You are not logged in.
Uusimmassa top 40:ssä näemmä vaatimattomat kolmetoista Piitles-remasteria
This must be what jail / I will scratch
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1732448
1. Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band (1967) 439
2. Abbey Road (1969) 363
3. The Beatles (1968) 267
4. Revolver (1966) 259
5. A Hard Day's Night (1964) 244
6. Let It Be (1969/70) 243
7. Help! (1965) 167
8. Rubber Soul (1965) 166
9. Please Please Me (1963) 100
10. With The Beatles (1963) 64
11. Yellow Submarine (1968) 59
12. Beatles For Sale (1964) 46
13. Magical Mystery Tour (1967) 33
14. Past Masters 31
Yhteensä ääniä annettiin 2481
paras levy sai tasan 267 ääntä, kannatti äänestää
Paras levy sai tasan 363 ääntä, se on vain kaksi vähemmän kuin vuodessa on päiviä (jos ei oteta huomioon karkausvuosia).
En vieläkään tajuu Sgt. Pepperin parhautta. Helpin jälkeisistä levyistä aina tuntunut olevan selvästi huonoin.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
abbey road
Magical Mystery Tour. Vaikken ihan kaikkia olekaan kokonaan kuullu.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Magical Mystery Tour. Vaikken ihan kaikkia olekaan kokonaan kuullu.
*
luulen että sen huonoon menestykseen vaikuttaa se, ettei monet miellä sitä "oikeaksi" levyksi, hyvä kiekko toki vaik all you need is love on varsin turha tekele siinä mukana.
paras levy sai tasan 267 ääntä, kannatti äänestää
sama, eri
bzort glorf bööth
all you need is love on varsin turha tekele siinä mukana.
WTF??! Enpä olis ikinä olis uskonu kuulevani sun suusta tuommosta. Toihan on joku Maailman Paras Biisi.
*
jotenkin se vaan on sellanen renkutus
toisaalta tykkään ob-la-di-ob-la-da:sta
En vieläkään tajuu Sgt. Pepperin parhautta. Helpin jälkeisistä levyistä aina tuntunut olevan selvästi huonoin.
Musta sen parhautta osoittaa se, että mikään levy ei ole koskaan kuulostanut samalta. Vähän kuin Loven Forever Changes tai Van Morrisonin Astral Weeks.
ongelma on varmaan se, että aikanaan sgt. pepper oli sellainen tapaus, jälkikäteen kuunneltuna ja historiallisesta kontekstista irrotettuna se ei ihan niin legendaarinen enää ole, tai siis ainakin itse olen sitä mieltä että esim. white album hakkaa sen mennen tullen. toisaalta myös osa biiseistä on aika lailla puhkisoitettuja. silti, hyvä levyhän se on kuin mikä.
Musta Sgt. on aina ollut albumi, kokonaisuus, ei siinä ole sillai hittibiisejä kuin valkoisessa. Siksi jotenkin tykkään enemmän pippurista, vaikka tykkään tosi paljon valkoisestakin, enemmän kuin esim. Abbey Roadista.
Musta Sgt. on aina ollut albumi, kokonaisuus, ei siinä ole sillai hittibiisejä kuin valkoisessa.
åhå, kyllähän nyt nimibiisi, with a llittle help from my friends, lucy in the sky tai vaikka a day in the life jossain määrin hittibiisejä on, sen sijaan white albumilla ei mun mielestä ole varsinaisia hittejä kun revolutionistakin siinä on sellanen löysä versio. no joo, joku while my guitar gently weeps ehkä. sgt. pepper on kuitenkin mun korviin aikamoista sillisalaattia siinä missä white albumikin... niin, mikähän tässä oli pointti
no, makuasioita toki.
jotenkin se vaan on sellanen renkutus
toisaalta tykkään ob-la-di-ob-la-da:sta
All You Need Is Lovessa melkeen parasta on se titti-di-di-di-dii.
*
hmm, kuuntelin sgt pepperin äskettäin, musta a day in the life on ainoa loistava biisi koko levyllä. monissa biiseissä hyviä kohtia mut jotenkin ei vaan ihan täysillä lähe
abbey road ja white album pitäis kans tässä taas tsekata kun on tää villitys meneillään ei oo koskaan tullu hirveesti kuunneltua.
Rubber Soul
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
sain tosiaan ton stereoboxin joululahjaksi ja onpas hyvän kuuloista pitkästä aikaa
sain tosiaan ton stereoboxin joululahjaksi ja onpas hyvän kuuloista pitkästä aikaa
psykokarkki wrote:sain tosiaan ton stereoboxin joululahjaksi ja onpas hyvän kuuloista pitkästä aikaa
Äsken tuli Teemalta ihan mielenkiintoinen dokkari niiden studiotyöskentelystä. Tulee vissiin viikon päästä vielä uusintanakin. Eipä siinä nyt tosin kauheasti mitään uutta tietoa tullut, mutta saipa kuulla pätkiä niitten biiseistä ja jotain hassuja välispiikkejä nauhoitusten välissä.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
oon miettinyt että kuinkahan paljon linnanmäen pitää maksaa teostomaksuja tms. siitä kun yellow submarine soi nonstoppina vekkulassa, tietääkö kukaan?
no åhå daf-syntikat ja kaikki
tosiaan fb:ssä tästä tuli puhetta parin tyypin kanssa ja onpas kamaa, pitääkin jatkaa jonnekin hautautunutta projektiani tutustua tarkemmin vanhan banjosilmän soolotuotantoon
Frozen Jap on mun suosikki tuolta levyltä. Tuossa on ekana Waterfalls, joka on levyn paras balladi.
Parhaat Paulin ja (Wingsin) levyt :
1. Ram
2. Flaming Pie
3. Band On The Run
4. Off The Ground
5. McCartney (Teddy Boyn vuoksi)
Asia on sitten sillä selvä!
EDIT: Oikeastaan OTG on parempi kuin BOTR, mutta antaa olla noin ettei huig suutu.
nyt kävi niin että ram ja mccartney II lähti tilaukseen
^Ai mun postauksen takia?