#361 07.01.2010 13:07

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Re: Secret Santa Mixtape Vaihto #3 (2009 represent yo)

[quote:9d0124d476="Larg"]
1. Giovanni Gabrieli - Intonazione duodecimo tono
2. Circus Contraption - Entertain Jenny Tonight
3. Orchestra Baobab - Foire internationale
4. João Gilberto - Izaura
5. The Magic I.D. - Martin Fierro
6. Iva Bittová & Vladimír Václavek - Sto let
7. Auktyon - Spi, soldat
8. Pocahaunted - Ghetto Ballet
9. Curse ov Dialect - Letter to Athens
10. The Cracow Klezmer Band - Meholalot
11. Johnny Dyani - Magwaza
12. James Carr - The Dark End of the Street

---

[/quote:9d0124d476]

Niin ja muutama sananen vielä tosta Largilta saamastani miksistä. Jouluna tuli kuunneltua päivittäin koko levyä, ja nyt tietyt huippubiisit on erottuneet edukseen ainakin ipodin soittomäärien mukaan. Letter to Athens ja Iva Bittová on kumpikin saaneet osakseen yli 30 soittokertaa, ja tossa on siis tosiaan vain ne karrat kun olen ollut poissa stereoiden luota.

Ainoat tutut biisit taisi olla lopetusraitana toimiva evergreen The Dark End of the Street, jonka nyt jaksaakin kuunnella milloin vaan, ja sitten toi Cracow Klezmer Bandin veto, joka oli hyvin lähellä päätyä Largille lähettämäni miksin avausraidaksi, mutta sitten siihen tulikin yksi toinen Tzadikin julkaisema kappale.

Largin kokoamassa miksissä kenties hienointa on se draaman kaari. Joulu-uruilla pistetään homma käyntiin kauniisti, sitten tulee hassuttelevaa ja jouluista jazzia, miltei Bela Fleckin tyyliin. Sama lämpöinen fiilis jatkuu seuraavassakin kappaleessa, joka sitten puolestaan on vanhaa kunnon kuubalaista sonia. Hassua tämäkin, sillä itsekin pistin yhden kuubarallin Largille.

Seuraava biisi hyppäsi taas ipanemalle päin, Gilberton äijä ja joku viehättävä-ääninen laulajatar heittää bossanovaballadin kehiin, hieno homma.

Akustinen meno toimii siltana seuraavaan biisiin, mutta siinä peliin tulee modernimpi ote, kun on nauhaluuppirummut ja joku Lou Reedin laulukoulun käynyt tyyppi. Toikin biisi on duetto, siinä naisvokalisti pitää huolta että koko levyä värittävä jazz-sävy pysyy pinnassa.

Sitten tuleekin levyn kuningasraita ja paras biisi mitä olen pitkään aikaan kuullut: Iva Bittová & Vladimír Václavek - Sto let. Sielukkuus, idea, groove ja rankkuus ja tunteellisuus lyö tässä kättä kovin harvinaisella tavalla. Toi noiden yhteislevy oli pakko hommata kuunteluun, enkä tosiaan muista milloin olisin ollut viimeksi näin innoissani jostain itselleni uudesta artistista. Biisin loppu on melkoisen raivokas ja jopa psykoottinen, siitä kohtaa levyn rakenne muuttuu pimeämmäksi ja jotenkin uhkaavammaksi, sillä seuraava biisi on venäläistä avant/groove -rokkia, sellaista musaa mitä leffoissa alan miehet kuuntelee öisillä velanperintäreissuillaan. Toi vähän hitaanlainen tempo muuttuu vielä hitaammaksi seuraavaassa kappaleessa, joka taas on jonkinlaista mörködronea maustettuna dubilla. Ihan tuntematon nimi mulle kyseinen Pocahaunted, eikä olisi varmaan tutuksi tullutkaan noin muuten. Aika jännä.

