#331 29.12.2009 15:59

mitten
teki pedin eteiseen
From: under a rock
Registered: 27.11.2006
Website

Re: Secret Santa Mixtape Vaihto #3 (2009 represent yo)

DirtyBlueGene wrote:

Ei vieläkään  icon_cry

Santaltasi tuli viesti et on ollut "niin paljon lapsia hoideltavana" tänä vuonna et miksisi tekeminen ja lähetys myöhästy pahemman kerran. Pyysi anteeksi. Sano et sillä on kyl tiedossa sulle SELLAISTA KYYTIÄ ettet tuu katumaan et kestää vähän kauemmin

Mä siteerasin aika vapaasti sitä.

"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho

#332 29.12.2009 17:42

Prakk
Kakkaava jouluhahmo
Registered: 12.06.2005
Website

Niin, saamani mixi oli oikein mukava ja toimiva sillisalaatti (ja mukana oli piparikin!). Oli vähän kaikkee, paitsi heviä, biisilistan oon tosin jonnekin hukannu, eli pukki voi ilmoittatua ja pastee/naputella listan tänne! icon_biggrin

SOSDO MASSA KOMOROSSA

#333 29.12.2009 19:31

Kenkä
Member
From: Pyllypyllypylly
Registered: 13.09.2008
Website

Tänään kopsahti luukusta kasettipaketti nimeltään Retee/Mielisäveliäsi väsymättömästi. bileet

Mixin pohjana on Yön Varietee -kassu ja avausraidalla itse Hakulinen vuodattaakin tarinaa pienestä ihmisestä suuressa maailmassa.
spede

Kovista kotimaisista on mixi koottu, Nolo & Rähjän sekä Amuletin tunnistin, muiden kanssa joutuukin  jo kuukkeiloimaan. Seksiä, piippuja ja vitsituokio mukana joten mikäs tätä kuunnellessa. Olen kotimaisista jutuista muutenkin innostunut viime aikoina joten hyvään saumaan tämä tuli siinäkin mielessä. peuk Biisilistaa vaan jakoon, en ainakaan paketista löytänyt.

Kiitoksia vaan kovasti mixistä, tekijänä ilmeisesti kulkiya?  kippis  ff

Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.

#334 29.12.2009 19:40

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa

[quote:3eaedc7ab0="PrivateJoy"][quote:3eaedc7ab0="SLAAVIO"][quote:3eaedc7ab0="PrivateJoy"]Täällähän tämä odotteli. Helsingin postileima ja kannessa leikeltynä päivän polttavia puheenaiheita: Ameriikanneekerit ja Eurooppa. Aiotko ottaa sikainfluenssarokotuksen? Moskovan nouseva voima. FC Rikos - HC Petos.
Eka biisi soi ja kuulostaa hyvältä. Tarkempaa raporttia myöhemmin tekijäarvailujen kera.

