You are not logged in.
Toi on aika hyvä. Pitäähän yannulla ku jannulla olla nastat kledjut, jo alkaa elämän kiertokoulu miellyttää
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
laita tapna tänne vaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
dääm
Jos oon kuunnellu albumia, en osaa mieltää biisejä yksin. Ne on niin selkeästi osa kokonaisuutta. Osaan arvioida sinkkuina siis vaan niitä biisejä, jotka oon kuullu radiosta ja koska kuuntelen niin vähän radiota, on helppo tehdä lista:
Joose Keskitalo ~ Pimeydestä pimeyttä vastaan
The Dead Weather ~ I Cut Like A Buffalo
Nii ja sit Chisulta oon kuullu jotain hyviä. Pitäis ottaa paremmin kuunteluun.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
No hei mitä vittua toihan on ehkä just neroin biisi ikinä. Tai ainaki tänä vuonna. Tajuttoman ässä biitti ja toi jäbäkin on niin viilee flownsa ja kuteidensa kanssa, et death to posers sulle vaan.
Siistii kun menee vikalle sivulle ja ekana on tää kommentti. Mietin ja mietin etttä mikä biisi on kyseessä ja ajattelin et tää ois se Soulja Boy.
Tosin se tais tulla 2007. Hitto aika menee nopsaa!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
Arctic Monkeys: Crying Lightning
La Roux: In for the Kill
Lily Allen: The Fear
Oikean rytmin kiinni
saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Liian läskejä skeittaamaan
Kompit: La Roux: In for the Kill, Joose Keskitalo ~ Pimeydestä pimeyttä vastaan.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Kompit: Joose Keskitalo ~ Pimeydestä pimeyttä vastaan.
Komp komp
+ Bill Callahan: All thoughts are prey to some beast
en muista mitä kaikkee jo laitoin mut tässä jotain:
jontti & jodarok feat. seyed ali - raskaat saappaat
jontti & jodarok - jallupullo ja megafoni
arvi kemppi - sun tähtes mamman sinisilmäpoika
the fall - slippy floor
animal collective - no more runnin
og ikonen - liikun vain öisin
dinosaur jr - over it
nämä oon jo ainakin maininnut että saadaan kymppi kasaan, ei todellakaan lopullinen mut:
dirty projectors - stillness is the move
es - haamut sun sydämestä
jontti & jodarok - viimeinen valssi
Tällä hetkellä jarvis cockerin i never said i was deep on tasoisssa japandroidsin young hearts spark firen kanssa.
I knew you'd come.
Ei hitto jaksa alkaa näitä listata. Tällä hetkellä vuoden paras biisi on Wild Beastsin We Still Got The Taste Dancin' On Our Tongues. Lilyn Not Fair ehkä vuoden kovin renkutus.
YKKÖSMIEHEN PAIKKA TÄYTETTY ON
EI SE AUKI ENÄÄ OO
LIEKEISSÄ MYÖS SAULIN SAMMUMATON
RAKKAUS ROUVA JENNI HAUKIOON
Memory Tapes - Bicycle
Memory Tapes - Stop Talking
Washed Out - Feel It All Around
Animal Collective - Bluish
mount eerie: through the trees
Kivesveto GoGo - Äiti hei
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Kivesveto GoGo - Äiti hei
mount eerie: through the trees
kyyyyylllllä. levy nousi lopulta tän vuoden ykköseksi omalla listalla
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
Beyoncén sisko ehti jo coveroimaan vuoden biisin - ja aika hienosti vielä: www.youtube.com/watch?v=34STLHtu97A
Beyoncén sisko ehti jo coveroimaan vuoden biisin - ja aika hienosti vielä: www.youtube.com/watch?v=34STLHtu97A
oli jo aikakin!
Häh, ei ollu mainittu Lady GaGan Bad Romancea täällä
Just mukavan suuruudenhullu soundi.
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
![]()
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
sunn o))): alice
Tällä hetkellä jarvis cockerin i never said i was deep on tasoisssa japandroidsin young hearts spark firen kanssa.
Ai hitto, tuo cockerikin oli vuoden 2009 levyjä. Oli ihan unehtunut vaikka sitä keväällä diggailinkin.
Sent from my iPhone 16
Luin Joe Cocker
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
![]()
Mahtava. Soi koko viime yön päässä. Gagan Monster-versio älpystä on muutoinkin huippu. Keikkaa odotellessa.
Pitäisköhän Projector-Daven siirtyä kokonaan rnb-biisinikkariksi
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA