You are not logged in.
Tää biisikaksikko muodostaa yhen mun kaikkien aikojen suosikki 7":sta
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ja mikä ettei Scientists myös
This must be what jail / I will scratch
kemialliset ystävät
sun araw
no-neck blues band
hala strana
Goathound & Mobb Deep
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
VITTU GUITAR WOLF!!!!
:rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands::rockhands:
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
:itku::sydan::itku::sydan::itku::sydan::itku::sydan::itku::sydan::itku::sydan:
Sama + Trikki Deep
bzort glorf bööth
Toi heliconin pätkä sivun yläosasta on kans aika täyttä timangia jos vaan siitä alun kertsistä pääsis eroon
Älä päästä painiks sitä
Toto!
Kuningasluokassa mennään, ai hitto ku tää neloslevy on kiistaton. Kyllä keljuttaa kun ei tämmöstä enää kukaan tee. 80-luvun alku ja monikulttuurisuus, mielikuvissani kaikki natsas ja niin kuin kilimanjaro nousee olympuksen tavoin yli serengetin.. pakko pistää kolmannen kerran pyörimään koko lätty, jätkät jammaa ku viimestä päivää ja mieli avautuu ja rock vie sovintoon. Rumpali pistää aika kovaa täs Rosanna-biisissä, ai että
ti di did d
Illalla soi Trikki Deep- Addikti
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Illalla soi Trikki Deep- Addikti
Harmikseni olen huomannut videon poistuneen youtubesta ja vimeossakin on piilotettuna.
Toi Deathin levy on kokonaisuudessakin varsin oiva!
Eräs edesmennyt kaveri kuunteli koko Toton tuotannon läpi eräänä menneenä jouluna. Totolle ja joululle kanssa
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:76dccef13b="Neuvostoliitto"]Toto!
Kuningasluokassa mennään, ai hitto ku tää neloslevy on kiistaton. Kyllä keljuttaa kun ei tämmöstä enää kukaan tee. 80-luvun alku ja monikulttuurisuus, mielikuvissani kaikki natsas ja niin kuin kilimanjaro nousee olympuksen tavoin yli serengetin.. pakko pistää kolmannen kerran pyörimään koko lätty, jätkät jammaa ku viimestä päivää ja mieli avautuu ja rock vie sovintoon. Rumpali pistää aika kovaa täs Rosanna-biisissä, ai että
[/quote:76dccef13b]
Neloslevyhän onkin stadionmegapläjäys ja siinä yhdistyy hienosti herkät ja karvaiset studionerot + tuo mainittu afrikkalainen alkuperäinen fiilis. levystä tulee mieleen aina sellainen hailakka vaaleansininen auringon nousu jossain keniassa.
MUTTA
onko Toton muussa tuotannossa mitään kovaa meininkiä? joskus kuuntelin, mutta eipä oikein lähtenyt. pitäiskö yrittää uudestaan?
JA TÄMÄ TIETYSTI PITÄISI SIIRTÄÄ TOTO-TOPICCIIN, MUTTA EI NYT HUVITA LÄHTEÄ VERMOONKAAN
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Topi Sorsakoski & Agents
bzort glorf bööth
Ai vittu kuinka hyvä toi Journey to Silius
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Ai vittu kuinka hyvä toi Journey to Silius
Kakkosmestan styge on kans ihan törkeen hyvä!
EDIT: Itseasiassa kaikki pelin biisit yhtä lukuunottamatta on ihan "timanttisia"
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Fuck buttonsin surf solar on kyllä aivan saatanan tykki biisi.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Tom Waitsin Real Gone ja sit Mulholland Driven soundtrack!
kyllä.
I knew you'd come.
bob hundin eka ep ja eka täyspitkä. vittu, täydellistä rokkia
huhhuh. omistan slowdivelta vain souvlakin, enkä ole muita levyjänsä kuunnellut. nyt kuuntelin sattumalta just for a dayn vikan biisin, ja ei saatana mitä musaa. MASSIIVISTA. kylmät väreet vaan menee. huh.
The Hawklords - "Flying Doctor"
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
[quote:83660ba45e="helicon"]
kyllä.[/quote:83660ba45e]
Sama
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Täähän on melkein yhtä kova kuin Generic!
In Life My Friends Vittu maailman paras bändi
This must be what jail / I will scratch
Janet Jackson on kyl aivan mahtavaa just nyt. Myös Black Sabbath, Dexys Midnight Runners ja Leo Kottke.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Janet Jackson on kyl aivan mahtavaa just nyt. Myös Black Sabbath, Dexys Midnight Runners ja Leo Kottke.
Ai hitsi kun oletkin oikeassa
Lisäksi:
Tipi & Sylvester Stallonen - Hervoton hevosmies
Cat Stevens - Old Schoolyard
Oneohtrix Point Never
Iva Bittova
Elvis Costello - Alison
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Ei vittu. Tiktakin Satuprinsessa liskoiltana, meinaa itkettää kun on niin nättiä ja rehellistä
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!