You are not logged in.
Pages: 1
Db's, Dream Syndicate, Three O'Clock, Rain Parade, mitkä näistä nyt pitäis olla hallussa? Bangles lähinnä ärsyttää.
Parhaiten itelle näin pintapuolisella raapasututustumisella toimii Db'sien Stand for DesiBels.
kertokaa fiksummat!
I knew you'd come.
Dream Syndicaten Days of Wine and Roses on vitun kova. tsekkaa, et kadu. Rain Paradelta ainakin se Emergency Third Rail Power Trip tai joku. Svengaa. Bangelista Manic Monday eiq antmusic
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Eiks näistä ollut jo topikki? Dream Syndicate ei kyllä ole jangle, mutta vitun kova silti. Samoin Rain Parade. Db's on myös loisto.
On topikit jo sekä paisleylle että janglelle, eiks. Jaksaako joku ettiä? Mä en ny jaxais
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
okei. näköjää mun internetti, tää boordi tai mun vitun NAAMA on bugittanu aika huolella viime yönä kun en searchilla mitään löytänyt. :x
I knew you'd come.
okei. näköjää mun internetti, tää boordi tai mun vitun NAAMA on bugittanu aika huolella viime yönä kun en searchilla mitään löytänyt. :x
Search taitaa olla poissa päältä. Pitäisköhän siitä tehny joku virallinen ilmoitus jonnekin?
helena markos wrote:okei. näköjää mun internetti, tää boordi tai mun vitun NAAMA on bugittanu aika huolella viime yönä kun en searchilla mitään löytänyt. :x
Search taitaa olla poissa päältä. Pitäisköhän siitä tehny joku virallinen ilmoitus jonnekin?
Joo.
Spämmifarmiin.
Älä päästä painiks sitä
Bangles lähinnä ärsyttää.
bänniä
helicon teki jo virallisen ilmoituksen että poisti sen päältä
helena markos wrote:Bangles lähinnä ärsyttää.
bänniä
Todellakin. Joku taso täälläkin :x
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
rässiä :twisted:
I knew you'd come.
The Most Endearing and Psychedelic of the Bangles, According to Susanna Hoffs
(en löytänyt googlella muuta topikkia ja tämäkin oli lukossa )
Oiskos The Hummingbirds tätä osastoa kanssa? Aussimusaa 80's-luvulta. On myös tavallaan jotain shoegazeen viittaavaa hiukan.
https://www.youtube.com/watch?v=OIlv9aaLglM
Pages: 1