You are not logged in.
[quote:ea408a4521="ginipoika"]TULEE SUNNUNTAINA KAKOSELTA PUOLI KUUDEN AIKAAN UUSINTANA.
KIITOS TÄSTÄ, EHDIN JO NIMITTÄIN HARMITELLAKIN KUN MISSASIN.
TAIDAN LAITTAA IHAN TALLENNUKSEN PÄÄLLE, VAIKKA SIELLÄ ONKIN MILTEI SATA KATSOMATONTA OHJELMAA TAI ELOKUVAA.[/quote:ea408a4521]
Löytyy myös YLE Areenasta http://areena-beta.yle.fi/video/501088
en ole kolmekybänen emoboy
No pitänee muistaa areenasta kattoa joku päivä, sunnuntaina en ole myöskään himassa ja tallentavaa en omista.
No pitänee muistaa areenasta kattoa joku päivä, sunnuntaina en ole myöskään himassa ja tallentavaa en omista.
Toi on sit areenassa vaan viikon!
en ole kolmekybänen emoboy
KATOIN JUST YES, MINISTERIN. VITUN HYVÄ.
PITÄISKÖ OSTAA TALLENTAVA BOKSI??
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
No ehkä mä ton alkuviikosta muistan, tallentavalla en kyl periaatteessa tee mitään mut voi toki olla, että jos uuean boxin ostas ni semmosen hommais. Tosin uus töllökin ois ihajeez mut ei ny jaksa ku entinen isosta koostaan huolimatta vielä näkyy.
kahjot ninjat
makoto nagano
dallasin paluu, mukana alkuperäisistä ainakin JR, bobby ja sue ellen
Saispa vielä ainaki Cliff Barnesin ja Carter McKayn mukaan.
(korjasin muuten linkkis)
SOSDO MASSA KOMOROSSA
kiitos korjauksesta vaan missäs pamela, lucy ja ray krebbs?
PITÄISKÖ OSTAA TALLENTAVA BOKSI??
ÄLÄ AINAKAAN SAMANLAISTA OSTA MIKÄ MULLA. FUULAA!
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Oho, aika milf
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Matti Nykäselle kokkiohjelma. Harmi (?) kun pyörii vaan nettitv:ssä.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Jos katsoitte joskus kuukausi sitten Juurikasvua ykköseltä (homot muuttaa Pohjanmaalle, hahaha joojoojoo), toisessa jaksossa lyhyttä sivuosaa esitti selkäni ja takaraivoni.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Tänään tämä Teemalta. Mainoksen perusteella ainakin vaikutti mielenkiintoiselta.
[quote:4591f00a7f]Patsaspäiväkirjat
(Sculpture Diaries)
Keskiviikkona 4.11.2009 klo 21.05, uusinta su noin klo 23.00
Sunday Timesin taidekriitikko Waldemar Januszczak todistaa, että kuvanveistotaide on taiteista tärkein. Hän kiertää tutustumassa ja analysoimassa teoksia eri puolilla maailmaa.[/quote:4591f00a7f]
Haaveissa vainko oot mun?
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Tänään tulee Leon!
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
tänään tulee pensseli-setä
vajaa pari tuntia enää
Dokumenttiprojekti: Punk - tauti joka ei tapa @ TV2 klo 22:50
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
Jos katsoitte joskus kuukausi sitten Juurikasvua ykköseltä (homot muuttaa Pohjanmaalle, hahaha joojoojoo), toisessa jaksossa lyhyttä sivuosaa esitti selkäni ja takaraivoni.
Tunnistaisin vaikka pimeässä
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Hei, Invasion USA tulee tänään!!!
Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.
^Aika milf
talentin voittaja
talentin voittaja
En ollut seurannut koko kisaa tahi skeneä ja sitten vilkaisin finaalin ja olin ihan että mitä vittua
Kääpiökokoinen kummelihahmo, SIMO RANTALAISEN POIKA, taidelennokkeja ja David Armand-kopio joka voittaa koko paskan :confused::peuk:
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
laamasen jäänti kolmanneksi yllätti mut kyllähän ton miikan esitys oli yllättävän hyvä. ja oli kuulemma kuumeessa koko päivän
mut kyllähän ton miikan esitys oli yllättävän hyvä.
Se on ihan järkyttävää. Se on kuvottavaa kusetusta. Se on helvetinmoista suhmurointia. Se on törkeää. Se on ihan karseaa katsoa.
kolmosen paras ohjelma
bzort glorf bööth
en olisi kuvitellut lausuvani tätä ääneen, mutta aloin mielessäni vertaileman harkimoa ja sarasvuota ja hjallis alkoi yhtäkkiä vaikuttamaan KARISMAATTISELTA ÄIJJÄLTÄ
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta