You are not logged in.
No nyt on sitten tämäkin.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Aika vähän
En tiijä
organizing the boy scouts for murder is wrong
Jos jätetään ite äänitetyt nauhat pois laskuista, niin piirun yli sata on kassuja.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Jos jätetään ite äänitetyt nauhat pois laskuista, niin piirun yli sata on kassuja.
No just näin arvelisin itsekin.
Kunkkuformaatti. Just viikonloppuna pinosin makkarin sterkkojen viereen noisekassuja joita ei ole tullut vähään aikaan pyöriteltyä.
Ja itseasiassa jos lasketaan kaikki hupailukassut (Hypnoosi/synnytysopastus/kielikurssi jne) ja ties mitkä summaiskelmät mukaan niin varmaan määrä kasvaa aika paljon. Iso osa noista on kyllä vintillä, ei ees ihan muista mitä aarteita siellä olis.
Ei oo enää kun myin kymmenen kilon laatikollisen niitä veks vuosi sitten. Jäljellä on vaan demoja ja ostokassuja muutama kymmen.
ehkä parikymmentä lapsuudessa ostettuja. ja 1 pari vuotta sitten ostettu
ei mun kassudekki edes toimi
demoja
Tajus hassun jutun: tänä kymmenenä vuotena kun tätä levyjulkasuharrastustoimintaa on harjoittanut, mulle ei ole tullut yhtäkään kasettidemoa. Masentavaa. Pitäskö laittaa nettisivuille, että demoja sun muita promoja vastaanotetaan vain c-kasetteina kiitos.
siis lasketaanko itse äänitetyt mukaan? satojahan niitä on sitten, saattaa kyl olla muutenkin
siis lasketaanko itse äänitetyt mukaan? satojahan niitä on sitten, saattaa kyl olla muutenkin
Ei lasketa. Tai lasketaan siinä tapauksessa että on virallinen julkaisu, siis vaikka jotkut lal lal lal jutut.
[quote:69b7f4a87a="Feggy"]demoja
Tajus hassun jutun: tänä kymmenenä vuotena kun tätä levyjulkasuharrastustoimintaa on harjoittanut, mulle ei ole tullut yhtäkään kasettidemoa. Masentavaa. Pitäskö laittaa nettisivuille, että demoja sun muita promoja vastaanotetaan vain c-kasetteina kiitos.[/quote:69b7f4a87a]
Voin kopioida sulle kaikki mun vanhat kasettidemot
[quote:3037be6097="janne m."][quote:3037be6097="Feggy"]demoja
Tajus hassun jutun: tänä kymmenenä vuotena kun tätä levyjulkasuharrastustoimintaa on harjoittanut, mulle ei ole tullut yhtäkään kasettidemoa. Masentavaa. Pitäskö laittaa nettisivuille, että demoja sun muita promoja vastaanotetaan vain c-kasetteina kiitos.[/quote:3037be6097]
Voin kopioida sulle kaikki mun vanhat kasettidemot [/quote:3037be6097]
Vois piristää harmaata talvipäivää
Oon myynyt Venlalla varmaan 20 kassua tänä vuonna! Taas oli mennyt vaikka mitä.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
Pitäs käydä väijymässä mitä kassuja sulla siellä on.
[quote:7582077554="psykokarkki"]siis lasketaanko itse äänitetyt mukaan?
Ei lasketa. [/quote:7582077554]
Mistä tiijjät?
Itseäänitetyt kasetit oli 25 vuoden ajan köyhän henkireikä. Tänäkin vuonna oon äänittänyt yhden kirjaston lp:n kasetille + pari kokista omista vinyyleistä.
[quote:d97ece9d84="janne m."][quote:d97ece9d84="psykokarkki"]siis lasketaanko itse äänitetyt mukaan?
Ei lasketa. [/quote:d97ece9d84]
Mistä tiijjät?
Itseäänitetyt kasetit oli 25 vuoden ajan köyhän henkireikä. Tänäkin vuonna oon äänittänyt yhden kirjaston lp:n kasetille + pari kokista omista vinyyleistä.[/quote:d97ece9d84]
Ei ollut tieto vaan käsky
Musan koppaukselle kassulle kuitenkin valtava
Siitä taitaa kyllä olla aikalailla 10 vuotta kun tuota on viimeksi harrastanut.
Bändien nauhoitukset toki asia erikseen, siihenhän c-kasetti on just paras.
(Offtopic). Joskus nuoruudessa nauhottelin aika paljon ihan kokonaisia radio-ohjelmia, mm. Leena Lehtisen tekno-ohjelmat melko säännöllisesti ja Mikkolan Avaruusromut aina kun sieltä kuulosti tulevan jotain mielenkiintoista. Tosin jos nauhalle ei tarttunut mitään erityisen hyvää niin vedin kylmästi uudet ohjelmat päälle, tärkeintä oli pitää verkot aina vesillä.
Saattaa olla että ainoa ostettu kasetti on tämä:
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Yli kuudensadan mennään, osa perittyjä, osa ostettuja, osa kopioituja ja osa itse äänitettyjä. Hämmennyksen määrä on loputon, mut jotenkin tosi harvoin tulee kuunneltua kassuja.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Itse äänitettyjä taitaa nykysin olla kaikki mitä löytyy, ne vähät kasetit mitä ennen cd-aikaan siirtymistä hommas on jo aikaa sitten kärrätty ties minne.
Pitäs käydä väijymässä mitä kassuja sulla siellä on.
Herccuja, kaikenmaailman Pixiesistä harwinaisiin punk-herkkuihin. Tosin nyt en oo vienyt lisää vähään aikaan. Mr. Presidenttiäkin taisi olla.
vittu et tiennyt kenelle vittuilit, mutta vittu tiedät sen nyt
En jaksa arvioida määrää, mutta pitäis kyllä skannata talteen hienoimmat "ahdistunut luova teini"- kansitaiteet 90-luvun alusta.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Juu-u, onhan noita monta. En kyllä jaksa laskea.
Oikein nasta ja kompakti formaatti.
Varmaankin sadan ja kahdensadan välille asettuu lukema. Laskin kyllä tärkeiksi kokemani itse nauhoitetut sumeilematta mukaan, kun en huomannut Jannen käskyä...enkä olisi siitä toki välittänytkään . Ja onhan noilla 90-luvun alkuhämäristä ja kauempaakin selvinneillä nauhoilla oma tunnearvonsa.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
ei oikein tiedä mitä äänestää, ihan virallisia tehdaspainojuttuja lienee satakunta, sit kaikenmaailman spraymaalattuja metsäfolk-Mitään UG:tä ei ole olemassa-kassuja vähintään saman verran, suurin osa kaseteista toki radiosta/kirjaston levyiltä äänitettyjä joita ei siis sais laskea mukaan. jostain syystä en oo koskaan pitänyt kaseteista kirjaa toisin kuin levyistä ja jopa cdr:istä enkä ihan heti meinaa alkaa noita laskemaan.
"Virallisia" kaseeettijulkaisuja vaivaiset 14 eli noin puoli prosenttia kokonaisäänitemäärästä
This must be what jail / I will scratch
suurin osa kaseteista toki radiosta/kirjaston levyiltä äänitettyjä joita ei siis sais laskea mukaan.
Mistä tiijjät ettei sais? Ei ainakaa alotuspostauksen tehtävänannossa tommosta väitetty tai hrmis myöhemminkää. Joku toinen hihhuli vaan keksi "käskyn" lennosta, ja yhtäkkii kaikki nielee sen mukisemati?
KAPINAA!