You are not logged in.
Pages: 1
eiks tätä topiccia nyt oikeesti muka ollut vielä
Mut joo. Fear & Whiskey on top 10 ikinä levyjä. DBGene jatkaa, JB puhuu keyvesti 90-luvun tuotannosta ja mä sanon että tuo levy minkä mainitsin on maailman kovimpia. English civil war - jos sellainen tapahtuu niin on muuten kovassa huudossa.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
never been in a riot
Fear & Whiskey on helvetin kova, The Mekons Rock 'n' Roll ehkä vieläkin kovempi. Tai emmä tiiä, mutta ainakin tuohon viimeksi mainittuun on läheisempi suhde kun "sen" ekana satuin kuulemaan jne. Debykään ei ole hullumpi, vaikkakin ehkä noihin kahteen verrattuna hieman... öh, turhan yksioikoinen? Viime aikoina jääny vähemmälle koko bändi, mutta kyllähän koko tuotanto pitäis hyllyyn hankkia ennemmin tai myöhemmin.
I Am Crazy = MAAILMAN PARAS BIISI.
This must be what jail / I will scratch
Fear & Whiskeyn potentiaalinen erinomaisuus on tiedossa, ei vaan ole koskaan tullut levyä vastaan kaupassa.
Noilla parilla eepeellä viehättää se juopunut onnellisuudentunne, joka niistä lauluista ja haitareista sun muista tulee. Ja niis on muutakin jänskää.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Joskus vuosituhannen vaihteessa kuulin Millionaire biisin ja taisin n. viikon ajan pitää sitä parhaana biisinä koskaan. Ja hyvähän se on vieläkin.
En kyl muuta Mekonsista tiedäkään.
http://www.youtube.com/watch?v=50LwbnBlk6A
Onhan tää aika hurja nippu. Sopivan myyttinen bändi vaikka nuo kaksi tunnetuinta levyä aika laajalti kuultuja ovatkin. Itsekin tunnen muuta tuotantoa lähinnä nuotin sieltä ja toisen täältä.
Kyllä ton Rock'n'rollin varmaan lopulta asettaisi Fear&Whiskeyn edelle jos aseella uhaten toiselle pitäisi ykköspallipaikka myöntää. Jos ei muuten niin siksi että sieltä löytyy bändin paras kappale, Amnesia, joka kertoo mm. mitä Suomen kuninkaalle kuuluu nykyään.
Älä päästä painiks sitä
Kolvvatessa kuuntelin DirtyBlueGenen suosituksesta jonku levyn. Oli loistava! En muista enää mikä se oli. Täytyy kuunnella lisää.
Oikein hieno bändi!
bzort glorf bööth
Kyllä ton Rock'n'rollin varmaan lopulta asettaisi Fear&Whiskeyn edelle jos aseella uhaten toiselle pitäisi ykköspallipaikka myöntää.
Näinhän tämä menee, vielä pari vuotta sitten oisin kyllä varmaankin ollut päinvastaista mieltä.
Vaikka juon oon ennen kaikkea äiti.
Ghosts of American Astronauts tuli Spotifyn viikkosuosituslistalla vastaan. Ihan mahtava biisi. Ei kyllä tipan vertaa raskaampaa, mutta näilä näyttäisi olevan laajahko tuotanto. Jotain noita kasarilevyjä pitää ottaa tarkastelun alle tässä.
Pages: 1