#301 06.07.2006 10:53

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Re: Animal Collective

Älkää nyt olko Fränälle ilkeitä. Se on kiltti poika ja tarkoittaa hyvää.
Sitäpaitsi mun mielestä sen Kemialliset Ystävät -levyarvostelu (Lumottu karkkipurkki: 4/10 pistettä) oli ihan huikea!

Tero saatana, s'olet gay!

#302 06.07.2006 10:53

psychocandy
streittari-jantta
From: outhouse of the pryeeeeeee
Registered: 04.07.2005
Website

noiseidea wrote:

Siis toihan oli tarina, ei arvostelu. Se kertoi kyseisen herrasmiehen illanvietosta. Ei kauhean hyvä tai kiinnostava, tarina saatika illanvietto. Mutta ilmeisesti kaupallista potentiaalia löytyy, koska joku Sue (kuulostaa vaihto-oppilasvuoden jälkeen Suomeen jääneeltä trendihipiltä) on sen julkaissut.

niinpä, mutta ottaen huomioon että suessa riittää yleensä lukemista korkeintaan viideksi minuutiksi niin tuo oli jo melkein taidetta. noita keikka-arvioita ei taida olla itse lehdessä vai muistanko väärin?

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#303 06.07.2006 10:56

forssto
Member
From: Tapiola, bitches
Registered: 03.11.2005
Website

Jos jollain muuten on tuo Sue tallessa, jossa on Frändekin Kemppari-arvostelu, niin skannatkaa ja pistäkää ATK-verkkoon. Sitä olisi aina kiva vilauttaa tarpeen vaatiessa.

Tero saatana, s'olet gay!

#304 06.07.2006 10:57

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

forssto wrote:

Päällysteet ja tiet helvettiin.

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#305 06.07.2006 14:21

Moronica
electric barbarella
From: Törmä
Registered: 21.06.2005

Ihan älytöntä paskaa ja selvästi 90-luvulle jääneen Oasis-diggarin kynästä.

T: 90-luvulle jäänyt Pumpkins-diggari, joka ei voi olla huomaamatta yhteyttä Avey Taren ja em.:n välillä

Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.

#306 06.07.2006 15:20

noiseidea
PERÄMIEHEN HERKKU
From: siltsukupla
Registered: 14.01.2006

Entäs Panda Bearin soolo Young Prayer? Mitä mieltä?

kraakku wrote:

Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.

#307 06.07.2006 15:30

:center::huig::center:
Holtiton Mies joka Imppaa ja Grillaa
From: melkein noin 1000 keikkaa
Registered: 12.06.2005

noiseidea wrote:

Entäs Panda Bearin soolo Young Prayer? Mitä mieltä?

Tykkään kyllä, mutta jäänyt kyllä auttamatta sivuun, mielleyhtymä AC:hen on sen verran luja että kun tulee näitä mieli kuulla niin harvoin muistaa tuota vaan laittaa ihan elukkabändin levyn soimaan...

Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!

Security Fee:n hinnalla sisään!

#308 06.07.2006 16:08

ex-kolja
Sexy MF Doom
Registered: 26.06.2005

forssto wrote:

Sitäpaitsi mun mielestä sen Kemialliset Ystävät -levyarvostelu (Lumottu karkkipurkki: 4/10 pistettä) oli ihan huikea!

Tästä taidettiin joskus puhua?  icon_wink  Ei minulla ole mitään häntä tai hänen kirjoitustapaansa vastaan, mutta kun nuo arvostelut (+ esim. Dinosaur Jr. -keikka-arvostelu) eivät ole sinänsä arvosteluja vaan eräänlaisia kolumneja, joista paistaa läpi kolumneille tyypillinen kärjistys ja tahallinen asian ohi tai sen tiimoilta kirjoitus. Arvosteluina nuo ovat mielestäni hieman laiskoja, sieltä aidan matalan pään kohdalta kirjattuja.

Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!

#309 06.07.2006 16:26

ex-kolja
Sexy MF Doom

Animal Collective Reissue Due

Cut the mating calls. From this point forward, you no longer need to track down a wealthy significant other in order to get your hands on Animal Collective's über-rare 2002 live release, Hollinndagain. The LP, originally released on the Secretly Canadian-associated St. Ives Records, has been extremely limited (only 300 copies ever made, all with hand-painted sleeves)...until now.

Hollinndagain is slated for an October 31 reissue on Paw Tracks, and we can't think up a better Holloween treat (or trick) than that.

