You are not logged in.
[quote:c81df2133f="noiseidea"]NIGELLA LAWSON - PARASTA IKINÄ
[/quote:c81df2133f]No nyt sama! Tällä viikolla ollut hyviä jaksoja
bzort glorf bööth
[quote:7192f058ba="noiseidea"]NIGELLA LAWSON - PARASTA IKINÄ
[/quote:7192f058ba]
Samaa!!!
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^ sigu sopii harvinaisen hyvin
^ sigu sopii harvinaisen hyvin
Se sopii hyvin joka tilanteeseen.
NIGELLA LAWSON - PARASTA IKINÄ
olen ihan shockedandstunned! kaikkien noisiksen marjatiurahäröilyjen jälkeen olen kerrankin smaa mieltä noisiksen kaa!
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Freema Agyeman (A gay man?)
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Jane Badler!
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
^H.O.T.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Véra Clouzot
Véra Clouzot
Kyllä se niin vain on, että kunnon humpansoittajalle mikään inhimillinen ei ole vierasta!
[quote:3219f26229="bernardblack"]Véra Clouzot
http://www.youtube.com/watch?v=elCF_uB3Dxc#t=4m12s [/quote:3219f26229]
en ole kolmekybänen emoboy
[quote:d1a0e39ed6="noiseidea"]Jane Badler!
[/quote:d1a0e39ed6]
Rotansyöjä nainen never forget:
http://www.youtube.com/watch?v=VObQfWMgmIM
the Shue
ja Catherine Keener
Muistan missä olin kun kuulin Wannaben ensi kerran
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:d4d61fa0a3="Pope"]
Muistan missä olin kun kuulin Wannaben ensi kerran [/quote:d4d61fa0a3]
Aika ihana kyllä joo.
Dame Helen Mirren
Callie Thorne
[quote:165e8f438a="Pope"]
Muistan missä olin kun kuulin Wannaben ensi kerran [/quote:165e8f438a]
Mulla oli Suosikki, jossa oli Gerin alastonkuvia. Monta kertaa tuli vänkättyä niille. Nykyään ymmärrän toki, että Geraldine myös kantoi asujaan tyylikkäästi.
Ja sit se aavikkovideo, s/m-tamineet päällä. Ollapa sen kundin sijalla, kenet likat sieppasi
2 Become 1 oli kaunis balladi ja on ehkä edelleen. Mut en ikinä tykänny kummastakaan Melista enkä Emmasta. Mel C oli etenkin turhake, Wannabessa tietysti adidakset päällä
Luulin Victoriaa runotytöksi, mut sit se menikin maailman suurimman juntin kanssa naimisiin. Jenni Banerjeella nämä.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Geri, yläaste/lukio, wänk.
"A repo man's always intense"
Spaissarit on ihania.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Tekis mieli alkaa hehkuttaa spaissarien kahta ekaa lebyä... topikin paikka?
Gerihän on just ihanimmillaan mahdollisimman normaalipainoisena ja räikeillä hiusraidoilla. Yritin että hyvää kuvaa Union Jack-minimekossa mut en löytäny
Isäntä sai aikoinaan kommuunin tytöiltä synttärilahjaksi Playboyn jossa julkaistiin Gerin tissikuvat. Pitäis olla talessa jossain. Seuraavan vuoden syntymäpäivänä vein sen kattoon Spiceworld: The Movien
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
[quote:768c19bc4c="Pope"]Tekis mieli alkaa hehkuttaa spaissarien kahta ekaa lebyä... topikin paikka?
Gerihän on just ianimmillaan mahdollisimman normaalipainoisena ja räikeillä hiusraidoilla. Yritin että hyvää kuvaa Union Jack-minimekossa mut en löytäny
Isäntä sai aikoinaan kommuunin tytöiltä synttärilahjaksi Playboyn jossa julkaistiin Gerin tissikuvat. Pitäis olla talessa jossain. Seuraavan vuoden syntymäpäivänä vein sen kattoon Spiceworld: The Movien [/quote:768c19bc4c]
Minimekko näkyi yöllä tuolla edellisellä sivulla mun viestissä, aamulla ei. Oon törmännyt samaan ongelmaan ennenkin, en tajuu miten toi on ees mahdollista.
Uusintayritys:
Gerin tissikuvista ne mustavalkoiset ei iskeny, mutta se auringonottokuva oli paras koskaan. Soolovuosien anoreksia oli aivan kamala juttu. Hyviä biisejä taisi olla sielläkin, toisin kuin muiden sooloilla. Kaksi ekaa levyä on oikein hyvää poppia, nää jorinathan vois siirtää sinne ja siinä olis alustusta.
Leffaa en ole nähnyt ikinä, hitsi.
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
Oon nähnyt leffan, mutten tissikuvia. :confused::peuk:
Edit. nytpäs oon.
bzort glorf bööth
Mel B oli toki oma suosikkini. Se reisien hytkytys Wannabe-videossa. Nykyiselle fitness-lookille kyllä silti .
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Baywatchissa oli tänään kiihottavaa, ku yhen muijan päälle soviteltiin märkäpukua ja nänni vilahti melkein.
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
Belinda Carlisle
Mel B oli toki oma suosikkini. Se reisien hytkytys Wannabe-videossa.
Märgastiset ollit
[quote:5f2790ee80="ginipoika"]Mel B oli toki oma suosikkini. Se reisien hytkytys Wannabe-videossa.
Märgastiset ollit [/quote:5f2790ee80]
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.