Mutta mutta, sitten pöytään lyödään toinen levyn ultimaalisista ässäraidoista. Curse ov Dialect - Letter to Athens. Näiltäkin lähti levy tilaukseen, pikkasen vaikuttavaa kamaa. Houruisella Makedonia-sämplellä käynnistyvä hip hop -raita, meininki ja sanoma tuo vahvasti Asan mieleen, ja tietysti tää biisi on tehty ennen Loppuasukas-levyä. Ihan älyttömän vetävä biisi, kuvastossa liikkuu helleeniset vampyyrit ja Makedonian kansaan osuneet kolhut. Bändi on aika yllättävästi vissiin australialainen, ja muut biisit ei välttämättä ihan yhtä hienoa etnoilua, mutta räpit varmaan toimii. No, levyä odotellessa.

Sitten tulee just se Cracow Klezmer Bandin biisi, taidokasta ja vähän saatanallista menoa, kelpaa mulle aina. Kuuntelin tän biisin vähän puhki silloin kun toi Bruno Schultz -aiheinen levy ilmestyi, mutta hieno kappale silti kyseessä.

Toiseksi viimeisenä raitana onkin levyn kolmas totaalinen tajunnanräjäyttäjä -biisi, eli Johnny Dyanin Magwaza. Alkoi taas vähän maistua toi vapaampi ilmaisu tän biisin jälkeen. Sandersin spirituaalisimmat jutut tässä haastetaan, basisti vetää 13 minsaa samaa kuviota, sitten päälle vedetään kahdella fonilla tosi latautunutta sooloa ja välillä hoilataan. Dyanilta (Luen tuon toki aina Dylan) piti kuulla samantien kaikki netissä saatavilla oleva kama, mutta edes kehuttu, Don Cherryn kanssa toteutettu Song For Biko ei mielestäni iskenyt yhtä kovaa kuin tämä biisi. Kai siinä on se, että tässä biisissä tunnelma on enemmän omia mieltymyksiäni vastaavaa. Melkoisen moni tuttavani on nyt joutunut pakkosyötöllä kuulemaan kyseistä biisiä, on vaan niin kova veto kyseessä että pitäähän tää tarjota mahdollisimman monelle.

Kaiken häröilyn päälle sitten toi jo mainittu Dark End of the Street, on aina kivaa jos miksi loppuu kauniisti. Ei voi muuta sanoa kuin että Largilla on draamantaju hallussa, hyvää vuodenalkua vaan Tikkakosken mannekiinille ja kiitos icon_coolpeuk

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

#362 07.01.2010 16:17

Larg
Member
Registered: 05.02.2006
Website

Neuvostoliitto wrote:

Niin ja muutama sananen vielä tosta Largilta saamastani miksistä.

No nytkyllä, sanattomaksi vetää, kiitokset tästä mahtianalyysistä! icon_eek friends cheer21 peuk

Ja tässä se koko kansan latauslinkki miksiini (sori kun kesti).

#363 07.01.2010 18:23

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Registered: 12.06.2005
Website

DirtyBlueGene wrote:

Ei vieläkään  icon_cry

This must be what jail / I will scratch

#364 07.01.2010 18:28

Neuvostoliitto
Kyntömestari

DirtyBlueGene wrote:

[quote:9d60fd705c="DirtyBlueGene"]Ei vieläkään  icon_cry

[/quote:9d60fd705c]

icon_eek

Kuka sen Looriksen miksin sai? Kuka lähetti Loorikselle? Entä Ulviksen tämänkertainen miksi?

Kysymykset piinaa mua yötä päivää ku tikku aivoissa icon_sad

#365 08.01.2010 09:41

skoskima
Member
From: tre
Registered: 03.07.2005

Neuvostoliitto wrote:

[quote:0267f95204="DirtyBlueGene"][quote:0267f95204="DirtyBlueGene"]Ei vieläkään  icon_cry

[/quote:0267f95204]

icon_eek

Kuka sen Looriksen miksin sai? Kuka lähetti Loorikselle? Entä Ulviksen tämänkertainen miksi?

