You are not logged in.
Ei tainnu olla vielä omaa näille. Suomi-improo, jee. Kesämusaa. En oo kyllä pysyny näitten julkaisuissa oikein mukana; hyllyssä on vaan Rauhan Orkesterin deby ja Felix, Lauhkiksilta se nimetön 7".
Muistelisin että Lal lal lalin julkaisemalla Master Qsh -kassulla soittaa jotain näitä tyyppejä. Voin olla väärässäkin, mutta kuitenkin se se vasta on kesämusaa!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
rauhis! loistava. harmi kyllä olen todistanut vasta kerran keikalla mutta olipa hyvää kesäkeittoa se
älppäri, felix ja hyppy tunti seiska ovat hallussa, ja hyppy tunti on niistä vaikuttavin, varmaan saa vielä jostain muutamalla hassulla eurolla
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:ec4bb1b22d="babriga"]rauhis! loistava. harmi kyllä olen todistanut vasta kerran keikalla mutta olipa hyvää kesäkeittoa se
[/quote:ec4bb1b22d]
Samaa. Levyltä en o koskaan kuullut, mutta ainakin livenä toimi hyvin.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Joku rauhan orkesterin seiska löytyy, mutta en kuollaksenikaan muista minkälainen se on. jotain kilkuttelua kuitenkin, täytyy kuunnella.
[quote:3a6c3ca145="ex-kolja"][quote:3a6c3ca145="babriga"]rauhis! loistava. harmi kyllä olen todistanut vasta kerran keikalla mutta olipa hyvää kesäkeittoa se
[/quote:3a6c3ca145]
Samaa. Levyltä en o koskaan kuullut, mutta ainakin livenä toimi hyvin.[/quote:3a6c3ca145]
Melkein sama. Se live-elämys, minkä ex-koljan kanssa joskus jaoin, ei edes ollut rauhista parhaimmillaan, ja silti todella hyvä.
edit.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Glasgow'ssa viime syksynä vetivät niiiiin totaalisen mahtavan keitoskeikan, että sukat pyörähti jalassa. Jätkät sekoili. Tuuuuuttasi. Huusi. Viskoi käsiä. Huusi. Ja tuuuuuttasi.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Rauhiksen LP on hyvä, mikäs se on se konsepti noissa lampaissa?
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
lauhis on siis tolvin veljekset, vähän rauhallisempaa siis, kilistelyä ja pillejä. usein keikalla ne istuu jollain filtillä ja ympärillä soittimia.
lauhiksen ja rauhiksen yhteislevy 'sylissäin oot' julkaistiin juuri cd:nä, parasta mitä oon näiltä levyltä kuullut on varmaan se hyppy tunti 7". keikalla rauhis ehdotonta parhautta, ehkä kovin veto silloin viime vuoden potlatch-festareilla, ihan mieletöntä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
[quote:1370cfaf00="psychocandy"]lauhis on siis tolvin veljekset, vähän rauhallisempaa siis, kilistelyä ja pillejä. usein keikalla ne istuu jollain filtillä ja ympärillä soittimia.
lauhiksen ja rauhiksen yhteislevy 'sylissäin oot' julkaistiin juuri cd:nä, parasta mitä oon näiltä levyltä kuullut on varmaan se hyppy tunti 7". keikalla rauhis ehdotonta parhautta, ehkä kovin veto silloin viime vuoden potlatch-festareilla, ihan mieletöntä.[/quote:1370cfaf00]
Hei, mä olen taitanut nähdä noikin jossain. Öh, ei jättänyt ihan yhtä pysyvää muistijälkeä, kaiketi...
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
Rauhiksen älpeestä tykkään, mutta livenä olen tainnut onnistua täpärästi missaamaan muutamaankin otteeseen.
This must be what jail / I will scratch
onks kukaan kuullu vielä uutta rauhis-levyä?
tää jaakko tolvin uus proggis kuulostaa aika hyvältä, hittimatskua
http://www.myspace.com/jtolvisemiband
Toi on huikee biisi.
Jaska on niitä sällejä, jotka tekee kaiken musisoinnin niin hyvin ja suvereenisti että melkein vituttaa :x
organizing the boy scouts for murder is wrong
On tää Semiband vaan tosiaan ihan älyttömän hyvää
En kyl edelleenkään tajua, että missä viipyy levy? Mitä se Jaska ny oikein dorkailee?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
joo kyselin facebookissa ja se vaan sano ettei levystä oo vielä ollu mitään puhetta. mut eiköhän kohta oo kun hypetys kasvaa
itse asiassa pieni tv-respa -mielleyhtymäkin, ja miksei tää ny fonalille sopis?
No jumangek, hypetystä ollu koko v. 2009!
Joo, fonalille sopis hyvin, mut sitä sais sit odottaa varmaan ens vuoteen asti
En kyl edelleenkään tajua, että missä viipyy levy? Mitä se Jaska ny oikein dorkailee?
joo kyselin facebookissa ja se vaan sano ettei levystä oo vielä ollu mitään puhetta. mut eiköhän kohta oo kun hypetys kasvaa
No siitä vain nyt 267l/Harha-askel-kollaboraatio käyntiin!
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
tohon vois kyl melkein jo investoida, luovaja viel messiin
semimuumio-LP olis ehkä kovin juttu ikinä.
seksiwau
On tää Semiband vaan tosiaan ihan älyttömän hyvää
J.Tolvi Semiband CD out 11.9.2010 on Ikuisuus.
psykevau! :hulinax:
bzort glorf bööth
Wow2 !!!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
JUMALAUTA
myöhästyy hieman mut tulossa on
mikähän muuten siinä että rauhis esiinty ilman basistia lauantaina?