You are not logged in.
Kansia vaille valmis. Jos perjantaina sais postiin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Pukitettavani näyttää jo saaneen miksinsä, vaikken ole vielä edes omaani tehnyt.
"[K]yseessä on hyvä ja joutuisasti etenevä kertomus irlantilaissiirtolaisesta, joka pakenee kauas länteen ikävää paholaismenninkäistä."
Pukitettavani näyttää jo saaneen miksinsä, vaikken ole vielä edes omaani tehnyt.
Kaivoin jo äänitysformaatin esille ja pläräsin levyhyllyä sillän silmällä.. viikonloppuna räjähtää.
[quote:6ba5da2050="Pope"]qdes, sinäkö se oot
Täähän on sellainen varsinainen tippa silmässä kynttilän valossa villa sukassa kuunneltava melko ambient/jazzz/downtempohenkinen miksi. Minimalistinen kansitaide, vain pari tuttua artistia. Subtle oli hieno uusi tuttavuus, ja Anywhenin Where's the High on pitänyt nyt kuunnella jo monen monituista kertaa, sen verran kovasti tämä piisi liikuttaa minua :peuk:
Laitan listaa tulemaan jahka ennätän, mutta lämmin kiitos pukille jo nyt [/quote:6ba5da2050]
Joo täällä ollaan. Tulihan tuosta hieman synkistelevä kun tahdon oman fiiliksen perusteella noita biisejä valita. Mukava kuulla että edes jostain kuulemastasi pidit
"Se" tuli! Laitoin "sen" soimaan.
Pukkini on joku progepää Tunnistin ainakin Absoluuttisen Nollapisteen, Morte Macabren, Gentle Giantin ja King Crimsonin. Se yks bändi soundas aika lailla The Shinsiltä, mutta biisi ei ollu ainakaan siltä levyltä minkä oon heiltä kuullu. Ja se naislaulaja siinä KC:n perässä kuulosti aika lailla siltä miltä kuvittelisin Joanna Newsomin kuulostavan, vaikken oo koskaan kuullu. Hyvin koottu mixi muutenkin, tykkäilin Kansikin oli kiva
Ehän mä teijän musamakuja tunne, veikataan syylliseksi vaikka Ydinaukiota, jonka musamausta on ees jonkulaista epäilyä.
joo, minähän se. kiva että tykkäsit. tein ekaa kertaa miksin yhdeksi pötköksi yhdelle raidalle, ja yllättävän hyvin se omastakin mielestäni soljuu, valkkailin niitä peräkkäin sävellajien perusteella aika paljon...... yllättävän nössö tuosta kuitenkin tuli. sopii toki joulun henkeen varmaan jåå
mixini sisältö:
1. absoluuttinen nollapiste: helikopterin varjo
2. this heat: radio prague/makeshift swahili
3. morte macabre: sequenca ritmica e tema
4. gentle giant: knots
5. shalabi effect: blue sunshine
6. alcest: printemps emeraude
7. sufjan stevens: he woke me up again
8. the american analog set: come home baby julie, come home
9. king crimson: one more red nightmare
10. big blood & the bleedin' hearts: graceless lady
11. kytäjä: onnenpyörä
12. do make say think: the universe!
13. radiohead: lurgee
14. red house painters: drop
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
ihme hätähousuja, ens viikolla nää piti vasta lähettää
Hittolainen jos pelit ja vehkeet toimis niin olisin niiin ollut mezzzissä , mutta eiköhän ne toimimaan saada
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:d17e7e8029="Jaakob"]Pukitettavani näyttää jo saaneen miksinsä, vaikken ole vielä edes omaani tehnyt.
[/quote:d17e7e8029]
tuli tosiaan sekaannus heh mut asia nyt korjattu!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Koekuuntelussa just. Ihan peruslätkää ottaen huomioon omat aikarajoitukset
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Mun nimi on tuolla listassa, mutta mä hokasin, että mulle ei oo ainakaan tullut privaan, että ketä pukitan ja mihin koloon Luulin jo, etten oo mukana ku ilmotin myöhäs.
Miksaus on valmis, tänään vielä kansitaide.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Tänään lähtee rc-lungenille kasetillinen tykitystä.
Tänään lähtee rc-lungenille kasetillinen tykitystä.
I PITY THE FOOL :twisted:
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Tänään kovassa paniikissa jotain kasaan.
Ideoita on iso kasa mutta katotaan mitä saadaan aikaan.
Mun nimi on tuolla listassa, mutta mä hokasin, että mulle ei oo ainakaan tullut privaan, että ketä pukitan ja mihin koloon Luulin jo, etten oo mukana ku ilmotin myöhäs.
what. the. fuck.
sulle ainakin tehdään miksiä laitoin tiedot uudestaan privana.
nyt vois muutkin tehdä double-check tosta eka poustauksen listasta, voi nuUUUh.
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Ai, minä en kyllä kirjoittanut biisilistaa omaani. Laitoin sen äsken postiin. Täytyy sanoa, että sen saaja on aikamoinen onnenpoika/-tyttö.
Valmista alkaa olla kansia myöten, biisilistan vois vielä kirjoitella. Lähtee kyllä tässä keskiviikon ja perjantain välillä postiin.
Miksien kuningas on postissa
yritän kyllä parhaani
Tulihan sitä yritettyä, mutta jotenki on näinä päivinä kaikki niin sekasin ja pyllyllään, että sekavahan mixistäkin tuli heh ja kiireesti hutaistu. Mutta saa kelvata tällä kertaa, ensi kerralla sitten oikea mestariteos! Innolla odotan omaani tipahtavan luukusta, jeejee.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
luukusta tipahti ja kannet mitä hienoimmat turtles-aiheiset. a-puoli soi tässä töihin valmistautuessa, eikä moitittavaa ole vielä tullut vastaan. spämmään sit lisää joo kun syvennyn. en ole tunnistanut vielä yhtäkään artistia. hyvä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Mun mixi on postissa. Omaa joulupakettia vielä odotellessa. Jänskättävää.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Tulispa tänään. Oon joka päivä ollut postiautoa vastassa, kohta se taas ajaa tonne.
Tulispa tänään. Oon joka päivä ollut postiautoa vastassa, kohta se taas ajaa tonne.
Eipä ollut!
Ps: Postatkaa toki miksejä esim. mediafireen.