Kysymykset piinaa mua yötä päivää ku tikku aivoissa icon_sad[/quote:0267f95204]
Otetaan yks tikku poies. Paljastaudun Looramerrin miksin tekijäksi.

A-puoli:
1. Piano Magic - Sketch for Joanne
2. Tindersticks - Singing
3. The Nightingales - My Girl Loved Velvet Underground
4. The Lightning Dust - Dreamer
5. Tobin Sprout - To My Beloved Martha
6. Okkervil River - War Criminal Rises and Speaks
7. P.G.Six - Strange Messages
8. Islaja - Pysähtyneet planeetat
9. Guided By Voices - Factory of Raw Essentials

B-puoli:
1. The Fall - Birthday Song
2. Black Box Recorder - Rock'n'Roll Suicide
3. The Walkmen - On The Water
4. The Radio Dept. - Strange Things Will Happen
5. Robert Pollard - Compound X
6. ...And You Will Know Us By The Trail of Dead - Gold Heart Mountain Top Queen Directory
7. The Auteurs - She Might Take a Train
8. Scotland Yard Gospel Choir - In Hospital
9. Tiny Vipers - Outside

Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison

#366 09.01.2010 21:40

E
Member
Registered: 21.01.2007

Kiitos mixistä hälle kuka ikinä sen lähettikään! Oli tullut varmasti jo aikoja sitten, mutta tänään vasta pääsen ehkä kuuntelemaan. Laitan kommenttia lähipäivinä.

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

#367 11.01.2010 00:26

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa

[quote:139d26a824="huïg"]
Fleetwood Mac - The Chain
Creedence Clearwater Revival - Ramble Tamble
Dead Moon - Cast Will Change
Roky Erickson & Aliens - Two Headed Dog
The Saints - Lost and Found
Radio Birdman - Aloha Steve & Danno
Misfits - Static Age
Rudimentary Peni - Rotten to the Core
The Wipers - Youth of America
Earth - Tallahassee
Flower Travelling Band - Satori pt 1
Glass Sun - Silence of the Morning
Danzig - 777
Manilla Road - Necropolis
Witchfinder General - Free Country
Napalm Death - Raging in Hell (peelshessiolta)
Burzum - Dunkelheit
The Streets - Kestääkö Siivet[/quote:139d26a824]
tässä siis tämä
http://www.mediafire.com/?yadyfbun33z

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#368 11.01.2010 22:11

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009

Kiitän!  kippis

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

#369 11.01.2010 22:36

psykokarkki
uses and endorses MUOVIKASSI and COMMUNISM ☭
From: #Mitään UG:tä ei ole olemassa freak "skene"
Registered: 14.11.2006
Website

DirtyBlueGene wrote:

[quote:dbe3d69551="DirtyBlueGene"]Ei vieläkään  icon_cry

[/quote:dbe3d69551]
eikö vieläkään? ja sovitaanko niin että ne jotka ei tässä topikissa puhu eivätkä pukahda mixeistään diskataan seuraavasta mad

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#370 11.01.2010 22:43

Neuvostoliitto
Kyntömestari

psykokarkki wrote:

[quote:66762a9c2e="DirtyBlueGene"][quote:66762a9c2e="DirtyBlueGene"]Ei vieläkään  icon_cry

[/quote:66762a9c2e]
eikö vieläkään? ja sovitaanko niin että ne jotka ei tässä topikissa puhu eivätkä pukahda mixeistään diskataan seuraavasta mad[/quote:66762a9c2e]

Voitais sopia joo. Looriskaan taida näitä lukea ikinä.

Mitskuhan vois vaikka julkistaa listan että kuka sai kenen, vai onkos se generaattori edes sähköpelillä toimiva vai kuis?

