay named his first band The Reatards and adopted the surname.
The last album for Jay and the Reatards was 'Not Fucked Enough in 2005 followed by the 'I Lie Too EP in 2006.
The last album for Jay Reatard was 'Watch Me Fall in 2009.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"