rokrok[/quote:3eaedc7ab0]
huhhuh[/quote:3eaedc7ab0]
Eikös tämä ole joku kakkosnikki tjms.? Eikä mitään hajua kenen.
En ole ehtinyt kuunnella lättyä vielä kuin kertaalleen, kun täällä Lapissa on nämä kuunteluolosuhteet vähän heikot. Tietokoneelta kuuntelin siis kerran, ja eka kerta nyt menee aina vähän ohi ihmetellessä, että mitäs täältä nyt oikein löytyykään. Jäntevän oloista rokkiahan siinä oli, ja joitain kokoonpanoja olin tunnistavinani, mutta ei tainnut yhtään täysin tuttua biisiä silti olla. Tänään kannoin levyn autoon, ehdin edetä muutaman biisin verran ja tykkäsin kyllä kuulemastani. Levy siis ainakin alkaa tiukasti ja sopivan kutsuvasti. Ekalta kuuntelukerraltakin jäi jo tosin sellainen kuva, että tekijä on omalla maaperällään ja kokonaisuudessa sellainen looginen flow.
Näissä vaihdoissa tuntuis olevan tällainen win-win-win -situaatio. Joko tulee hyvää tuttua musiikkia, tai sit tulee itselle vähän tuntemattomampaa mahdollisesti hieman obskuurimpaa kamaa, tai kolmantena sit jotain ihan klassikkomatskua, johon ei vaan ole tullut ikinä törmättyä. Arvelisin, että tämän saamani tapen tapauksessa on kyse enimmäkseen tuosta viimeisestä.
Kiitos siis tästä ja jos sen biisilistan saisin, niin tulee tämä yleissivistävä puolikin hoidettua.
kippis[/quote:3eaedc7ab0]
Jep, multahan se teippi siis läks icon_biggrin
Ei nyt mitenkään kunnianhimonen projekti ollut, meni vähän reissaamisen kanssa niin ettei ehtinyt kokoelmansa kanssa istuskelemaan ja miettimään. Vaihteeksi pysyin pois oman musamaun eklektisyydellä brassailusta vaan tein ihan kunnon työväenluokkaisen rokkilevyn. Jotku vaihdotkin kusee kun ei päässy napsimaan audiosoftalla tyhjiä pois jne mutta kyllähän tuo nyt pätevä rokkiplätty on kuitennii. Tiesin ettei ihan omaa tuttua kuunelumusaasi ja arvelin että saatat ehkä jotain tuosta napata vaikka joku Burzumi ehkä kaukaa haettuakin saattaa olla. Eksotiikkaa siis! Ja sitä mitä tulee ite kuunneltua eniten niinku keskimäärin noi hommat. Automusana toimis varmasti hyvin kyllä. Täs sitä listaa, jännää etten ollut ainoa jolla oli Earthin Tallahassee mukana!

Fleetwood Mac - The Chain
Creedence Clearwater Revival - Ramble Tamble
Dead Moon - Cast Will Change
Roky Erickson & Aliens - Two Headed Dog
The Saints - Lost and Found
Radio Birdman - Aloha Steve & Danno
Misfits - Static Age
Rudimentary Peni - Rotten to the Core
The Wipers - Youth of America
Earth - Tallahassee
Flower Travelling Band - Satori pt 1
Glass Sun - Silence of the Morning
Danzig - 777
Manilla Road - Necropolis
Witchfinder General - Free Country
Napalm Death - Raging in Hell (peelshessiolta)
Burzum - Dunkelheit
The Streets - Kestääkö Siivet

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#335 29.12.2009 21:01

janne m.
Member
Registered: 28.11.2006

kulkiya wrote:

kyky ahonen - reidet

Tälle kyllä aina peuk

organizing the boy scouts for murder is wrong

#336 29.12.2009 21:40

Pope
Bailarina Erotica
From: Käden taitojen runsaudensarvi
Registered: 17.02.2007

[quote:d46026b63b="Pope"][quote:d46026b63b="Bedderi"]Todella mukava mixi tuli tänään postissa. ff peuk

Kerran vasta olen ehtinyt kuunnella, mutta sellainen lämmin analoginen saundi säilyy koko ajan. Punainen lanka ei katoa missään vaiheessa. Muutama biisi kuulostaa siltä, että ne on lisätty suoraan vinyyliltä.

Kansiin on oikeasti panostettu, eikä käsiala ole ruma, joten joltain naisfoorumistilta tämä tuli. Joku biisi folkahti aika paljon, joten olisiko Popelta?[/quote:d46026b63b]

Kyllähän siellä sen verran oli "vinkkiä" seassa että arvasub paljastuvani ff

Hupaisaa myös että jonkinlainen vinyylitunnelma välittyi, luulen nääs että oli kylläkin kyse ihan arkistoceedeiltä ja karuilta mp3:silta välittyvästä äänimaailmasta. Meidän soundburgerista (tällä hetkellä ainoa vinyylisoitin) on jokin ruuvi löysällä, enkä muutenkaan osaisi siirtää vinyyliltä digitaaliin yhtään mitään icon_lol

