You are not logged in.
[quote:6f4378d524="mitten"]
kiva et niin moni on taas mukana! ja uusia kans! jejee![/quote:6f4378d524]
Tosin liian vähän naisia mukana.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
[quote:c2ba0b77d9="ginipoika"][quote:c2ba0b77d9="mitten"]
kiva et niin moni on taas mukana! ja uusia kans! jejee![/quote:c2ba0b77d9]
Tosin liian vähän naisia mukana. [/quote:c2ba0b77d9]
Onneksi sait viime miksisi laiskalta mutta sitäkin omistautuneemmalta naiselta
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:d404be3849="merrim"]Mixen näy listalla??
nyt pitäis näkyä
kiva et niin moni on taas mukana! ja uusia kans! jejee![/quote:d404be3849]
I DONT NEED A SERVANT TO DO MY BEHEADING FOR ME
[quote:61a3f969c7="Pope"][quote:61a3f969c7="ginipoika"][quote:61a3f969c7="mitten"]
kiva et niin moni on taas mukana! ja uusia kans! jejee![/quote:61a3f969c7]
Tosin liian vähän naisia mukana. [/quote:61a3f969c7]
Onneksi sait viime miksisi laiskalta mutta sitäkin omistautuneemmalta naiselta [/quote:61a3f969c7]
:sydan:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Oman mixini päätöskappale tulee olemaan maailman paras biisi, joten toivon että vastaanottajaksi ei valikoidu kukaan luikuri
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Mukana.
Laitoin mitskulle privaa osoitteenmuutoksesta jotta postimiehen ei tarvi käy vanhan kämpän kautta.
laitoin myös ilmoittautumisen omasta mielestäni ajat sitten, mutta eipä oo listassa?
joo, sori etten tunnettain käy päivittämässä tuota listaa
nyt pitäis nimet löytyä!
"hiljaa pyörii salaattilinko"
bitch ain't even COLD in that poncho
Tästähän tulee aika hyvä, vaikka aluksi vaikutti siltä, ettei oikein jaksa kiinnostaa.
oon ehkä valinnut 2 ekaa biisiä, tosin ne on varmaan kaikille tuttuja mut sou not.
Mä aloitin teon eilen ja pelkään että hommasta tulee jälleen kerran liian nöösi.. mut onhan joulu kuitenkin aika nöösiä aikaa noin muutenkin.
Tobin Sprout wanted to be more than GBV's George Harrison
Piti oikeen eilen tarkistaa, että olihan tossa uudessa läppärissä polttava asema mut ilmeisesti on. Jos siis pitää cd tehä kun toki voin kassullekin nauhottaa. Taidan kyl omat biisivalintani tehä sit vasta kun tiedän kuka on pukitettava.
koskas nää puputettavat ratkee, tai no vois tietty ykkäsviestistä tarkistaa
mitsku, onks sulla vanhoja tietoja tallella, jos on niin mulla samat hommat ku viimex, ei oo osoite eikä formaatit vaihtuneet. mut jos ei ni pitää laittaa privaa, mulla vaan toi boxi turhanki täynnä
spåm
Osallistun!
[quote:3013ff5833="psykokarkki"]koskas nää puputettavat ratkee, tai no vois tietty ykkäsviestistä tarkistaa
mitsku, onks sulla vanhoja tietoja tallella, jos on niin mulla samat hommat ku viimex, ei oo osoite eikä formaatit vaihtuneet. mut jos ei ni pitää laittaa privaa, mulla vaan toi boxi turhanki täynnä
spåm [/quote:3013ff5833]
mjoo toivottavasti on (yritän kerätä statistiikka sitäkin varten ettei tuu samat puputettavat uudestaan) - spämmään armottomasti jossei
ja joo relevantit aikataulutiedot löydät ykkösviestistä
Lähetin jo privaa, mutta nimeäni ei näköjään ilmestynyt listalle.
Olen siis mukana.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.
Mukana!
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mukana myös.
Joko ehditte arpoa? Meikä vois jälki-ilmoittautua jos vielä onnistuu.
Joko on arvottu
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Minäkin mukana jos vielä ehtii, muttei kyl haittaa jos en enää kerkee
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Minäkin mukana jos vielä ehtii, muttei kyl haittaa jos en enää kerkee
Sama, eli mukana jos ehtii vielä.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Joko on arvottu? Ehtiikö vielä mukaan? eiq mitäs
[quote:1c9cda8af9="E"]Minäkin mukana jos vielä ehtii, muttei kyl haittaa jos en enää kerkee
Sama, eli mukana jos ehtii vielä. [/quote:1c9cda8af9]
Sama, menny ihan ohi tää.
[quote:164fb30a0a="Bedderi"][quote:164fb30a0a="E"]Minäkin mukana jos vielä ehtii, muttei kyl haittaa jos en enää kerkee
Sama, eli mukana jos ehtii vielä. [/quote:164fb30a0a]
Sama, menny ihan ohi tää.[/quote:164fb30a0a]
joo no kalkulaattori on vähän myöhässä joten ehtii vielä (kunhan laitoit mulle oso/formaattitiedot jne privana). pyrin vielä tänään spämmään uhrit, mut viim. huomenna!
[quote:d459bced85="Skeletonni"][quote:d459bced85="Bedderi"][quote:d459bced85="E"]Minäkin mukana jos vielä ehtii, muttei kyl haittaa jos en enää kerkee
Sama, eli mukana jos ehtii vielä. [/quote:d459bced85]
Sama, menny ihan ohi tää.[/quote:d459bced85]
joo no kalkulaattori on vähän myöhässä joten ehtii vielä (kunhan laitoit mulle oso/formaattitiedot jne privana). pyrin vielä tänään spämmään uhrit, mut viim. huomenna![/quote:d459bced85]
En kyllä niitäkään laittanu.
Laitan nyt, mutta jos ei ehdi, ni ei ehdi.
turston wrote:
Shanksinhan kanssa tässä sovittiin vähän aikaa sitten että kesällä vetäistään läpi kymmenottelu.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.