Myöhästelijöiden pitäis hiffaa että alotusviestissäkin sanotaan että jos aikataulu ei käy, niin ei pitäis osallistua.. oma kesämiksi tais lähteä Hantalle vähän myöhässä, mutta tässä joulumixissä on jo vakavammat teemat kyseessä!

Lionel-Richie-performing--001.jpg

#371 11.01.2010 23:04

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

Pannaan tähän väliin, että mun mielestä nää miksihassuttelut on olleet ihan sairraan kivoja. Kun tällaiselle indierunkkarijengille alkaa väsäämään jotain kokoelmia, niin on pakko skarpata. Kansiinkin on silloin ollut kiva panostaa kun siihen on ollut aikaa!

Kiitos siis kantavalle voimalle mittenille, mä äänestän että seuraava miksiprojekti on sellainen että me kaikki lähetetään sille miksi ja sen pitää arvata keneltä ne on ff

Ja itsehän toki olin ihan törkeän myöhässä kesämiksin kanssa, mutta joulumiksin ennättäminen aatoksi on miltei pyhä asia!

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#372 11.01.2010 23:14

Neuvostoliitto
Kyntömestari

[quote:a968b1e069="Pope"]Pannaan tähän väliin, että mun mielestä nää miksihassuttelut on olleet ihan sairraan kivoja. Kun tällaiselle indierunkkarijengille alkaa väsäämään jotain kokoelmia, niin on pakko skarpata. Kansiinkin on silloin ollut kiva panostaa kun siihen on ollut aikaa!

Kiitos siis kantavalle voimalle mittenille, mä äänestän että seuraava miksiprojekti on sellainen että me kaikki lähetetään sille miksi ja sen pitää arvata keneltä ne on ff
[/quote:a968b1e069]

Juurikin näin.

Silloin kun harkitsin foorumille rekkautumista, niin nää miksivaihdot oli melkonen houkutteleva porkkana. Varmaan joku 07 joulumix kyseessä tai jotain, anyway biisilistat ja koko idea vaikutti niin mukavalta että tietysti tänne oli pakko uskaltautua sitten jossain kohtaa.

Kaikki kolme saamaani miksiä (järjestyksessä Ulvikselta, Gintsulta ja Largilta) on kunniapaikalla levyhyllyssä. Monesti jos on ollut jotain ystäviä käymässä, niin oon laittanut noita levyjä soimaan ja vaan kattonu ku tyypit hämmästelee super dj:n taikaa.

#373 12.01.2010 01:12

E
Member

Olen nyt pari kertaa mixin kuunnellut ja olen kyllä täysin rakkaus Täydellinen minulle. Luulen, että aion kuunnella tätä vielä monta monta kertaa, mutta en kerralla, vaan silloin tällöin harvakseltaan colorflash On niin paljon sen tyyppistä musaa millaista en ole ennen kuunnellut, se on mahtavaa kun vielä tykkää niin paljon! Levyn loppupuolella muutama hieman tutumpikin nimi, mutta jokaisen raidan ihan ekaa kertaa kuulin. Ja niiin, kokonaisuuskin toimii tosi hienosti!

Kannet oli yksinkertaiset eli hienot ja mukaan oli taitettu kappalelista:

1. Arthur Russell - The Deer in the Forest, Part 1
2. Linda Balentine - You're a Hard Habit to Break
3. Dusty Springfield - Magic Garden
4. 1910 Fruitgum Company - Goody Goody Gumdrops
5. The Gothic Archies - In a Case
6. BBC Radiphonic Workshop - Styre's Scouting Machine
7. Future Bible Heroes - Doris Daytheearthstoodstill
8. Pamela Blue - My Fried Bobby
9. Frankie & The Classicals - What Should I Do?
10. Dena Barnes - If You Ever Walk Out of My Life
11. Karlheinz Stockhausen - Klaviestücke I
12. The Walker Brothers - Lovers
13. Glen Campbell - The Last Time I Saw Her
14. Aphex Twin - Fingerbib
15. The Shangri-Las - Footsteps on the Roof
16. Pan Sonic - Routa-olio
17. Antony and the Johnsons - Just One Star
18. Low - When I Go Deaf