Piisit olivatten

Fleet Foxes - White Winter Hymnal
Mattia Marchi - Hotel Walls
Valkyrien Allstars - Hovedstaden
Shogun Kunitoki - Piste
Jacob Hoffman and Kendal's Orchestra - Dinoa & Hora
Polyphon Soittorasia - Suomen Laulu
Detektivbyrån - Nattöppet
Alla Pugacheva - A na posledok ya skazu
Andrea Belfi - Sandglass
Tape - Roottattoo
Tara Jane O'Neil - The Phoenix
Goran Bregovic & Cesaria Evora - Ausencia
The Anglin Brothers - Money Cannot Buy Your Soul
Carlos Gardel - Por Una Cabeza
Julien Neto - Saraa[/quote:d46026b63b]

Tuuppasin omani tänne:

http://rapidshare.com/files/327587743/j … y.zip.html

Jos kiinnostaa, niin kuumin kuriositeetti tuossa taitaa olla yhden mekaanisen musiiikin museon soittorasian tulkitsema kappale. Mulla on koko levy, melkoisen häiritsevä kokonaisuus, suosittelen!

DMIjc.png

menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta

#337 29.12.2009 22:12

kikke
dragonborn :333
From: Mansesteri
Registered: 24.06.2009

Ohhoh, aikas HELVETIN kovia biisivalintoja huigeen miksillä peuk:peuk::peuk: icon_cooltongue

Jakoon ja vähän äkkiä  :x

Kiinnostaa erityisen paljon miten Dunkelheitistä siirrytään rautalankaan  icon_lol

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

#338 29.12.2009 22:46

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Website

This must be what jail / I will scratch

#339 29.12.2009 22:57

janne m.
Member

Pope wrote:

Jos kiinnostaa, niin kuumin kuriositeetti tuossa taitaa olla yhden mekaanisen musiiikin museon soittorasian tulkitsema kappale. Mulla on koko levy, melkoisen häiritsevä kokonaisuus, suosittelen!

Pitää ottaa toi mixi huomiseksi työmusaksi, mutta minkäs niminen toi Mekaanisen Musan Museon levy on..? Saako mistään? En pikagoogletuksella löytänyt mitään tietoa.

#340 29.12.2009 22:58

helena markos
Member
From: dance academy
Registered: 06.05.2009

kestääkö siivet ehkä maailman kovin biisi btw.

jos sulla on siitä hyvälaatunen mp3 voisitko mahdollisesti uppia? Olisin hyvin kiitollinen.

I knew you'd come.

#341 29.12.2009 23:04

Pope
Bailarina Erotica

janne m. wrote:

[quote:5d50c9f58a="Pope"]Jos kiinnostaa, niin kuumin kuriositeetti tuossa taitaa olla yhden mekaanisen musiiikin museon soittorasian tulkitsema kappale. Mulla on koko levy, melkoisen häiritsevä kokonaisuus, suosittelen!

Pitää ottaa toi mixi huomiseksi työmusaksi, mutta minkäs niminen toi Mekaanisen Musan Museon levy on..? Saako mistään? En pikagoogletuksella löytänyt mitään tietoa.[/quote:5d50c9f58a]
Sitä saa museolta suoraan, matkamuistotyyppisesti... taitaa olla CD-R, kassu lienee tämän edeltäjä.

DMIjc.png

#342 29.12.2009 23:05

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Toivottavasti meikän paketti on päässyt perille asti.

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#343 30.12.2009 01:44

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Website

Prakk wrote:

Niin, saamani mixi oli oikein mukava ja toimiva sillisalaatti (ja mukana oli piparikin!). Oli vähän kaikkee, paitsi heviä, biisilistan oon tosin jonnekin hukannu, eli pukki voi ilmoittatua ja pastee/naputella listan tänne! icon_biggrin

Hyvä jos maistui _kaffelol

Tekemiskokemuksia... kun tuli tieto pukitettavasta, meinasi mennä pala kurkkuun, ja ennakkovalinnat meni uusiksi. Syy: kohteella liian hyvä ja kattava musiikkimaku! Se toki lohdutti, että tiesi ainakin välttyvänsä sikaa helmittämästä.

