You are not logged in.
a onhan noilla muillakin mainituilla kuitenki tollasta tanssimenoa joukossa
cone toaster edelleen paras black dise!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
On kyllä kaikinpuolin tylsää ja hengetöntä tämä hulkkosen levy.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
mikäs levy?
mikäs levy?
Man From Earth http://www.discogs.com/Jori-Hulkkonen-M … se/1969118
Spotifystä löytyy
onko hulkkoselle omaa topikkia? edellinen levy ainakin oli aivan loistava, pitänee toikin tsekata kuinka meininki on muuttunut.
onko hulkkoselle omaa topikkia? .
Eipä taida olla, itsekin eilen yritin etsiä. Henkkoht kyllä diggailin muutamasta juutuubista löytyneestä uudesta piisistä.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
DJ Rupture + Matt Shadetek - Solar Life Raft
uusi mix Rupturelta, dubstepiä
http://open.spotify.com/track/52HWACrdA6jdRA3u3nPwNL
spotifystä löytyy
Jyväskylän Köhniön ylpeys, nykyään tampereella vaikuttava Tenkale-records pukkaa taas uutta levyä pihalle. Tällä kertaa venäläistä teknoa.
10KALE05, 12" VINYL
Tracks:
a1 Vadz & Chen - Generation P
a2 Vadz - Punky Shit
b1 Postapocalyps Pop - Moon Gopher
b2 Postapocalyps Pop - Moon Gopher (Stak Etop Remiks)
Emmä tiä mitä jälkidubsteppia tää enää on, mutta James Blake tekee yhtä kaikki aika nestemäistä sonista kuumuutta:
Vuoden nuori muotoilija.
Emmä tiä mitä jälkidubsteppia tää enää on, mutta James Blake tekee yhtä kaikki aika nestemäistä sonista kuumuutta:
Vekkuli CMYK-ep Spotifyssa:
Vuoden nuori muotoilija.
Mathew Jonsonilta LP
Pikatuomiona sanoisin että ihan hyvältä kuulostaa.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Aika vekkulia kamaa jälleen Hessle Audiolta.
Vuoden nuori muotoilija.
Aika vekkulia kamaa jälleen Hessle Audiolta.
Joo, oon miettinyt Boomkatin klippejä kuunnellessa, että tän tyyppistä ois hauskaa soitella hyllystä löytyvien ghettotech/ghetto house levyjen kanssa. Toisaalta en ole klubi-dj, eikä tota paukutusta himassa selvinpäin enää jaksa.
Tää uusi Pariah ei kuulosta hassummalta.
suavester wrote:Tää uusi Pariah ei kuulosta hassummalta.
Ite tykkäsin enempi tästä sinkusta
Pidän aika paljon tästä dubstepin funkysta suuntauksesta. Noi Pariah-julkaisut taitavat olla Spotifyssa kokonaisuudessaan.
Vuoden nuori muotoilija.
NOCHEXXX PLZ!!
asiallinen video. toi sinkun toinen puoli parempi, mut en löytäny sitä, on tääki vaa näin lauantaina oikke huyvä
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
Nochexxxin se aiempi ramp-sinkku on kans huima.
Tulee aika paljon mieleen Actress, hyvällä tavalla
Se ihan eka sensationalin featuroima ep:hän tuli actressin lafkalla ulos. Aika hyviä kyllä kaikki tähän mennessä.
Uutta Mono Junkkia: http://soundcloud.com/dr-lindh/monojunk-kim-rapatti
kirjoitin hakukoneeseen "deep house webcast"
kuuntelen jotain summa perus yleistä deep housea
hyvin toimii, ajaa asiansa, mitä välii, uudet julkasut höpö höpö
edit: painoin toki ekaa linkkiä
Last edited by MMM (30.11.2011 15:27)
Oon allerginen sellaiselle teoreettiselle höpinälle, jossa länsimainen yhteiskunta on tuhoon tuomittu vailla selityksiä tai avauksia siitä miksi näin välttämättä on ja miten se kiteytyy erityisen hyvin berliiniläisessä cappuccinossa ja sushikebabissa
ei enää ihan uus mutta
JUMA-LAUTTAAAH ? - Sicko Cell:alien:
TÄÄ ON TUNTEELLISTA KUUNTELE NYT SAATANA MÄ TÄSSÄ MUKIINMENEVÄSTI
KÄRSIN JA SMART CASUALISTI KONTEMPLOIN JUTTUJA
Hyvin pärisee! Tää onkin pitänyt tsekata jo kauan. Tykkään rummuista, perkoista ja kaaoksesta.
Vuoden nuori muotoilija.
zama
tää toimii nyt ja tänään. ihanaa.
tää on kans kiva, muutenki graciaksella ollu kivoja taustoja, samplailukohellusta. vähän ns. virallinen räppityyli mut mitäpä ny siitä.