You are not logged in.

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

Sent from my iPhone 16

Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.

"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"

Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
tämmönen levy jolla soittelee pari laivue-yhtyeen jannua, täähän on aika hyvää kamaa
![]()

Ui mikä kitara!

rock-a-hulinax 
Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

Oikean
rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez 
eiq ja fall joo.

tämmönen levy jolla soittelee pari laivue-yhtyeen jannua, täähän on aika hyvää kamaa
![]()
oliko tarpeeks hyvää? ![]()
[quote:1b44d9208c="psykokarkki"]tämmönen levy jolla soittelee pari laivue-yhtyeen jannua, täähän on aika hyvää kamaa
![]()
oliko tarpeeks hyvää?
[/quote:1b44d9208c]
vois jopa olla, seuraava satsi tosin ehkä vasta tammi-helmikuussa.
[quote:b214bc0ece="ydinaukio"][quote:b214bc0ece="psykokarkki"]tämmönen levy jolla soittelee pari laivue-yhtyeen jannua, täähän on aika hyvää kamaa
![]()
oliko tarpeeks hyvää?
[/quote:b214bc0ece]
vois jopa olla, seuraava satsi tosin ehkä vasta tammi-helmikuussa.[/quote:b214bc0ece]
jee, ei tuolle kiire ole mut jos tää on tällä selvä niin ei ees lähetetä tota minnekään muualle 
[quote:76294b2def="psykokarkki"][quote:76294b2def="ydinaukio"][quote:76294b2def="psykokarkki"]tämmönen levy jolla soittelee pari laivue-yhtyeen jannua, täähän on aika hyvää kamaa
![]()
oliko tarpeeks hyvää?
[/quote:76294b2def]
vois jopa olla, seuraava satsi tosin ehkä vasta tammi-helmikuussa.[/quote:76294b2def]
jee, ei tuolle kiire ole mut jos tää on tällä selvä niin ei ees lähetetä tota minnekään muualle
[/quote:76294b2def]
ei muuta ku kansia väsäämään sitte 
[quote:091bd81fa2="ydinaukio"][quote:091bd81fa2="psykokarkki"][quote:091bd81fa2="ydinaukio"][quote:091bd81fa2="psykokarkki"]tämmönen levy jolla soittelee pari laivue-yhtyeen jannua, täähän on aika hyvää kamaa
![]()
oliko tarpeeks hyvää?
[/quote:091bd81fa2]
vois jopa olla, seuraava satsi tosin ehkä vasta tammi-helmikuussa.[/quote:091bd81fa2]
mahtavaa, etukansi meillä jo onkin. pistän sulle vielä pikkusen korjaillun version tosta biisistä sitten kun on aika. mites, saadaanko me siis itellemme myyntiin osa levyistä vai miten se teillä menee vai jatketaanko privana
nyt soi wiren vuoden albumi:

[quote:6b4d319d85="psykokarkki"][quote:6b4d319d85="ydinaukio"][quote:6b4d319d85="psykokarkki"][quote:6b4d319d85="ydinaukio"][quote:6b4d319d85="psykokarkki"]tämmönen levy jolla soittelee pari laivue-yhtyeen jannua, täähän on aika hyvää kamaa
![]()
oliko tarpeeks hyvää?
[/quote:6b4d319d85]
vois jopa olla, seuraava satsi tosin ehkä vasta tammi-helmikuussa.[/quote:6b4d319d85]
mahtavaa, etukansi meillä jo onkin. pistän sulle vielä pikkusen korjaillun version tosta biisistä sitten kun on aika. mites, saadaanko me siis itellemme myyntiin osa levyistä vai miten se teillä menee vai jatketaanko privana[/quote:6b4d319d85]
avoimuus on nykyään muotia, tulevaa rauhislevyäkin ruoditaan vähän väliä ooooo-listalla. painos 20 kpl, teille 10? tarvittaessa voi toki tehdä lisää mut tää on vähän tämmöstä tää bisnes näinä aikoina
![]()