En kyllä osaa sanoa kuka oli pukkini, mutta ehkä se pian selviää. Kiitos! sydan

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä colorflash peuk dance

#374 12.01.2010 09:21

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

[quote:3eb86bd5ce="Neuvostoliitto"][quote:3eb86bd5ce="Pope"]Pannaan tähän väliin, että mun mielestä nää miksihassuttelut on olleet ihan sairraan kivoja. Kun tällaiselle indierunkkarijengille alkaa väsäämään jotain kokoelmia, niin on pakko skarpata. Kansiinkin on silloin ollut kiva panostaa kun siihen on ollut aikaa!

[/quote:3eb86bd5ce]

Juurikin näin.[/quote:3eb86bd5ce]

Tähän muuten ihan sama täältä, ollut hauska tehdä ja vastaanottaa! Ite saanu kolme hyvää mixiä putkeen (Moro, DBG, hantta), joista jokasessa ollu jotain innostavaa & ennenkuulematonta, ja sitten muuten vaan hyvää menoa.

organizing the boy scouts for murder is wrong

#375 12.01.2010 10:33

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

[quote:98f87fc978="janne m."][quote:98f87fc978="Neuvostoliitto"][quote:98f87fc978="Pope"]Pannaan tähän väliin, että mun mielestä nää miksihassuttelut on olleet ihan sairraan kivoja. Kun tällaiselle indierunkkarijengille alkaa väsäämään jotain kokoelmia, niin on pakko skarpata. Kansiinkin on silloin ollut kiva panostaa kun siihen on ollut aikaa!

[/quote:98f87fc978]

Juurikin näin.[/quote:98f87fc978]

Tähän muuten ihan sama täältä, ollut hauska tehdä ja vastaanottaa! Ite saanu kolme hyvää mixiä putkeen (Moro, DBG, hantta), joista jokasessa ollu jotain innostavaa & ennenkuulematonta, ja sitten muuten vaan hyvää menoa.[/quote:98f87fc978]
No niin tietenkin, vastaanottaminen on puoli ruokaa! Mulla on paineet kasautunu vaan enempi ehkä omaan päähän, olen ollut aina ihan zaletti että joku lähettää mulle jotain hienoa (ja aina näin on käynyt) peuk

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#376 13.01.2010 22:33

DirtyBlueGene
the bot with everything
Website

psykokarkki wrote:

[quote:ff8e96dfeb="DirtyBlueGene"][quote:ff8e96dfeb="DirtyBlueGene"]Ei vieläkään  icon_cry

[/quote:ff8e96dfeb]
eikö vieläkään?[/quote:ff8e96dfeb]
ei

#377 14.01.2010 18:08

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

[quote:4002ba43e5="E"]
En kyllä osaa sanoa kuka oli pukkini, mutta ehkä se pian selviää. Kiitos! sydan[/quote:4002ba43e5]
icon_wink

DirtyBlueGene wrote:

[quote:4002ba43e5="psykokarkki"][quote:4002ba43e5="DirtyBlueGene"][quote:4002ba43e5="DirtyBlueGene"]Ei vieläkään  icon_cry

[/quote:4002ba43e5]
eikö vieläkään?[/quote:4002ba43e5]
ei[/quote:4002ba43e5]
mad

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#378 14.01.2010 18:14

suomenajokoira
Member
Registered: 05.03.2009

Tehdään kaikki miksaus DBG:lle ff

Valitettavasti on käynyt rosvo.

