You are not logged in.
[quote:a3a8e186e2="Feggy"]Aika hämmentävä video.
http://www.nme.com/video/bcid/49582897001[/quote:a3a8e186e2]
Wayne käyny jossain metsäfolk-bileissä
en ole kolmekybänen emoboy
Ekaa kertaa kuuntelussa Embryonic. Onpas tää varsin mainio!!
organizing the boy scouts for murder is wrong
Amazonista Fearless Freaks -dvd:stä jonkun kommentti
[quote:ecb32fdf09]Forget your festival-propping, radio-friendly darlings, this is what made them great. Why they would allow their music to be described as 'weird' is an unusual dip in integrity and a clear marketing ploy by Warner.
They (or Warner more likely) are guilty of releasing version after version of the same release in the sensationally miserable glow of fashionable capitalism (5:1 surround, singles and EPs with nearly but not quite the same tracklisting) but this is different (except for the completely unnecessary inclusion of 'Free Radicals' from 'At War..') and I quite like this particular bask of old-glory, especially if it hooks some fool drawn in by the false security that "battling with robots" may have created.
If you lost the Lips a bit in the last couple of years of radio-stompfodder this will remind you of why you loved them in the first place, and why it sort of scared you the first time you heard them...
If you think of them as the band-with-the-people-in-animal-suits don't even bother with this...
you. will. simply. not. understand. [/quote:ecb32fdf09]
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Pöh, vinyylin julkaisu siirtyi taas.
Jouluksi lupaavat edelleen saapuvan. Mut katsoo nyt.
Sent from my iPhone 16
Päädyin eilen ostamaan cd:n. Näin alkuun levy tuntuu kyllä varsin haastavalta, jopa vähän ärsyttävältä. Mutta lisäkuuntelua kehiin vaan. Ei tuollainen semi-sekoilumeininki kuitenkaan paljon muista kuuntelutottumuksista poikkea mutta ns. 'Yoshimista aloin bändiä diggailemaan'-taustani takia toivoin että olisivat vaan tehneet uuden samanlaisen pop-levyn kuin 3 edellistä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
On tää kyllä kova levy. Vuoden parhaimmistoa. Jotenkin täydellistä millä tavalla ne ovat pystyneet luomaan itsensä uudelleen. Se paria viime levyä "vaivannut" ("-merkeissä siksi, että ei se varsinaisesti mua vaivannut) hittihakuisuus on nyt jäänyt pois, ja musa kuulostaa paljon vapautuneemmalta. Musta on ainoastaan hienoa, että eivät ole lähteneet toistamaan edellisiä levyä vaan ovat tehneet tuollaisen ens'alkuun aika hahmottomalta tuntuvan jöötin, josta kuitenki löytyy ideaa ihan helkkaristi.
Ehkä tästä sais karsimalla vähän tiukemman kokonaisuuden, mutta toisaalta tää musa on sen luonteista että tätä jotenkin kuuluu olla vähän liikaa. Suosittelen kuulokekuuntelua! Jestas miten komeita soundiratkaisuita sieltä seasta löytyy.
Iso keskisormi kyllä The sparrow looks up at the machinen kännykän häiriöäänelle. Liekkö tullut nauhoitustilanteessa ja päätetty jättää, mutta niin tai näin, totaalisen hah hah jne koko juttu.
..muistu tossa äsken mieleen, että Aïrin toinen kitaristi yritti taannoin keikallaan Can't Kick Ass festareilla Oranssilla saada tuloksetta aikaan tuollaista ääntä
Aika pitkälti samat tuntemukset kuin Jannella yllä. Levy pääsi viime hetkellä mukaan juuri HBL:ään lähettämääni Årets Top 3 skivor -listaan, joten vuoden levyjä tämä kai nyt sitten virallisesti on. Nyt vaan odotellaan että pääsee näpläämään vinyyliä. Tulispa jouluksi.
Sent from my iPhone 16
Oon ny kuunnellu ekan eepeen, Hear It Isin ja Oh My Gawdin kerran, eikä oo kyl mitään ongelmia tän kaman kanssa. Aivan loistavaa musaa. Kokeellisuus, raskas rokki, melodinen poppi ja ennenkaikkea mahtavat biisit ja aiheet lyövät kättä sulassa sovussa, joka toki on jotenkin happoisen vääristynyt.
Tiesittekö, että Wayne Coyne on napannut happoa vain kolme kertaa?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
En.
bzort glorf bööth
Oon ny kuunnellu ekan eepeen, Hear It Isin ja Oh My Gawdin kerran, eikä oo kyl mitään ongelmia tän kaman kanssa. Aivan loistavaa musaa. Kokeellisuus, raskas rokki, melodinen poppi ja ennenkaikkea mahtavat biisit ja aiheet lyövät kättä sulassa sovussa, joka toki on jotenkin happoisen vääristynyt.
Hear it is vaan pysyy mulle mysteerinä, tosi raskasta kuunneltavaa. En tajuu. Ehkä joskus tulee vielä se hetki ku se kolahtaa kunnolla. Eka ep on kyllä hämmästyttävän hyvä. Ja upeet kannet siinä! Samaten ku Oh my gawdissa.
^Ohan Hear It Isissä suht välittömiä hittejä mm. With You ja Jesus Shooting Heroin. Pari biisiä ehkä vähän perus, mut pitäis varmaan kuunnella koko levy kuulokkeilla. Ja joo, ois varmaan pitäny poistaa se Oh My Gawd kolmella kybällä sieltä levymessuilta. Toista tilaisuutta tuskin tulee pitkään aikaan. No mutta, onneks on tää kokis.
