You are not logged in.
Onks jengillä intoa pelailla täs välipäivinä jotain?
Toki.
Kyl.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Emmäkään oo muuta kuin nää pyhät lomalla, muuten menee normaalin arki-ilta-aikataulun mukaan.
Älä päästä painiks sitä
Lautapelijengi hoi, oliko kellään kokemuksia näistä kahdesta:
Varsinkin tuo ensimmäinen kuulostaa kiinnostavalta.
Kivaa kyllä selata näitä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Meillä lautapelailua lauantaina kuudesta lähtien. Ainaski leposi on tulossa. Tervetuloa muutkin.
tuun
Älä päästä painiks sitä
Ois kyllä "siistiä". Muistaakseni tais olla jo lauantai-illalle ohjelmaa, mutta pitää vielä tarkistaa.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
tuun
Älä päästä painiks sitä
Onko nyt lauantaina intoa?
turston wrote:
Onko nyt lauantaina intoa?
Sunnuntai vois olla parempi.
Mihin aikaan?
Älä päästä painiks sitä
Mihin aikaan?
Ai lauantai vai sunnuntai? Lauantaikin kävisi, mutta ysiltä pitää olla Engelissä. Sunnuntaina koska ja missä vaan.
Ei tää nyt oikein ole lähtenyt.
Entäs tuleva viikonloppu? Minulla ei ole vielä varattuna mitään. Ehdotelkaa aikoja ja paikkaa.
Vai joko CROQUET?
turston wrote:
Lauantaina leposilla?
Älä päästä painiks sitä
Lauantaina leposilla?
Meen teatteriin seiskalta, eli sitä ennen toki passaa. Mutta ei kai mittee järkeä. Sunnuntaina ei ole klo 16 jälkeen mitään, että sillo kyllä sopis. Ja jos ILR tahtoo ne pelit takas, jos vaikka pelaatte lauantaina jossain muualla, niin voin kyllä raahata ne perjantaina Taliin.
Bedderi: Krokettia vois harkita vapun jälkeen. Säästettäis pipopelit sitten syksylle.
No onks muilla lautapeli-intoa lauantaille? Tupou?
Meillä voi varmaan pelata. Miksei Helsingissäkin.
turston wrote:
Sunnuntaina mä en kerkeä, eli mun kannalta lördag oder death.
Noin jatkoa ajatellen Bedderin kämppä on mulle ok jos pelataan joku arki-ilta, viikonloppuisin sinne tulee vähän turhan paljon matkaa.
Älä päästä painiks sitä
Meillä vois onnistua päiväpeli, vaikka kolmen maissa, jos leposikin haluaa tulla. ILR on ainakin tulossa.
Jos haluatte mieluummin pelata Helsingissä, vielä on tsäänssi ehdottaa.
turston wrote:
Lauta ja nappulat löytyy mut eipä tota oo vuosiin tullu pelattua. Shakissa ei tuntunu koskaan kehittyvän mihinkään vaan sama putkinäkö vaivas aina pelistä toiseen.
Älä päästä painiks sitä
Minä tykkään shakista. En tosin ole siinä mitenkään järjettömän hyvä, mutta en nyt maailman paskinkaan. Viime aikoinan ongelma on ollut se, että pelaan liian ylivoimaista vastustajaa vastaan. Facebookissa on kiva shakkisovellus, vaikka tietty laudalla on kivempi pelata. Börje ja Gintsu on aikasta kovia pelaamaan.
Krokettikelit alkaa olla ohi, joten aloitetaanko lautapelikausi vaikka ens viikonloppuna?
Minä tykkään shanksista.
Krokettikelit alkaa olla ohi, joten aloitetaanko lautapelikausi vaikka ens viikonloppuna?
Mulle sopii kyllä. Kuka hostaa?
Zooloretto on alennuksessa Lautapeleissä, joten ajattelin hakee sen tohon oman hyllyn täytteeks. Pandemiccia oon kans miettiny pidemmän aikaa ja käyn varmaan sen kans nappaamassa mukaan huomenna.
Älä päästä painiks sitä
leposi wrote:Minä tykkään shanksista.
Voisin haastaa gintsun shakissa jos se tulee lautapeli-iltaan
en ole kolmekybänen emoboy