#91 06.12.2009 19:47

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Re: Tampereen NHL95-syksy 2009 - taklaan, olen siis olemassa

Hei kamoon nyt hei? frown2

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#92 16.12.2009 11:12

psykokakka
Member
From: Henkinen Kuvola
Registered: 15.08.2009

raportti turnauksesta:

aqzu voitti pelin. tupou suuttui. tupou yritti lyödä aqzua veitsellä. tupou ei osunut. aqzu vittuili. hahahaha eikö lääkäri osaa leikata mjätääh. tupou suuttui. aqzu ei kestänyt enää. aqzu myllytti tupoun. tupoulta lähti taju. tuli joukkotappelu. kikke löi bedderiä pullolla päähän. bedderiltä tuli verta. bedderi hakkasi kikkeä vasaralla. molemmat loukkaantuivat vakavasti. alxity paikkaili vammoja. rauha palasi. turnaus jatkui. hrmunoita ja dbgene läpsivät toisiaan kulleillansa. prakk uhrasi vuohen veitsellä. prakk upotti veitsen syvälle vuohen maksaan. prakk karjui suureen ääneen uhrirituaalia suorittaessa. tapnan persesuoli hajosi. tapnan perseestä valui ötököitä. ötökät nakersivat tajuttoman tupoun jalkoja. tupou heräsi. tupou paransi itsensä. fieldfuck heitti paskakokkareita ilmaan. fieldfuck huusi. AAH olen  jaloviinahomojen takahuonejaoston neljännen konsulaatin kusiasemapäällikkö. ulvis ei tykännyt tästä. ulvis rusikoi spermat ulos fielfuckin kullista. j-b ei ollut paikalla. psykokarkki ei ollut paikalla. shanks ei ollut paikalla. homoilut olivat maltillisia. turnaus sujui hyvässä hengessä.

'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damage—to kill.'

#93 16.12.2009 17:29

hrmunoita
rankka rässi
From: 1927 'till infinity
Registered: 16.09.2005

Sama peuk

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

#94 16.12.2009 17:46

aqzu
herra tarkastaja
Registered: 13.06.2005
Website

Tuossahan tuo oikeastaan oli. peuk
itse yritän nyt tällä viikolla jotain kehitellä, nää on näitä mutta ei vaan yksinkertaisesti tänä syksynä ole oikein ollut aikaa / innostusta noiden typottamiseen edellisvuosien tapaan, polttarit ja koulut ja muut joita ei edellisvuosina näkynyt. Oli tarpeeksi suuri panostus näköjään saada kasaan ja pyöritetyksi 24 pelaajan (eiq 23) turnaus.

"Dodii, tulihan se natsikortti sieltä, aina se tulee jossain vaiheessa.
No kuule, mulla on niitä koko pakka.
Ja nainen: mä olen pasianssin ystävä!"

#95 16.12.2009 19:50

tapna
Member
Registered: 02.03.2006

[quote:fa9811f5e9="psykokakka"]raportti turnauksesta:

aqzu voitti pelin. tupou suuttui. tupou yritti lyödä aqzua veitsellä. tupou ei osunut. aqzu vittuili. hahahaha eikö lääkäri osaa leikata mjätääh. tupou suuttui. aqzu ei kestänyt enää. aqzu myllytti tupoun. tupoulta lähti taju. tuli joukkotappelu. kikke löi bedderiä pullolla päähän. bedderiltä tuli verta. bedderi hakkasi kikkeä vasaralla. molemmat loukkaantuivat vakavasti. alxity paikkaili vammoja. rauha palasi. turnaus jatkui. hrmunoita ja dbgene läpsivät toisiaan kulleillansa. prakk uhrasi vuohen veitsellä. prakk upotti veitsen syvälle vuohen maksaan. prakk karjui suureen ääneen uhrirituaalia suorittaessa. tapnan persesuoli hajosi. tapnan perseestä valui ötököitä. ötökät nakersivat tajuttoman tupoun jalkoja. tupou heräsi. tupou paransi itsensä. fieldfuck heitti paskakokkareita ilmaan. fieldfuck huusi. AAH olen  jaloviinahomojen takahuonejaoston neljännen konsulaatin kusiasemapäällikkö. ulvis ei tykännyt tästä. ulvis rusikoi spermat ulos fielfuckin kullista. j-b ei ollut paikalla. psykokarkki ei ollut paikalla. shanks ei ollut paikalla. homoilut olivat maltillisia. turnaus sujui hyvässä hengessä.[/quote:fa9811f5e9]

roll  roll

#96 16.12.2009 23:26

stratum
not tupi
From: Helsinki
Registered: 20.06.2005
Website

[quote:114f6db185="tapna"][quote:114f6db185="psykokakka"]raportti turnauksesta:

aqzu voitti pelin. tupou suuttui. tupou yritti lyödä aqzua veitsellä. tupou ei osunut. aqzu vittuili. hahahaha eikö lääkäri osaa leikata mjätääh. tupou suuttui. aqzu ei kestänyt enää. aqzu myllytti tupoun. tupoulta lähti taju. tuli joukkotappelu. kikke löi bedderiä pullolla päähän. bedderiltä tuli verta. bedderi hakkasi kikkeä vasaralla. molemmat loukkaantuivat vakavasti. alxity paikkaili vammoja. rauha palasi. turnaus jatkui. hrmunoita ja dbgene läpsivät toisiaan kulleillansa. prakk uhrasi vuohen veitsellä. prakk upotti veitsen syvälle vuohen maksaan. prakk karjui suureen ääneen uhrirituaalia suorittaessa. tapnan persesuoli hajosi. tapnan perseestä valui ötököitä. ötökät nakersivat tajuttoman tupoun jalkoja. tupou heräsi. tupou paransi itsensä. fieldfuck heitti paskakokkareita ilmaan. fieldfuck huusi. AAH olen  jaloviinahomojen takahuonejaoston neljännen konsulaatin kusiasemapäällikkö. ulvis ei tykännyt tästä. ulvis rusikoi spermat ulos fielfuckin kullista. j-b ei ollut paikalla. psykokarkki ei ollut paikalla. shanks ei ollut paikalla. homoilut olivat maltillisia. turnaus sujui hyvässä hengessä.[/quote:114f6db185]

roll  roll[/quote:114f6db185]
Sama. Nolotti repeillä töissä.

Board footer