You are not logged in.
hyvinkäällä huomenna, shinne
Jaa että taas. Oispa lippu halvempi. Noh, kaippa tonne tulee mentyä.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Kumpa tulisivat taas pitämään messuja Kuopiossa.
bzort glorf bööth
KANSAINVÄLISET LEVYMESSUT
La 6.6.2009. Liput 2 EUR
Vinyylit, cd-levyt sekä DVD:t vaihtavat omistajia Tavastian perinteisillä levymessuilla lauantaina 6. kesäkuuta. Tapahtumaan ei ole ikärajaa, liput myynnissä ainoastaan ovelta.
Vois mennä.
ei vois :x
Voispas.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
[quote:43fe4a8323="Tavastia"]KANSAINVÄLISET LEVYMESSUT
La 5.9.2009. Liput 2 EUR
Tuttuun tapaan lukuiset kotimaiset ja maamme rajojen ulkopuolelta saapuvat myyjät esittelevät valikoimissaan olevia cd-, vinyyli- ja dvd-levyjä. Ei ikärajaa, ovet auki klo 11-16. Liput myynnissä vain ovelta.[/quote:43fe4a8323]
Vois mennä.
huomenna
Ylihuomenna, mut ei onnaa kun oon puoli neljään asti töissä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
huomenna hyvinkäällä onko muita menossa?
ei ihan levymessut mut mainitaan samalla et sunnuntaina ois tollanen levykirppis, mm. lifesaverin loppukamat jne:
WE GOT BEEF, Iso-Roba 21
SU 11.10.
KLO 14-18
[quote:d66b2918c3="psykokarkki"]huomenna hyvinkäällä onko muita menossa?
[/quote:d66b2918c3]
Oon menossa Seinäjoelle sunnuntaina mainittujen messujen rääppiäisiin. Parempi selata kun on vähän väljemmät laarit ja paskat ostettu jo pois.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
pitäny tuol hyvinkäällä aina käyä mut ois pitäny hokasta aikasemmin ni ois auton saanu lainaks, julkisilla ei kyl jaksa lähtee.
huomenna hyvinkäällä onko muita menossa?
joo, mut ei liian aikaseen. jätä mulle ultravoxit
[quote:82977398e1="psykokarkki"]huomenna hyvinkäällä onko muita menossa?
joo, mut ei liian aikaseen. jätä mulle ultravoxit[/quote:82977398e1]
jpp mulla taitaa kaikki oleellinen jo ollakin. toki jos joku sopiva maxi lähtee halvalla...
Terkkuja hyvinkäältä, ihan pl messut, väsymys vaan iski ja tuli silti ostettuu kaikenlaista turhaa. Parhaat löydöt ehkä cabaret voltairen i want you -maxi ja shock-yhtyeen joku 12"
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
kerro terveisiä psykokarkille jos näät
Älä päästä painiks sitä
Toki. Nyt soi euron löytö: big audio dynamiten E=MC toiseen -maxi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Olikohan Jyväskylässä ens viikon sunnuntaina?
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Olikohan Jyväskylässä ens viikon sunnuntaina?
On. Taidan vaivautua paikalle.
"Internet perustuu Jumalan luomiin raaka-aineisiin, ihmisille annettuun luovaan älyyn ja radioaaltoihin." - Jouko Piho
Vinylmaniat on nyt 21.11. ja pääsylippu 5e(?!). Tolla hinnalla sais melkein olla jo Robert Pollard esiintymistä. Mutta koska näin ei ole niin nuo messut taitavat jäädä väliin.
Rupesin tässä miettimään että mitähän noille messuille on yleensä tullut sisään maksettua? Tuskin koskaan 5e:tä.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
On se ollut vitosen muistaakseni jo kahtena vuonna. Mutta sisältäähän se narikan...
Pakko sinne kuitenkin on mennä, kun on tullut käytyä joka kerta vuodesta 1995 lähtien. Luultavasti valikoima on taas mitä on - tuskin on pelkoa, että joutuisi köyhtymään kovin paljon sitä vitosta enempää.
Parhaat messut on ollu ilmasia.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Parhaat messut on ollu ilmasia.
Ja kirkossa?
organizing the boy scouts for murder is wrong
Olipahan messut! Sillä yhdellä tyypillä oli ehkä paras valikoima ikinä. Juttelin sen kanssa pitkään Galaxie 500:sta ja sain sitten vitosen alennusta siitä sinkusta. Onneksi en enää muista, mitä kaikkia herkkuja sinne jäi.
Ja kaiken huipuksi siellä oli uusi narikka! Okei, vitsi alkaa vanheta, haen takkini.
Ens lauantaina Kårenilla. Aion törsätä säädyttömästi rahaa. Vähän kyl vituttaa, ku sit pitää illalla toteuttaa sosiaalisia velvoitteita ja mennä pikkujouluihin. Mieluummin jäisin kotiin runkkaamaan hirveen levypinon äärelle.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
törsäykselle
huomenna vissiin tavastialla, kattoo ny jos jaksaa kun ei niitä palautuksiakaan tullu paljon mitään