You are not logged in.
[quote:580fc548f0="nordenstam"][quote:580fc548f0="Joe Caligula"]
Espopripi hei: niinhän siinä sitten kävi [/quote:580fc548f0]
The point of Hayhat?[/quote:580fc548f0]
"Ei hätää, kunnanjohtajaa on informoitu"
BartonFunkHRmukoiraNordenström ja mitä teitä nyt olikaan?
Oletteko menossa huomenna visaan? Itsehän olen.
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
[quote:785a8fa199="Joe Caligula"]BartonFunkHRmukoiraNordenström ja mitä teitä nyt olikaan?
Oletteko menossa huomenna visaan? Itsehän olen.[/quote:785a8fa199]
Plastiikkakirurgi-foorumisti Nordenström
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
[quote:31a60e5bc7="Joe Caligula"]BartonFunkHRmukoiraNordenström ja mitä teitä nyt olikaan?
Oletteko menossa huomenna visaan? Itsehän olen.[/quote:31a60e5bc7]
Ei mulla taida olla parempaakaan tekemistä tohon aikaan.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:8c6c55930c="Joe Caligula"]BartonFunkHRmukoiraNordenström ja mitä teitä nyt olikaan?
Oletteko menossa huomenna visaan? Itsehän olen.[/quote:8c6c55930c]
Mä tuun puol ysi vast, töis töis!
HUOM: ELKÄÄ YLIBUUKATKO!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
mä tuun visailee
[quote:e632bdc7e4="nordenstam"][quote:e632bdc7e4="Joe Caligula"]BartonFunkHRmukoiraNordenström ja mitä teitä nyt olikaan?
Oletteko menossa huomenna visaan? Itsehän olen.[/quote:e632bdc7e4]
HUOM: ELKÄÄ YLIBUUKATKO![/quote:e632bdc7e4]
Ei toki. Nii joo huomenna sitten vielä. Tuun vähän jälkeen kasi, joten ei ylibuuccausta..
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
[quote:1596497c61="Joe Caligula"][quote:1596497c61="nordenstam"][quote:1596497c61="Joe Caligula"]BartonFunkHRmukoiraNordenström ja mitä teitä nyt olikaan?
Oletteko menossa huomenna visaan? Itsehän olen.[/quote:1596497c61]
HUOM: ELKÄÄ YLIBUUKATKO![/quote:1596497c61]
Ei toki. Nii joo huomenna sitten vielä. Tuun vähän jälkeen kasi, joten ei ylibuuccausta..[/quote:1596497c61]
Joo ei buukata. Ketään ei tuu paikalle, mut ei tuu kellekkään paha mieli.
( )
Nojoo, onko tää nyt kauden vika vai ei? Kimmo lupasi näyttää mulle mistä Kana pissii!
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Huomen tosiaan itelläni aamuvuoro, joten pääsen mukana jo alusta lähtien!
Nii ja on tosiaan kai kauden vika!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
[quote:86e8c374ea="barton_funk"][quote:86e8c374ea="Joe Caligula"][quote:86e8c374ea="nordenstam"][quote:86e8c374ea="Joe Caligula"]BartonFunkHRmukoiraNordenström ja mitä teitä nyt olikaan?
Oletteko menossa huomenna visaan? Itsehän olen.[/quote:86e8c374ea]
HUOM: ELKÄÄ YLIBUUKATKO![/quote:86e8c374ea]
Ei toki. Nii joo huomenna sitten vielä. Tuun vähän jälkeen kasi, joten ei ylibuuccausta..[/quote:86e8c374ea]
Joo ei buukata. Ketään ei tuu paikalle, mut ei tuu kellekkään paha mieli.
( )
Nojoo, onko tää nyt kauden vika vai ei? Kimmo lupasi näyttää mulle mistä Kana pissii![/quote:86e8c374ea]
Canan Cullista?
Aika hyvin mennyt vaikka on ollut ",koko all star" vastassa..
Pääsen huomenna mestoille.
Kauden vika visa joo ja ei näemmä ylibuukata kun joku ei kuitenkaan aio saapua PAIKALLE!
Onko Mascotissa tänä vuonna sitä kesävisaa?
Juomajippu käyttämättä, edelleen.
[quote:f118b9a21b="leposi"][quote:f118b9a21b="stratum"]Onko Mascotissa tänä vuonna sitä kesävisaa?
Juomajippu käyttämättä, edelleen. [/quote:f118b9a21b]
Käytin perjantaina viimeisen. [/quote:f118b9a21b]
Hyvä tietää, että ovat kelpoa valuutta vieläkin. Kunhan tästä joskus pääsis ULOS! ehheh. :?
[quote:c01ef6af1c="artsy"]ONKS KELLÄÄN TILAA JOUKKUEESSA KESKIVIIKON KUSTAA VAASAN VISAAN??
