You are not logged in.
[quote:efe76f8278="upsetter"]Samalla myyjällä oli muuten myynnissä Shop Assistantsin lp, mutta siitä kärsin kirvelevän tappion eräälle tälläkin foorumilla vaikuttavalle persoonalle... [/quote:efe76f8278]
Sori ja kiitos hyvästä vastuksesta, onneksi ehdit sentään vielä vastata huutoon ettei liian halvalla irronnut.
Olisin varmaan reteesti huudellut siitä enempikin, mutta kun olin jo lupautunut lunastamaan sen Cocteau Twins-boksin, niin päätin, että antaapa olla. Ja mulla on toi levy kuitenkin mp3:na, kuten myös peel session, jolla on huisa versio Ace Of Spadesista.
näköjään boksi on jo tilattavissa cdon:issa, vajaa 35 eukkaa posteineen.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Nytköhän sekosin lopullisesti? Turusta matkaan tarttunut The Pink Opaque on nimittäin aivan loistava. Jonkinlainen kokoelmahan tämä on (alkuaikojen ep-biisejä, yksi ennenjulkaisematon ja ekoilta kokopitkiltä yksi kultakin), mutta/joten taso on huima: Aikea-Guinea, The Spangle Maker, From the Flagstones, Pearly-Dewdrops' Drops, Millimillenary, Lorelei, Musette and Drums... PARRRRRHUTTA.
This must be what jail / I will scratch
täällä nämä:
[quote:fa1eeaa33e="stratum"][quote:fa1eeaa33e="Querdo"][quote:fa1eeaa33e="psychocandy"][quote:fa1eeaa33e="upsetter"]Mutta mutta.., mikäs biisi soi siinä alkuvideossa? Kuulosti tutulta, mutta en saanu päähän mikä se oli...[/quote:fa1eeaa33e]
cocteau twinsin carolyn's fingers tais olla.
[/quote:fa1eeaa33e]Väittäisin että kyseessä oli Cocteau Twinsin Lorelei
http://www.youtube.com/watch?v=ItPzkOwGc1I[/quote:fa1eeaa33e]
Cocteau Twinsin paras biisi <3[/quote:fa1eeaa33e]Joo, täähän se itse asiassa tais ollakin... Jossain määrin aika saman kaltainen piisi kuin se Carolyn's Fingers.
Cocteau Twinsin paras biisi on kylläkin Cherry-Coloured Funk...
kyllähän se paras taitaa kuitenkin olla aikea-guinea...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
täällä nämä:
[quote:82322fe392="upsetter"][quote:82322fe392="stratum"][quote:82322fe392="Querdo"][quote:82322fe392="psychocandy"][quote:82322fe392="upsetter"]Mutta mutta.., mikäs biisi soi siinä alkuvideossa? Kuulosti tutulta, mutta en saanu päähän mikä se oli...[/quote:82322fe392]
[/quote:82322fe392]Väittäisin että kyseessä oli Cocteau Twinsin Lorelei
http://www.youtube.com/watch?v=ItPzkOwGc1I[/quote:82322fe392]
Cocteau Twinsin paras biisi <3[/quote:82322fe392]Joo, täähän se itse asiassa tais ollakin... Jossain määrin aika saman kaltainen piisi kuin se Carolyn's Fingers.
Cocteau Twinsin paras biisi on kylläkin Cherry-Coloured Funk... [/quote:82322fe392]
I Wear Your Ring, jos ihan tarkkoja ollaan.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
täällä nämä:
[quote:b4b8b09b90="upsetter"][quote:b4b8b09b90="stratum"][quote:b4b8b09b90="Querdo"][quote:b4b8b09b90="psychocandy"][quote:b4b8b09b90="upsetter"]Mutta mutta.., mikäs biisi soi siinä alkuvideossa? Kuulosti tutulta, mutta en saanu päähän mikä se oli...[/quote:b4b8b09b90]
[/quote:b4b8b09b90]Väittäisin että kyseessä oli Cocteau Twinsin Lorelei
http://www.youtube.com/watch?v=ItPzkOwGc1I[/quote:b4b8b09b90]
Cocteau Twinsin paras biisi <3[/quote:b4b8b09b90]Joo, täähän se itse asiassa tais ollakin... Jossain määrin aika saman kaltainen piisi kuin se Carolyn's Fingers.