Noh, kasetin aloitusbiisi ja lopetusbiisi olivatten tiedossa aika pian, muuten homma eli koko nauhoitusten ajan. Ekasta puolesta oon aika tyytyväinen, suhteellisen johdonmukainen paketti. Toisen puolen kanssa sitten touhu repesi ihan käsistä, ja siltähän se tässä alhaalla näyttää. Mut hauskaa oli..

A:
Henry Gibson - 200 Years
Opal Foxx Quartet - Christmas
The Ex - Mother
Julee Cruise - The Swan
Scott Walker - Time Operator
Botanica - La Valse Magnetique
Prince of Assyria - Waltz Life
Arvi Kemppi - Sinun tähteis mamman sinisilmä poika
Neutral Milk Hotel - Song Against Sex
Afterlives - Ever the Optimist
Transkaakko - Toisia ihmisiä
Loose Fur - Laminated Cat

B:
Intro (Teflon Brothers - Malminkartanon peto)
Rocket From the Crypt - Light Me
Teflon Brothers - Hikoilen kuin raiskaaja
Delta Force II - Top Chef
Sur-rur - Sokkelo
Fall On Your Sword - Shatner of the Mount
Amadou & Mariam - Sabali
Kiila - Heartcore
The Very Best - Kada Manja
Sebastian Tellier - Broadway
Leningrad & Tiger Lillies - Psikh
Leningrad & Tiger Lillies - Rvota
Fox Flatus - Vittu - Suonenjokelainen Osmo Pulkkinen ajoi vanhalla Fiatilla puuhun ja jäi käytettyjen televisioiden vangiksi
Luke Haines - Oliver Twist
Beck - Hollywood Freaks
2Pac - California Love

I love you and dream about the Führer

#344 30.12.2009 01:46

turkele
Member
From: tkü
Registered: 29.07.2005
Website

Mielenkiintoista muuten, että itseni lisäksi kaksi muutakin foorumistia päätti pistää santamixilleen Opal Foxx Quartetia! Benjamin Smoke -topicin paikka?

I love you and dream about the Führer

#345 30.12.2009 23:42

Pope
Bailarina Erotica

turkele wrote:

topicin paikka?

Mietin samaa, mutta Kari Ojan osalta 017

DMIjc.png

#346 31.12.2009 00:32

Bricolage
:piggrin:
From: pannukakun puistikko
Registered: 27.01.2008

turkele wrote:

Mielenkiintoista muuten, että itseni lisäksi kaksi muutakin foorumistia päätti pistää santamixilleen Opal Foxx Quartetia! Benjamin Smoke -topicin paikka?

On on! Mä pistän ff

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#347 31.12.2009 00:33

mummeli
Member
From: entinen kävelykatu
Registered: 06.08.2008

Hyi helvetti. Mä pelkäsin pienenä mekaanisen musiikin museota.

Edit: Ja joitain vuosia sitten oltais menty käymään siellä museologian ekskursiolla, niin se ukko, joka sitä pitää, ei vastannut puhelimeen, eikä tullut avaamaan ovia.

voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan _tsot

#348 31.12.2009 00:39

Bricolage

Ai joo ja kuka sen mun nauhan teki? Ei oo mitään hajua icon_sad

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

#349 31.12.2009 01:42

PrivateJoy
Member
Registered: 14.05.2007

Bricolage wrote:

Ai joo ja kuka sen mun nauhan teki? Ei oo mitään hajua icon_sad

Minäpä tuon tein. Alkustalkkauksissa huomasin, että mehustelit oikeasti hämmästyttävän monessa oman lempibändini tai artistin topiikissa, ja aluksi koitin hieman niitä väistellä. No Princeä oli kuitenkin pakko laittaa, ja ihan tiedostettua oli, että paljon tuossa olisi sitten lopulta muutenkin sulle valmiiksi tuttua. Toivottavasti sait siitä kuitenkin jotain irti ff
Laitanpas nämä biisit vielä tähän, vaikka kansista ja tiedostoistakin ne varmaan löytyivät.