KAVERILLA ON NÄLKÄÄ!!!!!!!!!!![/quote:c01ef6af1c]
Meidän jengissä on kyllä varmaan paikoitellen tilaa. Varmistanpa vielä!
EDIT: Tuu vaan!
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
[quote:a0353a3d9e="hrmunoita"][quote:a0353a3d9e="artsy"]ONKS KELLÄÄN TILAA JOUKKUEESSA KESKIVIIKON KUSTAA VAASAN VISAAN??
KAVERILLA ON NÄLKÄÄ!!!!!!!!!!![/quote:a0353a3d9e]
EDIT: Tuu vaan![/quote:a0353a3d9e]
Et sit tullu
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
[quote:fd127b3d7f="barton_funk"][quote:fd127b3d7f="hrmunoita"][quote:fd127b3d7f="artsy"]ONKS KELLÄÄN TILAA JOUKKUEESSA KESKIVIIKON KUSTAA VAASAN VISAAN??
KAVERILLA ON NÄLKÄÄ!!!!!!!!!!![/quote:fd127b3d7f]
EDIT: Tuu vaan![/quote:fd127b3d7f]
Et sit tullu [/quote:fd127b3d7f]
perkele en mä tollasta edittiä huomannu!!!! ens viikol uudestaan??
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:6077ea673a="artsy"][quote:6077ea673a="barton_funk"][quote:6077ea673a="hrmunoita"][quote:6077ea673a="artsy"]ONKS KELLÄÄN TILAA JOUKKUEESSA KESKIVIIKON KUSTAA VAASAN VISAAN??
KAVERILLA ON NÄLKÄÄ!!!!!!!!!!![/quote:6077ea673a]
EDIT: Tuu vaan![/quote:6077ea673a]
Et sit tullu [/quote:6077ea673a]
perkele en mä tollasta edittiä huomannu!!!! ens viikol uudestaan??[/quote:6077ea673a]
No tuuppa ens viikolla.
"Hei onks täällä painovoimaa?"
Muut häärää...
Tänään Kustun musavisa ysiltä vasta Saksa - Suomi -persraiskauksen vuoksi!
Tänään Kustun musavisa ysiltä vasta Saksa - Suomi -persraiskauksen vuoksi!
moneltas se yleensä on?
eikä tänäänkään taivu paikalle..meikä on nykyään jo nukkumassa tollasiin
aikoihin.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
[quote:3919f577aa="nordenstam"]Tänään Kustun musavisa ysiltä vasta Saksa - Suomi -persraiskauksen vuoksi!
moneltas se yleensä on?
eikä tänäänkään taivu paikalle..meikä on nykyään jo nukkumassa tollasiin
aikoihin.[/quote:3919f577aa]
Normisti kasilta, mut tänään oli poicceus kun Saksa - Suomi -thrilleri alkoi seiskalta.
VOITTO VOITTO VOITTO
Kiitos David Allan Coe, kiitos äiti, kiitos humala!
Ja kiitokset tietysti myös muille joukkueen jäsenille ja kanssakilpailijoille.
[quote:34c09412cb="barton_funk"]VOITTO VOITTO VOITTO
Ja kiitokset tietysti myös muille joukkueen jäsenille ja kanssakilpailijoille.[/quote:34c09412cb]
[quote:a63219b3c8="Joe Caligula"][quote:a63219b3c8="barton_funk"]VOITTO VOITTO VOITTO
Ja kiitokset tietysti myös muille joukkueen jäsenille ja kanssakilpailijoille.[/quote:a63219b3c8]
[/quote:a63219b3c8]
Oli kyllä hyvä että viimein tuli voitto!
[quote:abfafcc54a="Espoon Prinssi"][quote:abfafcc54a="Joe Caligula"][quote:abfafcc54a="barton_funk"]VOITTO VOITTO VOITTO
Ja kiitokset tietysti myös muille joukkueen jäsenille ja kanssakilpailijoille.[/quote:abfafcc54a]
[/quote:abfafcc54a]
Oli kyllä hyvä että viimein tuli voitto![/quote:abfafcc54a]
Monta vuotta meni?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
[quote:50560e4a27="Jean-Babtiste"][quote:50560e4a27="Espoon Prinssi"][quote:50560e4a27="Joe Caligula"][quote:50560e4a27="barton_funk"]VOITTO VOITTO VOITTO
Ja kiitokset tietysti myös muille joukkueen jäsenille ja kanssakilpailijoille.[/quote:50560e4a27]
[/quote:50560e4a27]
Oli kyllä hyvä että viimein tuli voitto![/quote:50560e4a27]
Monta vuotta meni?[/quote:50560e4a27]
Meinasin käydä rustaamaan meidän kakkia voittoja ja huimia saavutuxsia musavisabisnexsessä, mutta tajusin että J-B:hän vain hassutteli