You are not logged in.
[quote:ed6a374ba8="nordenstam"]Natsitkin nousivat valtaan suuren ihmisjoukon tukemana. Historia opetti kuitenkin, ettei siitä hyvää seuraa.
Toivon että koko vitun kusihorokolmikko kuolee auto-onnettomuudessa ja toisin kuin yleensä, heitä ei nosteta jalustalle vaan heidät unohdetaan.
[/quote:ed6a374ba8]
talteen. jossain on suhteellisuudentaju karkuteillä järjen kanssa...toivottavasti saavat vastuuntuntoisia lapsia
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
[quote:d022f0acd6="börjeslandet"]Mua kiinnostais huomattavasti enemmän jos nää ois hyvännäkösiä
[/quote:d022f0acd6]
jaa-a, itse kun luulin että tän "juju" & kiinnostuksen herättävä seikka olikin juuri änkeä muutama lihava ja ruma tyttö makkarakuoriin heilumaan typerän näköisesti; muutenhan sitä saattais kiinnittää huomiota itse musiikkiin :?makkarakuoritekno kuuminta kuumuutta 2010? :?
Mua kyl kiinnostaisi vähemmän, jos musa olis ihan ookoo ja mimmit perushyvännäköisiä.
Nää on kyllä niin naurettavia kommentteja että vaikka bändi onkin sysipaska, vetäkää vittu päähänne
Tekin kiinnostaisitte mua enemmän jos olisitte hyvännäköisiä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
" Whenever I see coverage of an indie starlet, I imagine some music criticism bro wild a mildly erect penis while writing a blurb. In a short blurb, the music critic bro can project his feelings/hopes/dreams/desires. He can mention that the female artist is hot but also say something that clearly indicates we need to take her seriously. All blurbs about female artists by men are unintentional manifestos in which we search 4 a sexual identity. "
- hipsterrunoff, 28.10.2009
[quote:9d550412c1="leende solen skiner"][quote:9d550412c1="börjeslandet"]Mua kiinnostais huomattavasti enemmän jos nää ois hyvännäkösiä
[/quote:9d550412c1]
jaa-a, itse kun luulin että tän "juju" & kiinnostuksen herättävä seikka olikin juuri änkeä muutama lihava ja ruma tyttö makkarakuoriin heilumaan typerän näköisesti; muutenhan sitä saattais kiinnittää huomiota itse musiikkiin :?makkarakuoritekno kuuminta kuumuutta 2010? :?[/quote:9d550412c1]
Neuvostoliitto wrote:Mua kyl kiinnostaisi vähemmän, jos musa olis ihan ookoo ja mimmit perushyvännäköisiä.
Nää on kyllä niin naurettavia kommentteja että vaikka bändi onkin sysipaska, vetäkää vittu päähänne
![]()
Tekin kiinnostaisitte mua enemmän jos olisitte hyvännäköisiä.
Noh, en ota vastuuta makkara jutuista yms., mutta jos joku tosiaan kuvitteli, että olin tosissani ton lauseen kanssa niin Itse asiassa vituttaa ihan helvetisti näissä vitun Ladyhawkeissa, että bändi ei olisi lähellekään niin suosittu jos laulaja ei olisi kaunis ja trendikäs :x
en ole kolmekybänen emoboy
JA JOLLEI NE OLISI LES:.....hups
[quote:b111787b40="Moronica"][quote:b111787b40="leende solen skiner"][quote:b111787b40="börjeslandet"]Mua kiinnostais huomattavasti enemmän jos nää ois hyvännäkösiä
[/quote:b111787b40]
jaa-a, itse kun luulin että tän "juju" & kiinnostuksen herättävä seikka olikin juuri änkeä muutama lihava ja ruma tyttö makkarakuoriin heilumaan typerän näköisesti; muutenhan sitä saattais kiinnittää huomiota itse musiikkiin :?makkarakuoritekno kuuminta kuumuutta 2010? :?[/quote:b111787b40]
Neuvostoliitto wrote:Mua kyl kiinnostaisi vähemmän, jos musa olis ihan ookoo ja mimmit perushyvännäköisiä.