Cocteau Twinsin paras biisi on kylläkin Cherry-Coloured Funk... [/quote:b4b8b09b90]
Parasta juuri nyt!
Parikin levyä lisää löytänyt tiensä hyllyyn viikon sisällä, ja kai ne loputkin on hommattava ennemmin tai ennemmin.
Pink Opaqueltakaan ei tulisi enää mieleenkään skipata Pepper-Treetä
Kymmenen suosikkipiisiä just nyt:
Athol-Brose
Beatrix
Blue Bell Knoll
Donimo
Feet-Like Fins
I Wear Your Ring
Musette and Drums
Oomingmak
Otterley
The Tinderbox (of a Heart)
spåm
Näiden paras levy on Head Over Heels
bzort glorf bööth
Samaa mieltä! En kyllä ole ihan kaikkia kuullu.
Valitettavasti on käynyt rosvo.
ketjun avaaja tai joku håmå-admin vois lisätä tähän paras levy -äänestyksen
en tosin tiedä mikä se paras ois, näiden ep:t on usein jännempiä, victorialandista oon aina tykännyt mut eikös heaven or las vegas ollu aika hyvä myös, ja vissiin toi mainittu head over heels kans.
ketjun avaaja tai joku håmå-admin vois lisätä tähän paras levy -äänestyksen
Lisäsub ja äänestub.
sotkinkohan ton head over heels ja treasure, jälkimmäinen taiski olla parempi tai emt, vopis joskus taas kuunnella
[quote:531169e9f4="psykokarkki"]elizabeth fraserin haastis
millainen se comeback-soolosinkku on, kukaan kuullut?[/quote:531169e9f4]
Tuossa haastattelun yhteydessä on joku lyhyt pätkä, joka ei ainakaan minua kauheasti innostanut. Ihan mielenkiintoinen haastattelu kyllä, en mä esim. tiennyt että Fraserilla ja Jeff Buckleylla oli suhde.
Heaven Or Las Vegas se paras varmaan edelleen on. Treasure varmaan sit. Blue Bell Knoll on kyllä kans hyvä muttei jostain syystä niin läheinen kuin nuo kaksi muuta. Victorialandille en koskaan oikein ole lämmennyt. Head Over Heelsiä olen vähän karsastanut raskassoutuisuutensa vuoksi mutta nythän tuo muutama päivä sitten kuulosti oikein mainiolta. Garlandsia ja kahta viimeistä levyäpä en ole edes kuullut.
Tällä hetkellä varmaankin
Victorialand > Treasure > Head Over Heels > Blue Bell Knoll > Heaven or Las Vegas > Garlands
Headheelsistä Heaveniin järjestys lähes mielivaltainen, ja kahta viimeistä en oo kuullut tarpeeksi.
Samaa mieltä.
bzort glorf bööth
Cherry-Coloured Funk on aika täydellinen biisi just nyt.
I knew you'd come.
Heaven or Las Vegas
carolyn's fingers
love's easy tears
aikea-guinea
Popklassikot 1990 #24: Cocteau Twins Iceblink Luck
cherry-coloured funk olisi tietty ollut se oikea valinta, mutta eipä tämäkään huono ole.
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Oon kuunnellu vasta Blue Bell Knollia, hyvän kuulosta musaa.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Pitkän aikaa siinä meni, mutta nyt kai voi jo sanoa että Heaven Or Las Vegas on näiden paras levy.
tätä olin tulossa postaamaan, mutta asiahan oli sanottu jo koko ketjun avausviestin alussa
on kyllä mieletöntä musaa, robin guthrien kuulas kitarasoundi ja haikean syksyiset melodiat
stratum wrote:Pitkän aikaa siinä meni, mutta nyt kai voi jo sanoa että Heaven Or Las Vegas on näiden paras levy.
tätä olin tulossa postaamaan, mutta asiahan oli sanottu jo koko ketjun avausviestin alussa
on kyllä mieletöntä musaa, robin guthrien kuulas kitarasoundi ja haikean syksyiset melodiat
Juurikin näin!