You are not logged in.
Esaa on jotenkin falskin oloinen, Kätlinillä ei taida olla luonnetta ollenkaan, Antti taas on rasittavan mukahauska. Aso siis voittoon.
Aidoimman ja ystävällisimmin asukin voitolle
Kyl Gintsu tietää nää jutut. Rupes oikeen vituttamaan se jatkuva Ason kulmakarvojen nyppimisen yms. dissailu, jota Vappukin harrasti. Miten jaksaa ihmisiä hiertää noin paljon. Antakaa pojan nyppiä jos nypityttää. En o koskaan nyppiny kulmakarvojani, mutta jos joku muu haluaa, oli sitten tyttö tai poika, niin hittoako se mulle kuuluu. Vituttaa tommonen rajoittunut suvaitsevaisuus.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:2fc61eb28e="Neuvostoliitto"]Vappu ei juonna enää ens vuonna, kaikille kulaus kuplivaa kenties?
Mä en tiedä kuka tää on tai mitä tehnyt, enkä tietääkseni ole ikinä nähnyt hänen esiintyvän televiisiossa, mutta lehtien palstoilla sitäkin enemmän. Turhempaa horoa ei ole. Veikkaan, että ketään ei kiinnostaisi, vaikka hautaisi samantien itsensä elävältä.
Tukiaiset taas ovat kokonaistaidetta tähän verrattuna, en ymmärrä, miten ne voivat käydä kenenkään hermoille. [/quote:2fc61eb28e]
Vappu kuulostaa radiossa aina siltä, että edellisenä iltana on meluttu baarissa ja vedetty aski röökiä. Vaikuttaa ihan uskomattoman inhottavalta ihmiseltä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Kulmakarvoilla nyt ei oo mitään väliä, mut mua Asossa ärsytti jotkut tämmöset "on pannu 200 naista" (minkä myöhemmin tais pyörtää?) -jutut ja äijäilyvammailu. Tosi hyvä, jos kasvoi tuolla ohjelmassa.
voi voi, tuolla menolla et kyllä pääse eduskuntaan
^ sama. "etkö sä muka oo pistäny ketään paksuks hä?!?"
kyllähän aso selkeesti muuttu, luulen et jos se ois ollu ekassa äänestyksessä se olis lentäny pihalle kun se kuvattiin aluksi aika vastenmielisenä. sittemmin osoittautunut pohjimmiltaan herccikseksi, mut silti ois esa a saanu voittaa. aito tai ei mut ainaki erilainen. miksei ne muuten näyttäny sen tyttistä siinä ohjelmassa vai katoinko just muualle, kuulemma olivat kovasti halailleet mut kameramies vissiin nukku eli oli kai kielletty kuvaamasta :x
harmi kun toni ei voittanu
ps. kaveri muistuttaa itseasiassa hyvinkin paljon börjeslandetin avatarta
BB-Aso: Äänestän keskustaa
3.12.2009 16:43
Helsingin Sanomat
Big Brother -voittaja Aso Alanso kertoi Nyt-liitteen Kuka Nyt -haastattelussa äänestävänsä vaaleissa keskustaa.
Hän on valinnut puolueen, koska "keskusta on esiintynyt positiivisesti ja hoitaneet hommat hyvin. Ne varmaan jatkavat samalla tavalla."
Alanso tähdensi kuitenkin, ettei itse ole poliittinen ihminen.
Mannerheimista Alansolla on myönteinen kuva.
"Mannerheim on kiva mies. Se on yrittänyt ja onnistunut maan ja kansan puolesta", Alanso sanoi.
50 000 euroa Big Brother -voitostaan kuitannut Alanso on jo ehtinyt tuntea julkisuuden paineen.
"Tää on kyllä outoa. Yhtäkkiä saan niin paljon palautetta, että ahdistun välillä. Kaikki tietävät, kuka mä oon."
This must be what jail / I will scratch
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Buu! Vappu 4 ever.
En oo koskaan nähnyt jaksoakaan BB:tä, mutta kinnostaa.
Eri. Mari 4 ever " "
bzort glorf bööth