You are not logged in.
.
Last edited by kulkiya (20.12.2015 18:57)
Voisin ottaa ton Harmaan Ghetton.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Jos treffataan vaik joku päivä Pitkämiehessä tjsp?
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Myys mulle toi Urpo Fruits.
Isällä on nissan pathfinder ja sellainen näyttö johon voi liittää tietokoneen ja 500e että saa näppiksen? Eli mac book pröö.
Toi Turbo Fruits on muuten tosi mainiota garage rokkia!
organizing the boy scouts for murder is wrong
* Christopher Bowers - Broadbent - Pärt/Maxwell Davies / Philip Glass (ECM)
mää voisin ottaa tämän!
åhå
hei kulkiya tuutko maanantaina sinne ptarg mikäsenyoli ptarmiganiin, jos niin kassu mukaan
mahtavaa, ja kandee tulla, core of the coalman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
zau,
voisitko varata mulle ton shalabi effectin? valkkaan paremalla ajalla jotain muuta vielä mukaan, jatkot yksäreillä tms.
Talking Heads ja Current 93 kiinnostais.
Jos vaik ens viikolla koittais säätää jossain välissä.
Toi Orval Carlos Sibelius on ihan yllättävän hyvä. Kantsii napata talteen..
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Karelia - Suomi Pop : 20 euroa (vg+/vg+) Kreisiä suomifreetä Vesala / Paakkunainen
Hmm, kiinnostais. Ny pitää kysästä ku ihmisillä on aina niin eri käsityksiä kunnoista, eli mitä tarkottas vg+ täsä yhteydessä? Semmonen englantilainen malli, että kannet riekaleina ja levy ihan tuhannen naarmuilla vai pelkkää pientä pintavikaa?
Santa Lucia - Arktista hysteriaa (ex/ex) 10 euroa SUOMI TYTTÖ-HEVI POLIISI TV
Mainio levy!
[quote:e2f0bf7ab3="janne m."]Hmm, kiinnostais. Ny pitää kysästä ku ihmisillä on aina niin eri käsityksiä kunnoista, eli mitä tarkottas vg+ täsä yhteydessä? Semmonen englantilainen malli, että kannet riekaleina ja levy ihan tuhannen naarmuilla vai pelkkää pientä pintavikaa?
[/quote:e2f0bf7ab3]
erittäin hyvä ellei täydellinen
Voisin ostaa ton Freedom of Choicen, jos on hyvässä kunnossa.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:85f33c8025="kulkiya"]Kareliasta: Pintajälkiä löytyy ja pikku ripsua rapsua. Kuuntelulevyksi varmasti ihan passeli. Kannet on muuten hyvät mutta selkämys repsottaa. Sanoisin että vastaavan kuntoista lättyä myydään kympin kalliimmalla paikallisissa.
ja jos haluat, ni testikuuntelut voi tulla ottamaan paikanpäälle.
Devot ovat jo menneet.[/quote:85f33c8025]
No mäpä otan tuon Karelian!
Varjotarha mulle!
[quote:a10d4759b2="kulkiya"]Mika Rättö - Polkupyörällä vuokkopenkereelle (6 euroa)
Martiz - Curare (sis. hittibiisi Hietaniemi biitsi) (6 euroa)
De La Soul - Is dead (6 euroa)
[/quote:a10d4759b2]
nää vopis kiinnostaa, oletan että ihan hyväkuntoisia? entä lähtiskö spraykaalien kullanmuru 7" erikseen kun täyspitkä löytyy jo vinyylinä?
[quote:4075df3412="psykokarkki"][quote:4075df3412="kulkiya"]Mika Rättö - Polkupyörällä vuokkopenkereelle (6 euroa)
[/quote:4075df3412]
nää vopis kiinnostaa, oletan että ihan hyväkuntoisia? entä lähtiskö spraykaalien kullanmuru 7" erikseen kun täyspitkä löytyy jo vinyylinä?[/quote:4075df3412]
Mulle kelpais se Spray LP. (Voin kyllä ostaa molemmatkin.)
Ööh, hinnat nousussa. Jos vaikka ostaisin ne molemmat 15e ja psyko jäis nuolemaan näppejä?
Tehdään.
[quote:83d80062f6="kulkiya"]Mika Rättö - Polkupyörällä vuokkopenkereelle (6 euroa)
Levyt on kuin pakasta vedettyjä. De La Soulin kannessa on pinta revennyt noin 2x2 matkalta, ilmeisesti hintalapun mukana. [/quote:83d80062f6]
ok, no otan sit nää
mikäs siinä. tuanoi, kai pitää julkistaa että tehtiin börjen kanssa salainen kassakaappisopimus jonka mukaan saan lunastaa sen spraykaali-seiskan, että jos ei vielä lähteny börjen matkaan ni ota mukaan ja vieläx se kovan onnen kassumessukassu on jöjelllö?
täsmennän vielä että börje maksaa sulle, minä sitten börjelle tavalla tai toisella eiq mitäs
ok, no börje toimittaa sit jos ei tullu katumapäälle
pistä sit viestii mihin aikaan sopis, en oo ihan varma oonko paikalla illemmalla mut ehkå
Voisin ottaa noi Madonnat kans (paitsi True Blue).
Kyllähän sitä Soft Cellit voisin ostaa. Jos on muuta samasta genrestä niin ilmoa
Far east family band - The cave down to the earth
Tää mulle. Pistä viestiä jos olet keskustassa niin tuun noukkimaan jostaki kadunkulmasta.
Flower Travelling band - Satori
Ja tää mulle. Laitoin privaa/emailia.
Last edited by hiirimattona (14.09.2010 10:32)
bzort glorf bööth