You are not logged in.
Luin melkein koko yön Spinozan Etiikka
Pitäis tehdä sama.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Eilen lukaisin Ingmar Bergmanin Sarabandin ja tänään joudun palaamaan taas Henry Millerin Sexusta ja Umberto Econ Edellisen päivän saarta lukemaan. Vaikka puuroltahan noi maistuu, välillä tosin hyviäkin hetkiä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Käännetty saksasta Herzogin päiväkirjat Fitzcarraldon kuvauksista. Vaikuttaa tosi hyvältä. Kauniisti kirjoitettuja katkelmia tapahtuneesta.
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d7e6cde7b7="börjeslandet"]
Käännetty saksasta Herzogin päiväkirjat Fitzcarraldon kuvauksista. Vaikuttaa tosi hyvältä. Kauniisti kirjoitettuja katkelmia tapahtuneesta. [/quote:d7e6cde7b7]
No höö, pistinkin heti tilauksen book depositoryyn!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Hieno kansi!
Itse aloitin Freud: Unien tulkinta.
Hieno kansi!
No sama!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:e0c698906b="Feggy"]Hieno kansi!
No sama!
*[/quote:e0c698906b]
Kyllä! Ja mainio opus!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Jari Järvelän nuohoojasaaga Mistä on mustat tytöt tehty. Mielettömän kiinnostava aihe mutta raivostuttavan kohkaava toteutus. Ei jatkoon
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Lempikirjani on Remu: Poika varjoiselta kujalta
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Sent from my iPhone 16
ja sit töissä Pufendorfin De officiota ja Ian Hunterin Rival englightenmentsiä.
Viimeksi Edvard Radzinskin Rasputin-elämäkerta, nyt Hannu Mäkelän Eino Leino: elämä ja runo. Sekä tietysti joka ilta tämä:
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Oon lukenut uudelleen näitä tyttökirjoja, joista tykkäsin nuorempana:
Ja niin edelleen. En tajunnutkaan silloin pienenä lukiessani, että nämähän sijoittuvat niinkin kauas kuin 1900-luvun alkuun. Kaikkien perheillä on taloudenhoitajat, isät ovat vuorineuvoksia ja luokan parhaat tyypit on intresantteja!
ja iltalukemisena
Menetetty peli
Kaikkea sitä tuleekin luettua..
vaikuttaa ainakin kannen perusteella asialliselta eepokselta
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
^^^No esipuheen laatija on ainakin yxs kovimmista rock musa kirjoittajista ever hei!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Nää menossa parhaillaan:
Wladimir Kaminer: Ryssändisko
Marita Kuokkanen: Meiju Suvas - sydämellä
[quote:65288003fd="janne m."]
Marita Kuokkanen: Meiju Suvas - sydämellä[/quote:65288003fd]
klassikko
äskettäin luin hessen arosuden ja siddharthan, nyt menossa rätön tihkuluodon kuiskaajat ja veikko ennalan lapseni isä on veljeni
[quote:c4f9180b19="barton_funk"][quote:c4f9180b19="janne m."]
Marita Kuokkanen: Meiju Suvas - sydämellä[/quote:c4f9180b19]
klassikko[/quote:c4f9180b19]
Aikamoista nautiskelua tuon lukeminen! Tyylikkään aneeminen ulkoasu vieläpä, ja varmaan eka fontti mitä tekstinkäsittelyohjelma on tarjonnu. Riviväli jotain viiskytkolme
Mut välittää Meijusta just niin sydämellisen kuvan ku mitä se oikeasti taatusti onkin.