Hollinndagain tracklist:

01 I See You Pan
02 Pride and Fight
03 Forest Gospel
04 I Shot an Arrow
05 Lablakely Dress
06 Tell It to the Mountain
07 Pumpkin Got a Snakebite

peuk

#310 06.07.2006 16:49

DirtyBlueGene
the bot with everything
From: Cop / Midsummer Village
Website

Keikasta on näköjään tullut jo kaikki tarpeellinen sanottua. Eipä juuri mitään lisättävää: alku aina hankalaa, mutta kyllähän se siitä nopeasti piristyi ja viimeistään We Tigersien ja Purple Bottlejen aikana olin jo aikamoisessa KIIMAtranssissa. Reverend Greeniä en jostain syystä noteerannut, vaikka joissain kohdin ne ölinät kuulostivatkin etäisesti tutuilta. Yleisön kankeuskaan ei liiemmin haitannut, vaikka itsellä hulinajalka olisi vipattanut enemmänkin. Upeeta, mahtavaa, vuoden paras jne. Kaiken kruunasi vielä Panda Beariltä vongattu plektra  rakkaus

This must be what jail / I will scratch

#311 06.07.2006 17:17

ex-kolja
Sexy MF Doom

Mainittakoon, että Purple Bottlen ja We Tigersin aikana allekirjoittanut hyppi/liikahteli jotenkuten rytmin mukaisesti/huusi lejoncion korvaan, mikä on sinänsä ainutlaatuista/ennenkuulumatonta, ottaen huomioon kyseisen -kirjoittaneen vähäisen humalatilan jne. Kai tuo sitten oli yksi parhaista keikoista ikinä, nyt kun tarkemmin asiaa ajattelee.

Huusin myös auuuuuu, tms., niin kuin keikoilla on tapana. Kenties jopa ensimmäisen kerran elämässäni. Teki jopa mieli pogota, mutta hillitsin itseni. Onneksi.

#312 06.07.2006 17:19

ex-kolja
Sexy MF Doom

+ ei yhtään Here Comes the Indianilta, toisin kuin odotin. Se yllätti.

#313 06.07.2006 20:10

psychocandy
streittari-jantta
Website

DirtyBlueGene wrote:

Kaiken kruunasi vielä Panda Beariltä vongattu plektra  rakkaus

mut pandahan oli runpali...

Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi tongue
FJs1lyz.gif

#314 06.07.2006 20:16

DirtyBlueGene
the bot with everything
Website

Eikös Deakin ollutkaan rumpali? No kuitenkin, se tyyppi yleisöstä katsoen oikealla.

#315 06.07.2006 20:19

psychocandy
streittari-jantta
Website

DirtyBlueGene wrote:

Eikös Deakin ollutkaan rumpali? No kuitenkin, se tyyppi yleisöstä katsoen oikealla.

selvitin seuraavana päivänä että panda bear olikin rumpali ja deakin oli se kitaristi oikealla. parempi myöhään jne.

FJs1lyz.gif

#316 06.07.2006 20:36

DirtyBlueGene
the bot with everything
Website

Juha Mieto wrote:

PERKELE, MIKSEI MULLE KERROTTU

#317 06.07.2006 20:39

psychocandy
streittari-jantta
Website

DirtyBlueGene wrote:
Juha Mieto wrote:

PERKELE, MIKSEI MULLE KERROTTU

eräs nimeltämainitsematon turkulainen moderaattori mullekin niin sanoi kun kysyin kekä kekin on ja heti uskoin... mutta intternetistä löysin sittemmin vastatodisteet spåm.

FJs1lyz.gif

#318 07.07.2006 16:16

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

psychocandy wrote:

eräs nimeltämainitsematon turkulainen moderaattori mullekin niin sanoi kun kysyin kekä kekin on ja heti uskoin... mutta intternetistä löysin sittemmin vastatodisteet spåm.

Tieto ei ollut omaani, vaan lähinnä erään turkulaisen faniporukan matkan aikana kollektiivisesti keksimä päätelmä, johon vaikutti suuresti erään nimeltämainitsemattoman turkulaisen kiharapään viittaukset johonkin minulle tuntemattomaan akustiseen soololevyyn.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

#319 07.07.2006 17:19

psychocandy
streittari-jantta
Website

Laatu wrote:

Tieto ei ollut omaani, vaan lähinnä erään turkulaisen faniporukan matkan aikana kollektiivisesti keksimä päätelmä, johon vaikutti suuresti erään nimeltämainitsemattoman turkulaisen kiharapään viittaukset johonkin minulle tuntemattomaan akustiseen soololevyyn.

elaäinkollektiivisesti siis? akustinen soololevy (jos se nyt oli akustinen, pitääpä taas kuunnella) muuten rulettaa ja ylläri tuo mullekin oli. ei siitä edes näkynyt paljoa geologistin takaa.

FJs1lyz.gif

#320 07.07.2006 18:59

ex-kolja
Sexy MF Doom

Laatu wrote:
psychocandy wrote:

center epämääräisille viittauksille.

En suostu siihen, että Panda ei ollut/ole kitaristi...

#321 10.07.2006 19:21

ex-kolja
Sexy MF Doom

Hei, miksi porukat dissaa Danse Manateeta? Täähän on ihan mahtavaa!! Ainakin näin ensikuulemalla.