#379 14.01.2010 19:57

suomenajokoira
Member

suomenajokoira wrote:

Tehdään kakki miksaus DBG:lle ff

_tsot

#380 14.01.2010 20:10

suomenajokoira
Member

[quote:0f2c8ad314="Junkieman"]
Onks Suomenajokoira jo kuunnellu mun lähettämää mixiä? Kuinka huti meni?[/quote:0f2c8ad314]

Edelliseltä sivulta:

[quote:0f2c8ad314="suomenajokoira"]
Noniin,

Melkein kaikki tässä oli ainakin sen verran tuttuja että olen ne joskus ennenkin kuullut. Modest Mousen biisi oli ennalta tuntematon mutta sehän oli vitun kova! Jesu kuulosti paremmalta kuin muistin. Tuo Dolphin taitaa puuttua kokonaan (tai sitten i-tunes hylkii kyrillisiä kirjaimia). icon_smile

Hyvä miksaus tämä on. Hittikamaa suureksi osin mutta ei kuitenkaan semmosta mitä ois henkoht. tullut ihan liikaa kuultua.[/quote:0f2c8ad314]
Tosiaan tuota Dolphinin biisiä ei ollu koko miksauksella. icon_smile Soittimet näyttää kappalemääräksi 14.

#381 14.01.2010 23:32

E
Member

[quote:e1c9722e3b="ginipoika"][quote:e1c9722e3b="E"]
En kyllä osaa sanoa kuka oli pukkini, mutta ehkä se pian selviää. Kiitos! sydan[/quote:e1c9722e3b]
icon_wink
[/quote:e1c9722e3b]
peuk

#382 15.01.2010 10:44

psykokarkki
Website

ginipoika wrote:

[quote:bb15f6199c="DirtyBlueGene"][quote:bb15f6199c="psykokarkki"][quote:bb15f6199c="DirtyBlueGene"][quote:bb15f6199c="DirtyBlueGene"]Ei vieläkään  icon_cry

[/quote:bb15f6199c]
eikö vieläkään?[/quote:bb15f6199c]
ei[/quote:bb15f6199c]
mad[/quote:bb15f6199c]
voisko mitten  paljastaa syntipukin, on selitysten aika :x

vai tuliko jo? _kaffelol

Mitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifMitään UG:tä ei ole olemassag71u3wL.gifPUFF PUFF BONG BONG

#383 15.01.2010 19:21

DirtyBlueGene
the bot with everything
Website

NO ARVAA

#384 15.01.2010 21:54

hiirimattona
maarihittona
From: Hala Suuressa Magellanin pilve
Registered: 07.02.2007
Website

Myöhästelijä - sut saadaan vielä!  mad:biggrin:;)

bzort glorf bööth

#385 27.01.2010 12:15

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Website

DirtyBlueGene wrote:

NO ARVAA

siis what. the. fuck.

public shaming alkaa heti kun DBG varmistaa ettei oikeasti oo vieläkään saanut miksiänsä

"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

#386 27.01.2010 13:46

suomenajokoira
Member

Oliko taas nimimerkki kaelck asialla?  mad eiq mtäs

#387 27.01.2010 14:02

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009

Simpsons_torch_mob_sm.jpg

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

#388 27.01.2010 14:51

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

Secret Santa tietää missä sä asut!! mad

arizona_christmas_guns_santa_claus_2.jpg

organizing the boy scouts for murder is wrong

#389 27.01.2010 15:47

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Website

santa ilmoitti et on vielä kesken. koska uskon et se oikeasti tekee sitä eikä vaan jätä kesken niin annan armo-aikaa saada postiin maanantaiksi. kyseessä siis vissiin monen levyn kokonaisuus.

DBG: jossei viim. keskiviikkona oo luukusta tippunut niin ilmoitappa oitis.

sigh. tämmöinen on vaan tosi epäreilua niille jotka ajoissa miksinsä lähettivät sadbanana pitää kyl osata olla osallistumatta jossei varmasti ehdi tekemään.

"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

#390 27.01.2010 16:59

psykokarkki
Website

suomenajokoira wrote:

Oliko taas nimimerkki kaelck asialla?  mad eiq mtäs

merriweatheria sieltä tulee mut minkä näköisessä paketissa? icon_lol

Board footer