Spring(Air France Remix) - Saint Etienne
I.G.Y. - Donald Fagen
Spinning Away - Eno/Cale
That's Us/Wild Combination - Arthur Russell
The Peace That Earth Cannot Give - John Maus
2 Nigs United 4 West Compton - Prince
Coopers World - Squarepusher
Die Slow (Pictureplane Remix) - Health
Surf Solar (7" edit) - Fuck Buttons
Reminiscences - Ariel Pink's Haunted Graffiti
Bay Of Pigs - Destroyer

Menetetty peli

#350 31.12.2009 01:55

Bricolage

PrivateJoy wrote:

[quote:5094a2e28c="Bricolage"]Ai joo ja kuka sen mun nauhan teki? Ei oo mitään hajua icon_sad

Minäpä tuon tein. Alkustalkkauksissa huomasin, että mehustelit oikeasti hämmästyttävän monessa oman lempibändini tai artistin topiikissa, ja aluksi koitin hieman niitä väistellä. No Princeä oli kuitenkin pakko laittaa, ja ihan tiedostettua oli, että paljon tuossa olisi sitten lopulta muutenkin sulle valmiiksi tuttua. Toivottavasti sait siitä kuitenkin jotain irti ff
Laitanpas nämä biisit vielä tähän, vaikka kansista ja tiedostoistakin ne varmaan löytyivät.

Spring(Air France Remix) - Saint Etienne
I.G.Y. - Donald Fagen
Spinning Away - Eno/Cale
That's Us/Wild Combination - Arthur Russell
The Peace That Earth Cannot Give - John Maus
2 Nigs United 4 West Compton - Prince
Coopers World - Squarepusher
Die Slow (Pictureplane Remix) - Health
Surf Solar (7" edit) - Fuck Buttons
Reminiscences - Ariel Pink's Haunted Graffiti
Bay Of Pigs - Destroyer[/quote:5094a2e28c]

Hienosti se toimi ff Toki olis tuo 2 Nigs voinut ehkä viitata sun suuntaan aika vahvasti kun tuskin kovi fiilistelee Black Albumin stygejä. Iso kiitos hienosta mixistä!

#351 31.12.2009 10:06

janne m.
Member

Pope wrote:

[quote:dd5210fab8="turkele"]topicin paikka?

Mietin samaa, mutta Kari Ojan osalta 017[/quote:dd5210fab8]

Kaikenlainen asiakirjottelu ton herran kohalla on erittäin tervetullut, jääny itselle vähän (musaa lukuunottamatta) mysteeriksi. Lörssoni siitä joskus jotain tarinoi, olisko saanu peräti yhteydenkin mieheen.

#352 31.12.2009 10:09

janne m.
Member

Pope wrote:

[quote:c4505e8056="janne m."][quote:c4505e8056="Pope"]Jos kiinnostaa, niin kuumin kuriositeetti tuossa taitaa olla yhden mekaanisen musiiikin museon soittorasian tulkitsema kappale. Mulla on koko levy, melkoisen häiritsevä kokonaisuus, suosittelen!

Pitää ottaa toi mixi huomiseksi työmusaksi, mutta minkäs niminen toi Mekaanisen Musan Museon levy on..? Saako mistään? En pikagoogletuksella löytänyt mitään tietoa.[/quote:c4505e8056]
Sitä saa museolta suoraan, matkamuistotyyppisesti... taitaa olla CD-R, kassu lienee tämän edeltäjä.[/quote:c4505e8056]

No höh ja oho, multa menny moinen ihan ohi. Ehkä ens kesänä taas kotimaanmatkailua, joskos sit pääsis pitkästä aikaa tuonne.

