You are not logged in.
Pages: 1
Sinkku Venäjän markkinoille?
Sensuroi NATOn -versio
Last edited by Kiiminkijoen rantatörmä (21.08.2020 18:51)
matkalaukkuun taiteltava molopää
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Yxs vitun kova styge kiinnostaa aina
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Usko Panun kansainväliseen breikkaamiseen on edelleen kova.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Usko Panun kansainväliseen breikkaamiseen on edelleen kova.
Ei jää ainakaan levynkansista kiinni.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
ja mitä vaanhan saa tehdä jos ei jää kiinni
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Olin kesällä Tampereen keskustorilla tän keikalla (ilmainen toki). Ja olihan se. Yhtään biisiä ei jäänyt mieleen ja A. Abreun hytkytyskin alkoi kyllästyttää parin biisin jälkeen mut penskat yleisössä oli liekeissä.
ööh joo.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Mul ei siit "vitun kovasta stygestä" jää mieleen ku kertsin toinen puolisko. abreun itsensä hymy on etova näky. harvempi mimmi näyttää hymyillessään yhtä rauhoittavia nauttineelta.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Vinegar on parempi.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
En pidä juuri minään.
Anna
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:e28349a9c1="Junkieman"]Anna Abreu ja Kristiina Brask on Facebookin mukaan tulossa samoihin pikkujouluihin mun kanssa tänään.
[/quote:e28349a9c1]
Luin tän väärin niin että toisen misun nimi olisikin ollut erään foorumistin
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:46ec36bca6="Pope"][quote:46ec36bca6="Junkieman"]Anna Abreu ja Kristiina Brask on Facebookin mukaan tulossa samoihin pikkujouluihin mun kanssa tänään.
[/quote:46ec36bca6]
Luin tän väärin niin että toisen misun nimi olisikin ollut erään foorumistin [/quote:46ec36bca6]
joo, totta se on. Music Everywheren kertsi = rautaa.
I knew you'd come.
Aika ruotsalainen kertsi.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Oho, kertsihän on kiva. Tosta olisi joku parempi artisti saanut kivan hitin, nyt säkeistöt on sitä samaa roskaa ku ennenkin.
Jokseenkin vastenmielinen ihminen tämäkin. Mikä se oli se kuuluisa historia-keissi? Kamalaa.
Ai niin. Jotkut voi näyttää 15-vuotiailta kasvoistaan ja olla nättejä, mutta Anna näyttää lähinnä 5-vuotiaalta. En ole ikinä voinu ajatella häntä mitenkään "silleen". Mut sellanen fiksumpi kaveri voisin kyllä olla, lämpimän teen äärellä opettaisin Annalle että mitä oli vapaussota.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mut sellanen fiksumpi kaveri voisin kyllä olla, lämpimän teen äärellä opettaisin Annalle että mitä oli vapaussota.
"Vapaussotaa ei ole ollut olemassakaan. Se on vain huono termi. Seuraavaksi opetan mitä on vapaudenriisto"
Sössön sössön hevi roteissön reidiou steissön...
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
EI KIINNOSTA
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Ihan kelpo biisi.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
^ oliks toi se joka kuultiin uuden musiikin kilpailussa? se suorastaan dubstep-henkinen(:roller:) väliosa oli kowa
Onko Anna Abreun Grindaa ja Flowaa ihan oikea biisi vai joku youtube-remix tms. hassuttelu?
ihan ok 2/5 biisu
tippa-t:n fiitti pilaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Levy ilmestyny tänään. Sisältää mm. upean riimin "mä oon nörtti ja friikki / katon Dawson's Creekkii".
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Levy ilmestyny tänään. Sisältää mm. upean riimin "mä oon nörtti ja friikki / katon Dawson's Creekkii".
missä biisissä tämmönen?
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
Espoon Prinssi wrote:Levy ilmestyny tänään. Sisältää mm. upean riimin "mä oon nörtti ja friikki / katon Dawson's Creekkii".
missä biisissä tämmönen?
Nimikkobiisissä "Sensuroimaton versio"
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
Ihan vitun hyvä tää nimikkobiisi.
Pages: 1