[quote:d11d5e5f5a="Jean-Babtiste"]Oon ny kuunnellu ekan eepeen, Hear It Isin ja Oh My Gawdin kerran, eikä oo kyl mitään ongelmia tän kaman kanssa. Aivan loistavaa musaa. Kokeellisuus, raskas rokki, melodinen poppi ja ennenkaikkea mahtavat biisit ja aiheet lyövät kättä sulassa sovussa, joka toki on jotenkin happoisen vääristynyt.[/quote:d11d5e5f5a]
Hear it is vaan pysyy mulle mysteerinä, tosi raskasta kuunneltavaa. En tajuu. Ehkä joskus tulee vielä se hetki ku se kolahtaa kunnolla. Eka ep on kyllä hämmästyttävän hyvä. Ja upeet kannet siinä! Samaten ku Oh my gawdissa.
Hear It Is on loisto mut mulle taas tuo Oh My Gawd ei oikein anna mitään.
Sent from my iPhone 16
Ja joo, ois varmaan pitäny poistaa se Oh My Gawd kolmella kybällä sieltä levymessuilta. Toista tilaisuutta tuskin tulee pitkään aikaan.
Tuntus vielä ihan fiksulta hinnalta Restlessin gatefold-versiosta, sitä on esim. discogsissa törkeesti kalliimmallakin.. Noista "nettilisä" pois niin 25-30e lienee käypä hinta.
Ite maksoin siitä vitosen
Oh my gawd on vähän epätasainen kuten Hear it iskin, mutta jotenkin tolla ensinmainitulla bändin omaperäisyys ja outous yhdistettynä sellaseen kitaranrepimiseen ryöpsähtelee tosi mainiosti. Hear it is on taas, vaan, jotenki tosi outo. Mut se vaatii varmaan vaan sen oikean ajan ja hetken, että kolahtaa.
Uuh, tää uushan on ihan hiton hyvä. Tykkään! Ei kai biisejä perinteisessä mielessä mutta aikamoista äänikarkkia ja hypnoottista psyketunnelmaa. Tästä saa varmaan eniten irti just kuuntelemalla kuulokkeilla. Tuon karen o:n kanssa tehty biisi on tosi ihq.
Eka kuuntelu vasta menossa, mutta aika samanlaisia ajatuksia kuin Tomskilla mullakin tulee mieleen. Mielenkiintoinen levy.
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
oho tää embryonic pääs yllättämään, hiton hyvää kanaa! ja parhaat såundit! ja ehkä rumin kansi lipsien dixografiassa
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
etenki rytmikkyys yllätti heti ekan neljänneksen aikana, ajatukset oli jotain että "ompa hatsya trippailua" (esim. the sparrow looks up at the machinessa (joka on mun ehoton suokkari))
rs155.rapidshare.com/files/324234240/omelhoralbumdomundopeloslips.rar
dark side of teh moon
Tuli kuunneltua aikanaan kirjaston vinyyliltä sen verta, ettei jaksa kerta
Tosi rasittavan kuuloinen tää uus kikkare. Tehkää seuraavax poppia.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
AHHAHAHA!
Tosi rasittavan kuuloinen tää uus kikkare. Tehkää seuraavax poppia.
Ja Remu raaputti korvan takaa kunnes kallossa asti tuntui. En tiia. Ihan hyvan kuulonen, aukeaa vahitellen.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
[quote:3f29fbadce="ydinaukio"]rs155.rapidshare.com/files/324234240/omelhoralbumdomundopeloslips.rar
dark side of teh moon[/quote:3f29fbadce]
ai niin, tämäkin
tätäkö ei sitten oikeana levynä julkaista? tässä muuten juttu, kuka viittii ostaa tiedostoja jos samat on jo vuotanu? sen sijaan levyn ostais mielellään tässäkin tapauksessa, jos vaan sellainen olis
Tosi rasittavan kuuloinen tää uus kikkare.
No sama. Parin ekan kuuntelun jälkeen tykkäsin jopa suht paljon, mutta sitten yhtäkkiä alkoi ärsyttää (muistaakseni esim se i can be a frog). Niin tosin on ärsyttäny monet muutkin näiden levyt melko usein. Kyllä mää vielä mahdollisuuksia tälle uudelle annan, joskus, mutta nyt en jaksa.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
[quote:0677e2e7b1="psykokarkki"][quote:0677e2e7b1="ydinaukio"]rs155.rapidshare.com/files/324234240/omelhoralbumdomundopeloslips.rar
dark side of teh moon[/quote:0677e2e7b1]
ai niin, tämäkin
tätäkö ei sitten oikeana levynä julkaista? tässä muuten juttu, kuka viittii ostaa tiedostoja jos samat on jo vuotanu? sen sijaan levyn ostais mielellään tässäkin tapauksessa, jos vaan sellainen olis [/quote:0677e2e7b1]
mulla tuli muuten tuosta mieleen tää kansi:
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Pannaas Swirliesille
bzort glorf bööth
Mjoo, luulin siis ostavani Fearless Freaks dvd:n, mutta ostinkin vahingossa jonkin sen jatkeeksi väsätyn kokiksen. Ei sisällä kauheasti mieltä lämmittävää kamaa eli täs liian vähän vanhoja arkistoaarteita, joten saatan laittaa piakkoin halvalla myyntiin...
embryonicin kakkoslevy taitaa olla parempi ku ykkönen
embryonicin kakkoslevy taitaa olla parempi ku ykkönen
Mikä kakkoslevy? Onko siinä deluxessa enemmän biisejä? Mulla on tuo normiversio, jossa on 18 biisiä yhdellä levyllä. Vai onko deluxessa vaan jaettu biisit kahdelle erilliselle levylle?
<@Tupou> jätkä haukkuu itse muita karkeiksi
<@DBGene> senkin karkki
juu deluxessa on samat biisit kahdella levyllä
kakkospuoli alkaa the ego's last standilla.