#353 01.01.2010 14:09

Pope
Bailarina Erotica

janne m. wrote:

[quote:7d66cd6935="Pope"][quote:7d66cd6935="turkele"]topicin paikka?

Mietin samaa, mutta Kari Ojan osalta 017[/quote:7d66cd6935]

Kaikenlainen asiakirjottelu ton herran kohalla on erittäin tervetullut, jääny itselle vähän (musaa lukuunottamatta) mysteeriksi. Lörssoni siitä joskus jotain tarinoi, olisko saanu peräti yhteydenkin mieheen.[/quote:7d66cd6935]
Oon nähny livenä Kaustisen soittosalissa kesällä 96 icon_cool

DMIjc.png

#354 01.01.2010 14:21

janne m.
Member

Oho oho ja jestas sentään  icon_surprised

#355 06.01.2010 11:38

hezma
Vanhempi Käynnissäpitäjä
From: Helesinki
Registered: 13.11.2008

ginipoika wrote:

Kerran kuunneltu ja erinomaiseksi todettu. Ehkä kaksi kappaletta oli ennestään tuttuja, joten siitäkin iso peuk Toivottavasti viikonloppuna ehdin kuunnella tarkemmalla korvalla ja ehkäpä myös esittää arvauksen lähettäjästä. Suuret ja sydämelliset kiitokset kuitenkin jo nyt! pus

No nii, minä se olin.

Biisilista siis:

01 Yoko Ono - Listen, The Snow Is Falling
02 Amon Düül - Eternal Flow
03 Jon Hassell & Brian Eno - Delta Rain Dream
04 Godley & Creme - Sleeping Earth
05 Mick Karn - Passion in Moisture
06 Ambivalence - Ithis
07 The Gathering - Marooned
08 Nicholas Lens - Deliciae meae
09 Feridun Düzagaç - Yeniköy
10 Ismaila Sané - Mawlana
11 Groove Armada - Soundboy Rock
12 Slapp Happy - Is It You?
13 Björn Olsson - Avtagande Verklighet
14 Esa Kuloniemi - Speedway Papi
15 3 Hürel - Ve Ölüm
16 Вежливый Отказ (Polite Refusal) - Пожар Москвы 1812 года (Fire In Moscow 1812)
17 Hermeto Pascoal - Slaves Mass (Missa Dos Escravos)

Laitan sen hetkeks jakoon tuonne: kekkula.

#356 06.01.2010 13:07

Jophiest
Member
Registered: 15.03.2007

Junkieman wrote:

DJ Young Seppinen - Sheepmix 09 saapui torstaina. Pari kertaa pyöräytetty läpi ja ihan hyviä biisejä kyllä. En tosin tunnistanut kovinkaan montaa, Echo and the Bunnymenin ja pari muuta, jotka nyt ei tuu mieleen. En kyl tiedä vielä keltä mixi on, mutta mäpä koitan sherlokoida. Ja joo, biisilistaa ei ollu, mut taitaa olla siin kivasti cd-tekstinä.

No niin paljastetaas, et mun tekemä oli tuo miksi. Sen verran vähän tänne oon postanut toistaiseksi, ettei varmaan sherlokointikaan ois auttanut. Biisilistahan oli kotelon sisällä mukana, mut laitetaan tähän vielä se:

Electric Light Orchestra - The Whale
Super Furry Animals - Juxtapozed  With You
George Harrison - Wah Wah
Badfinger - Know One Knows
Squeeze - Up The Junction
Broadcast - Omnious Cloud
The Magnetic Fields - You And Me And The Cloud
Clinic - 2-4
Gorky’s Zygotic Mynci - Spanish Dance Troupe
Echo And The Bunnymen - The Killing Moon
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Suicide Notice
Todd Rundgren - Sometimes I Don’t Know
Felt - A Wave Crashed On Rocks
The Style Council - A Casual Affair
10CC - I’m not in love
The Microphones - Ice
The Kinks - Young and Innocent Days
Khonnor - Crapstone
Joy Division - Atmosphere
Pink Floyd - Any Colour You Like

