You are not logged in.
:psykostep::pus:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Duunailin mixiä jo ennen ku tiesin pukitettavaa, mut en oo varma lähetänkö sitä vai teenkö vielä uuden. Ainaisten laitteisto-ongelmien vuoksi piti jättää vinyylit kokonaan pois kuvioista, mikä latisti tunnelmaa ihan hitosti. Kaikki parhaat idikset ja jekut piti hylätä. Jos mun uusi kieputin tulee pian ja jos se ratkoo ongelmat, niin sitten varmaan duunaan uuden, jänskemmän mixin.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Apua.
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
joudun ehkä muuttamaan vähän ideaani
joudn ehkä keksimään idean
mut ei nyt viikkoon vielä ainakaan
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
lääh puuh. enpä sit duunissa saanut aikaiseks kun hetiaamusta blokkereita ja kiirettä pukkas, ja sit satanistit löysivät vielä vakavan tuotantobugin kello neljän jälkeen. perjantai iltapäivänä. jumalauta
MUTTA! kaikille pitäis nyt olla mennyt tiedot uhreista. heti PRIVAA jos ei ole tai epäselvyyksiä!!!
mut kyl tää alkaa kyl olla semmoista touhua nyt monen rundin jälkeen ettei oo käsin enää järkevää duunailla, pitääpi viikonloppuna yrittää koodata pikkusoftan joka hoitaa tuon kaiken arpomisen jne ettei tartte käsin tarkistella noita "ai oliks nuo jo pari" juttuja. ehkä osaa jopa lähettää automaagisesti privaviestitkin. ehkä jopa parsia privaviesti ilmoittautumiset. Aaaaah.
pikkuspoilerina tiedoksi: jännitystä tässä rundissa lisää et on peräti KAKSITOISTA kassua kierrossa! oooh!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
[quote:19aa98dc2c="mitten"]
pikkuspoilerina tiedoksi: jännitystä tässä rundissa lisää et on peräti KAKSITOISTA kassua kierrossa! oooh![/quote:19aa98dc2c]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Oho no jopas.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
NYT PUKITETAAN
Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"
pikkuspoilerina tiedoksi: jännitystä tässä rundissa lisää et on peräti KAKSITOISTA kassua kierrossa! oooh!
Kunhan eivät kaikki päädy vahingossa tänne.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
noniin
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Sent from my iPhone 16
Mulle on sitten ihan turha yrittää lähettää jotain ikävystyttävää paskaa tiedoksi vaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Smaa
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mulle saa lähettää kaikkee ikävystyttävää paskaa
organizing the boy scouts for murder is wrong
PUKITETAAN PAU PAU PAU PAU PAU PAU PAU
Teema ja eka piisi valittu, tästä se taas lähtee
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Johan pomppas, hädin tuskin joulukuun puolelle ehdittiin ja postiluukku kolisee jo! Paketin sisältä paljastui kuuskybänen tdk ja kanteen on piirretty ilmestyskirjan peto eli kolme kuusipuuta vierekkäin. Walkmanit mukaan iltakävelylle, tarkemmat raportit myöhemmin.
Laitetaanko näihin biisilistaa mukaan? Mikä on käytäntö?
Laitetaanko näihin biisilistaa mukaan? Mikä on käytäntö?
Ei välttämättä, jos sen listan julkaisee sitten paljastuttuaan täällä. Jotkut taas haluaa ehdottomasti listan, mutta onhan siinä se jännitysmomentti suurempi kai ilman. Riippuu ihan sun tyylistä, dude!
[quote:62dd00cbe3="Skeletonni"]Laitetaanko näihin biisilistaa mukaan? Mikä on käytäntö?
Ei välttämättä, jos sen listan julkaisee sitten paljastuttuaan täällä. Jotkut taas haluaa ehdottomasti listan, mutta onhan siinä se jännitysmomentti suurempi kai ilman. Riippuu ihan sun tyylistä, dude![/quote:62dd00cbe3]
Oukkidoukki. Jääköön siis salaisuudeksi, notta laitanko listaa vai en.
Joo. Miksin luonne vaikuttaa tähän aika paljon.
Jospa tänään mixailis
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Pitäs kans alotella urakka. Jos sitä vaik viikonloppuna vertyis.
Nyt on kova mix tulossa. Oikein hykerryttää.
Biisilistakeskusteluun: lista mukaan mielellään, mutta jotenki piiloon ettei vahingossa vilkase.
organizing the boy scouts for murder is wrong
mulle saa kyl lähettää niin, että lista on näkyvillä niin tietää etukäteen kuunnellakko vaiko ei..
mulle saa laittaa piiloon, kiits.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
mulle saa laittaa piiloon, kiits.
sama