#322 11.07.2006 20:29

ex-kolja
Sexy MF Doom

ex-kolja wrote:

Hei, miksi porukat dissaa Danse Manateeta? Täähän on ihan mahtavaa!! Ainakin näin ensikuulemalla.

Johtunee siitä, että kaikki kuuntelee Spirit... -levyn ensin? Tein toiste, ja vielä tänäänkin kun kuuntelin Dansen toistamiseen, niin olin täysin haltioitunut. Poppia ja häröilyä, ja kaikkea siltä väliltä. Aivan mahtava levy.

"Johtunee siitä, että kaikki kuuntelee Spirit... -levyn ensin?" Tuo oli aivan mahtava yllätys. Olen kuullut levyä vain irtopiiseinä ja humalassa. En muistanut, että levy on noin POP! Ihan mahtava psykedeelissävyitteinen pop-levy!! Ja minusta ainakin myös helpoin AC-levy, ainakin niistä jotka olen kuullut. Heti poksautti pään. Levyni vielä skippaa lopussa, mutta niin hassussa paikassa, että se vaikuttaa jopa tarkoitukselliselta, jos tuollainen on mahdollista, eli ihan viimeisillä sekunneilla. Outoa.

Soittivatko livenä kaksi ekaa biisiä? Ihan kuin levyn aloittava kappale olisi aloittanut live-setin, ja kakkosbiisi (joka on muuten IHAN MAHTAVA) tuntuu jotenkin tutulta...

#323 12.07.2006 11:57

teemu
Member
Registered: 09.07.2006

#324 12.07.2006 13:14

börjeslandet
stetoskooppisetä
Registered: 20.06.2005

teemu wrote:

Laillisesti jopa   eek  peuk

en ole kolmekybänen emoboy

#325 17.07.2006 03:14

psychocandy
streittari-jantta
Website

keikka-arvostelun tynkää:

http://www.noise.fi/livearvostelut/index.php?id=457

EDIT: tämäkin spämmi on kirjoitettu AC-paita päällä

FJs1lyz.gif

#326 19.07.2006 14:14

psychocandy
streittari-jantta
Website

teemu wrote:

osaisko joku fiksu laittaa ton cdr:lle ja postittaa mulle? kulut korvataan jne.

setlist:
01 Street Flash           7:17
02 Did You See The Words  8:00
03 Reverend Green         9:35
04 Cuckoo                      8:46
05 Safer                 10:06
06 Grass                  4:40
07 Peace Bone             6:29
08 We Tigers              2:27
09 Fireworks              9:33
10 Purple Bottle         11:05
---
11 Banshee Beat          10:22

total time 88:20

EDIT: ei mahu näköjään yhdelle... olis vaan kiva kuulla ku en ehdi latailee kunnolla ennenku lomat loppuu eli elokuussa.

FJs1lyz.gif

#327 19.07.2006 15:32

psychocandy
streittari-jantta
Website

tulis nyt kylmemmät kelit että voisin käyttää AC-huppariani...

(päivän säässä nämä?)

FJs1lyz.gif

#328 19.07.2006 15:33

ex-kolja
Sexy MF Doom

psychocandy wrote:
ex-kolja wrote:

Noi lopun huudot toi keikan mieleen paremmin kuin mikään "muisto". Tää keikka on pakko saa'a levylle...

smaa

nyt soi fireworks, ihan tajuttoman hienoa... seuraavasta levystä tulee mestariteos!

tai sit ne mokaa hyvät biisit, lienee todennäköisempää... eiq

No joo, nyt kun olen saanut hankittua kaikki levyt (Campfirea lukuunottamatta), niin olen päätynyt siihen, että taitavat kaikki olla mestariteoksia tai ainakin hyvin lähellä tuota määritelmää, erilaisia ja eri hetkiin, mutta yhtä kaikki.

Ps. Oliko tuo keikka noin pitkä?! Ja minä luulin ensin olleeni hieman pettynyt?! Musta se oli tosi lyhyt...  icon_eek

#329 19.07.2006 15:40

psychocandy
streittari-jantta
Website

ex-kolja wrote:

Ps. Oliko tuo keikka noin pitkä?! Ja minä luulin ensin olleeni hieman pettynyt?! Musta se oli tosi lyhyt...  icon_eek

niinpä... mutta mukava huomata että kuulostaa näin mahtavalta jälkikäteenkin.

FJs1lyz.gif

#330 26.07.2006 15:56

Laatu
Moderator
From: Helsinki
Registered: 18.07.2005
Website

Animal Collective: Grass CDS+DVD 13,90
-Uusi sinkku, mukana 2 uutta biisiä ja Grass- sekä Rabbit-videot.

Tuommoinen on nyt tullut Stupidoon.

You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.

Board footer