#357 06.01.2010 13:09

tapna
Member
Registered: 02.03.2006

tapna wrote:

[quote:9a27f1454a="tapna"][quote:9a27f1454a="tapna"]Jaahas, postilaatikosta löytyi pask...eiq Oulusta lähetetty kasetti, joka näyttäisi yltävän saatanallisuudessaan lähelle omaa kuusikuusikuusi-viritelmääni. Enteellistä on ainakin se, että b-puoli tulee ensin, vähän siis kuin risti väärinpäin. Laitanpa soimaan.

B-puolella taisi olla jotain ihan pl-punkkia ja homostelujuttuja. Sisällön puolesta en pysty sanomaan, kuka on ollut asialla, mutta Oulusta tullut lähetys helpottaa sen verran, että veikataan hezmaa, koska hän on listasta ainoa Oulun asuinpaikakseen profiilissa ilmoittava.[/quote:9a27f1454a]
Kukas tää sit on?[/quote:9a27f1454a]
icon_rolleyes

#358 06.01.2010 14:41

ginimies
entinen crack-pormestari nyk. crack-tohtori
Registered: 22.04.2006

hezma wrote:

[quote:d79aea2155="ginipoika"]Kerran kuunneltu ja erinomaiseksi todettu. Ehkä kaksi kappaletta oli ennestään tuttuja, joten siitäkin iso peuk Toivottavasti viikonloppuna ehdin kuunnella tarkemmalla korvalla ja ehkäpä myös esittää arvauksen lähettäjästä. Suuret ja sydämelliset kiitokset kuitenkin jo nyt! pus

No nii, minä se olin.

Biisilista siis:

01 Yoko Ono - Listen, The Snow Is Falling
02 Amon Düül - Eternal Flow
03 Jon Hassell & Brian Eno - Delta Rain Dream
04 Godley & Creme - Sleeping Earth
05 Mick Karn - Passion in Moisture
06 Ambivalence - Ithis
07 The Gathering - Marooned
08 Nicholas Lens - Deliciae meae
09 Feridun Düzagaç - Yeniköy
10 Ismaila Sané - Mawlana
11 Groove Armada - Soundboy Rock
12 Slapp Happy - Is It You?
13 Björn Olsson - Avtagande Verklighet
14 Esa Kuloniemi - Speedway Papi
15 3 Hürel - Ve Ölüm
16 Вежливый Отказ (Polite Refusal) - Пожар Москвы 1812 года (Fire In Moscow 1812)
17 Hermeto Pascoal - Slaves Mass (Missa Dos Escravos)
[/quote:d79aea2155]
Kiitokset vielä! Paketti ollut tehokuuntelussa viime aikoina. pus

Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.

#359 06.01.2010 15:06

Junkieman
Member
From: Jyväskylä
Registered: 01.04.2007
Website

[quote:2292d65b2b="Jophiest"]
No niin paljastetaas, et mun tekemä oli tuo miksi. Sen verran vähän tänne oon postanut toistaiseksi, ettei varmaan sherlokointikaan ois auttanut. Biisilistahan oli kotelon sisällä mukana, mut laitetaan tähän vielä se:

Electric Light Orchestra - The Whale
Super Furry Animals - Juxtapozed  With You
George Harrison - Wah Wah
Badfinger - Know One Knows
Squeeze - Up The Junction
Broadcast - Omnious Cloud
The Magnetic Fields - You And Me And The Cloud
Clinic - 2-4
Gorky’s Zygotic Mynci - Spanish Dance Troupe
Echo And The Bunnymen - The Killing Moon
Ariel Pink's Haunted Graffiti - Suicide Notice
Todd Rundgren - Sometimes I Don’t Know
Felt - A Wave Crashed On Rocks
The Style Council - A Casual Affair
10CC - I’m not in love
The Microphones - Ice
The Kinks - Young and Innocent Days
Khonnor - Crapstone
Joy Division - Atmosphere
Pink Floyd - Any Colour You Like[/quote:2292d65b2b]

Joo, se löyty kyl myöhemmi. Ihan hyvä miksi ja vaikka monta tuttua artistia, niin ei läheskään kaikki tuttuja biisejä niiltä. Vähän nolottaakin, että ei  niin montaa selkeetä heti hoksannu. Täytyypä taas kuunnella joku päivä.

