You are not logged in.
Tavastian kotisivujen mukaan kapasiteetti on 700.
No you mind yer bleedin own you two bob cunt
Ostin muuten liput 250-252.
Mulla 196-197. Varasin heti pe-aamuna ja ne on kai postitettu heti pe-iltapäivänä joten perjantaina varmaan myytiin 200-300 lippua?
meinasin unohtaa hakea lipun mutta muistin viime hetkessä... numero on 414 jos kiinnostaa.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Vaikka en mikään maailman suurin fani olekaan, nii olis kuitenkin kiva nähä livenä. You're Living All Over Me on kuitenkin superihana taijotain. Mut pah, oon Ruotsissa kuuntelee jotain poppipaskaa...
dino loppuunmyyty, peruutuspaikkoja voi kysellä aamuisin kymmeneltä...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tiketti nro. 339 hallussa.
SAAN LIPUN ILMAISEKSI!!!!!!!!!!!
Näin unta, jossa J. Mascis makasi lattialla täysin hiuksettomana ja hyvin kuolleena. Keikka oli täten peruttu.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
kumma kyllä mäkin näin muutama päivä sitten unta dinosta. siinä unessa asuin kaisaniemen puiston laidalla ja keikka pidettiin siellä puistossa. jostain syystä katsoin ja kuuntelin sitä vain ikkunan läpi enkä mennyt ulos. sitten kävin jääkaapilla, ja kun tulin takaisin, puisto oli tyhjä ja keikka yllättäen loppunut.
Alkavat alitajuiset pelot vallata näköjään jotakuta muutakin.
Ens viikolla!!
Ja lippujahan saa sitten vielä. Ja Helsingin sekä Tukholman keikkojen lämppärinä Hero Dishonest Niiiiin parhuutta.
Ja lippujahan saa sitten vielä
Kaikki liput ovat varattuja
Valitettavasti kaikki loput liput ovat varauksessa.
Mahdollisia peruutuspaikkoja voit tiedustella Tiketistä aamuisin klo 10.00.
Jo pari päivää...
This must be what jail / I will scratch
No ainakin vielä pari päivää sitten sai. Eiköhän kaikki ehtiny saamaan jotka tonne halusivat.
Pari päivää sitten kaupittelin lippua.
Ylihuomenna!
Miksi ihmeessä joku ostaa nyt lipun reilulla 40 eurolla kun niitä sai puolet halvemmalla monta viikkoa :x
Huomenna!!1 Saa tulla nykimään hihasta kun minä en kuitenkaan tunnista teitä
Lippu nro 511 onnellinen omistaja odottaa huomista iltaa kuin kuuta nousevaa... J Mascisin muutaman vuoden takainen soolokeikka oli ihan vitun siisti, enkä suoraan sanottuna silloin osannut edes villeimmissä kuvitelmissa näkeväni koko Dino-poppoota vielä livenä... Ouwau!
Ei vielä oikein osaa tajuta, että tämän vuorokauden aikana vuosikymmenen mittainen haave toteutuu...
Nyt kun jaksais vain karapulassa herätä ajoissa
Ei vielä oikein osaa tajuta, että tämän vuorokauden aikana vuosikymmenen mittainen haave toteutuu...
Sama. Vähän niinku juuttien kanssa kaks vuotta sitten...
Samaa. Olen ns. paskanjäykkänä. Kunpa löytäisin asemalle piakkoin.
Ei ihan samaa. Tosin mielenkiinnolla odotan.
Miksi omistan nämä levyt vain kasetilla. Ja miksi mulla ei ole kasettisoitinta. Pitää tyytyä Mergen pariin steam-biisiin.
Äänestin YLAOM:ia. Enpä ole edes kuullut kaikkia, saati bändiä erityisemmin fanittanut. Täytyy myöntää että levyn aikoihin osasivat riittävällä feedbackilla ottaa perus indie-sointukuluista ja laiskasta laulusta kaiken irti.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
no olipas keikka... kuten jo toisaalla ehdin kirjoittaa, jos kaikki reunionit olis näin hyviä niin... ja vaan kasaribiisejä, nam! no bones! bulbs of passion! ihan kaikki (paitsi repulsion). no muut saa jatkaa... huh, ja minä kun en ikinä tanssi mutta tuli pompittua kuin mikki hiiri, ihan kun olis aerobicissä käynyt...
Hyvin lähellä maailman parasta keikkaa. Suu on hymyssä vieläkin.
Keikan jälkeen tapasin noin kymmenen rotsia mutta olin niin hämmentynyt ettei ole hajuakaan ketä siinä oli. No, teekki ainakin kun sen näin uudestaan puoli seitsemältä asemalla.