You are not logged in.
tiiä sit noista sun dirty projectors -kredentiaaleista tässä suhteessa
Niin, löytyykö moniltakin joku happotestibändi tai -artisti, jolla voi mitata toisten musamakujen luotettavuutta tai yhteensopivuutta omasi kanssa?
Itestä tuntuu, että ainakaan genrerajojen yli ei meinaa löytyä kyllin luotettavaa vastaavuussuhdetta -- ihminen voi näemmä digata sekä Beefheartista että Mr.Presidentistä (vaikka rajan pitäisi mennä Leila K:ssä ) -- mutta jonkun genren sisällä kredentiaaleista voi olla jo hyötyäkin. Esim jos kuulen että joku diggaa progesta mutta EI Magmasta, luovutan kättelyssä, koska silloin liikutaan todennäköisesti jo munattoman ELP-henkisen tiluttelun puolella...
Onks muita käteviä?
Esim jos kuulen että joku diggaa progesta mutta EI Magmasta
Samoin jos ensimmäisenä mainitaan Rush tai Dream Theater. Silloin tiedän, että mennään (minulle) väärään suuntaan, vaikka vastapuoli voisi asiallisestakin musiikista pitää.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Mitä järkeä tollaisessa on? Ei kenenkään kahden ihmisen musamaku tarvii sama olla.
Kun ei kukaan muu oo tätä vielä postannut, niin ilmeisesti mun se täytyy tehdä...
VITTU TEILLÄ ON KAIKILLA IHAN SURKEA MUSAMAKU!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
[quote:77762a43d6="bernardblack"]Kun ei kukaan muu oo tätä vielä postannut, niin ilmeisesti mun se täytyy tehdä...
VITTU TEILLÄ ON KAIKILLA IHAN SURKEA MUSAMAKU![/quote:77762a43d6]
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Ja sitten kaikki runkulle. Hei hei.
Mitä järkeä tollaisessa on? Ei kenenkään kahden ihmisen musamaku tarvii sama olla.
Ei toki. Kyse onkin ehkä enemmän siitä, että tiettyjen yhtyeitten hehkutus viittaa sellaisten asioiden arvostamiseen, joita en ehkä itse arvosta. Niinpä en jaksa alkaa puhua vaikkapa nyt progesta ihmiselle, jolle proge = DT, koska hän luultavasti korostaisi sellaisia seikkoja, jotka itse ehkä koen toisarvoisiksi tai jopa häiritseviksi.
Mutta vittuakos tässä termeillä runkkaillaan (tykkään muuten tästä metaforasta!): Bernie tuossa tiivisti oleellisen.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
En jaksanu kuunnella edes minuuttiakaan.
No kamoon! Se helpottaa ja nopeuttaa asioita, kun tietää, voiko toisen ennakkosuosituksiin luottaa hei.
Esim toi huig oli tossa idean antaneessa epäilyssään suht oikeilla jäljillä: koska se ei tajuu Dirty Projectorsin päälle, tuskin tajuu Magmankaan.
No okei, jos noin niinkuin äkkiä haluaa katsoa odotushorisontin, niin mikäs sitten. Kunhan ei rupea poliisiksi.
Rouvan kanssa tykätään pääosin samasta musasta, mutta en todellakaan siitä hermostunut kun tykkäsi ns. homodiskosta, jota en ite jaksa yhtään. Ja on rouva sietänyt mun hardrockin diggailun toistaiseksi.
[quote:afcfa10718="harry-irene"]Esim jos kuulen että joku diggaa progesta mutta EI Magmasta
Samoin jos ensimmäisenä mainitaan Rush tai Dream Theater. Silloin tiedän, että mennään (minulle) väärään suuntaan, vaikka vastapuoli voisi asiallisestakin musiikista pitää.[/quote:afcfa10718]
MIKSI HELVETISSÄ RUSH JA DREAM THEATHER ON MAINITTU SAMASSA YHTEYDESSÄ :x
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
[quote:fd99404c7b="Jaakob"][quote:fd99404c7b="harry-irene"]Esim jos kuulen että joku diggaa progesta mutta EI Magmasta
Samoin jos ensimmäisenä mainitaan Rush tai Dream Theater. Silloin tiedän, että mennään (minulle) väärään suuntaan, vaikka vastapuoli voisi asiallisestakin musiikista pitää.[/quote:fd99404c7b]
MIKSI HELVETISSÄ RUSH JA DREAM THEATHER ON MAINITTU SAMASSA YHTEYDESSÄ :x[/quote:fd99404c7b]
kummassakin sama rumpali?
eiq....
Dream Theaterkin on parempaa kuin Rush
Paskinta on silti Magma
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
[quote:5512eed575="Jaakob"][quote:5512eed575="harry-irene"]Esim jos kuulen että joku diggaa progesta mutta EI Magmasta
Samoin jos ensimmäisenä mainitaan Rush tai Dream Theater. Silloin tiedän, että mennään (minulle) väärään suuntaan, vaikka vastapuoli voisi asiallisestakin musiikista pitää.[/quote:5512eed575]
MIKSI HELVETISSÄ RUSH JA DREAM THEATHER ON MAINITTU SAMASSA YHTEYDESSÄ :x[/quote:5512eed575]
Molemmat yhtä turhia ja molemmat mainitaan progekontekstissa aivan liian usein.
ÄLKÄÄ PUHUKO PAHAA RUSHISTA.
I knew you'd come.
ed rush on parempi
en ole kolmekybänen emoboy
I knew you'd come.
Sit tos accappella-genressä voisin kuvitella, et jos diggaat Rajattomasta, et voi tajuta Paskan päälle - arvasinko oikein?
Ärtsy-Feggylle
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:d734d0141e="Neuvostoliitto"]Dream Theaterkin on parempaa kuin Rush
Paskinta on silti Magma [/quote:d734d0141e]
Eri: Rush on paree ku Dream Theater, ja Magma lähes paskimmillaankin lähes parasta
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
ULTIMATE RUSH
Ridekin on ihan hyvä pändi.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
mites Girls
I knew you'd come.
Ultimate on kiva harrastus!
Ja eikös meillä ollut se yksi foorumisti...
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Sit tos accappella-genressä voisin kuvitella, et jos diggaat Rajattomasta, et voi tajuta Paskan päälle - arvasinko oikein?
Kyllä nuo molemmat menevät, mutta Club for Five herättää hämähäkkivaiston.
[quote:994edd8aed]M.I.A.
Girls who dont understand politics.[/quote:994edd8aed]
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:e303671e82]Antony and the Johnsons
Guys who still cry every time they watch Bambi.[/quote:e303671e82]
:peuk:
[quote:e303671e82]Death Cab for Cutie
Girls who quote lyrics as their Facebook status.[/quote:e303671e82]
Tähän pitänee tutustua tarkemmin...
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.