You are not logged in.

Sent from my iPhone 16

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"

Miksei pitäisi nauraa? Vittu tässä mitään diplomaatteja olla.

meinasin viimein perehtyä ulverin ei-bläkkistuotantoon ja tätähän kaikki hehkuttaa, mut mitäs ihme easy listeningiä tää oikein on ![]()

tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
[quote:4766222849="psykokarkki"]
meinasin viimein perehtyä ulverin ei-bläkkistuotantoon ja tätähän kaikki hehkuttaa, mut mitäs ihme easy listeningiä tää oikein on
[/quote:4766222849]
tuo oli joskus mielestäni kaikkien aikojen paskin levy. tämä siis joku 4 vuotta sitten, enpä oo sen jälkeen kuullut

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Heräsin ja olin silleen "voi helevetti oon ollu internetissä kauheessa kännissä"

Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu

Sent from my iPhone 16

Sent from my iPhone 16

[quote:9f654317b4="hrmunoita"]
[/quote:9f654317b4]
mulla soi:

Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä

Viimeisimpänä halutaan kieltää eräs viime vuosien lupaavimmista uusista finanssialan innovaatioista, nimittäin pikavipit.