Onks Suomenajokoira jo kuunnellu mun lähettämää mixiä? Kuinka huti meni?

#360 07.01.2010 12:04

Neuvostoliitto
Kyntömestari
Registered: 25.11.2008

Larg wrote:

[quote:6939c04010="Neuvostoliitto"]Mun huippumiksin takana on Janne M tai Larg tai DB Gene. Olen kunnellut tätä joka ilta, paras "levy" koko vuonna. En pysty analysoimaan vieläkään kun masu on niin täynnä icon_surprised

No minähän se. Superlatiivien määrä hämmentää mutta tosi siistiä että uppoa! Ja analyysia odotan innolla...  pimp  kippis  psykostep

Ja tässä biisilista myös muun kansan ihmeteltäväksi (uploadia luvassa ehkä lähipäivinä):
1. Giovanni Gabrieli - Intonazione duodecimo tono
2. Circus Contraption - Entertain Jenny Tonight
3. Orchestra Baobab - Foire internationale
4. João Gilberto - Izaura
5. The Magic I.D. - Martin Fierro
6. Iva Bittová & Vladimír Václavek - Sto let
7. Auktyon - Spi, soldat
8. Pocahaunted - Ghetto Ballet
9. Curse ov Dialect - Letter to Athens
10. The Cracow Klezmer Band - Meholalot
11. Johnny Dyani - Magwaza
12. James Carr - The Dark End of the Street

---

Ja asiasta toiseen: oma mixini oli saapunut jo joskus viime viikon puolella, mutta ehdin panna kunnolla kuunteluksi vasta eilen. Ihan mahtikamaa! Sisältö on enimmäkseen folk- ja jazz-johdannaista juttua, seassaan parit rokkimausteet. Kokonaisuus on sen verran lähellä omia mieltymyksiä, että tähän tulee takuuvarmasti palattua säännöllisesti myös tulevaisuudessa. Ja biisejä tunnistin vain muutaman sieltä täältä, joten biisilistaa olisi kiva saada. Peukkua myös siisteille kangassuikalepsykedeliakansille ja trayn karvapohjalle peuk peuk

Tekijää en tunnistanut mixistä kuuntelemalla sitten millään, mutta pienen foorumistalkkauksen jälkeen muutamat tuntomerkit (CCR:n, Roy Harperin ja Leonard Cohenin biisit, sisäkansien "elämältä se maistui" -lause) kääntävät ajatukset takaisin Neuvostoliiton suuntaan. En sitten tiedä, jokin tuossakin arvauksessa hämää... Pukki paljastakoon itsensä!

Ja kiitti joka tapauksessa  friends  ff  sydan  peuk[/quote:6939c04010]

Tosiaan, minähän se siellä olin Largin miksin takana.

Biisilista oli tämmönen:

1. Zahava Seewald - A Gleyzele Lekhayim + Mazl Tov
2. Bar Kokhba Sextet - Khebar
3. Danny Zamir - M'Emek l'Giv' Ah
4. Roy Harper - Hors d'Euvres
5. Daphna Sadeh - Eternal Mother
6. Bar Kokhba Sextet - Abdiel
7. Joe Lovano & Masada Quintet - Rigal
8. Harmonium - Dixie
9. Carlos Puebla - La Oea Es Cosa De Risa
10. Erkin Koray - Hor Gorme Garibi
11. Chick Corea - Bagatelle #4
12. Ville Leinonen - Aurinkoa päin (liveversio)
13. Leonard Cohen - Famous Blue Raincoat (liveversio)
14. CCR - Ramble Tamble

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan

Board footer