![]()
Tekin kiinnostaisitte mua enemmän jos olisitte hyvännäköisiä.[/quote:b111787b40]
Noh, en ota vastuuta makkara jutuista yms., mutta jos joku tosiaan kuvitteli, että olin tosissani ton lauseen kanssa niinItse asiassa vituttaa ihan helvetisti näissä vitun Ladyhawkeissa, että bändi ei olisi lähellekään niin suosittu jos laulaja ei olisi kaunis ja trendikäs :x
No nyt kyllä sama. En kyl pysty uskomaan että näitä kukaan nyt voi mitenkään tosissaan ottaa. Jonkinlaisena komiikkana tämmöset topiquet on ollut tapana käsitellä, jos asia ei olisi siten, niin tää foorumihan olisi ihan täynnä kamalia kusipäitä, ja ei se nyt kovin järkevältä ajatukselta tunnu sekään
Tuliskohan tästä Vivian Girls -REVAnssi? Norde varmaan hoitaa ns. "haulit himaan"
Schnabel Ralf, kai kannatat sä viittä vuotta/
suunnitelmataloudessa lepää kansanvoima/
Kommunismissa ei vikaa oo vaan ihmisissä/
tuskin pois pääsen täältä konsanaan
leende solen skiner wrote:börjeslandet wrote:Tekin kiinnostaisitte mua enemmän jos olisitte hyvännäköisiä.
Tähän kyllä sama!
quote :x
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Moronica wrote:leende solen skiner wrote:[quote:e78203a0fe="börjeslandet"] Tekin kiinnostaisitte mua enemmän jos olisitte hyvännäköisiä.[/quote:e78203a0fe]
Tähän kyllä sama!
quote :x
Quotelle
organizing the boy scouts for murder is wrong
Joe Caligula wrote:Moronica wrote:[quote:b10ae48334="leende solen skiner"][quote:b10ae48334="börjeslandet"] Tekin kiinnostaisitte mua enemmän jos olisitte hyvännäköisiä.
Tähän kyllä sama!
quote :x[/quote:b10ae48334]
Quotelle
[/quote:b10ae48334]
Joe on kyllä lahjakas näiden intter web juttujen kanssa.en ole kolmekybänen emoboy
janne m. wrote:Joe Caligula wrote:[quote:724ee836aa="Moronica"][quote:724ee836aa="leende solen skiner"][quote:724ee836aa="börjeslandet"] Tekin kiinnostaisitte mua enemmän jos olisitte hyvännäköisiä.
Tähän kyllä sama!
quote :x[/quote:724ee836aa]
Quotelle
[/quote:724ee836aa]
Joe on kyllä lahjakas näiden intter web juttujen kanssa.[/quote:724ee836aa]
Sillä ulkonäöllä voikin olla vähän käsi!
"noi (sun) listat tekevät ketjuista vittumaisia luettavia. vähänniinku kaikki muutkin sun postaukset siis mut voisit lopettaa. yllytys ei oo hyvä tekosyy. no ei niitä tartte sinnekään enää postailla. tuollaset listat vois upota jonneki huoneeseen ja muut (sun) jutut demiin."
:psykostep:
bzort glorf bööth
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
no mitäs nyt, tällästäpä kuulin
[quote:54622f338f="Basson palstat"]Uusi single julkaistaan ranskalaisjapanilaisen levy-yhtiö Kitsunén kautta. Tittelillä Something Golden on ensimmäinen voimannäyttö yhtyeen vuonna 2010 ilmestyvältä pitkäsoitolta Love & Nature.
Sinkusta julkaistaan myös versio, jossa vierailee Teosto- ja Emma palkittu itähelsinkiläinen räppäri Asa. Julkaisukonsertti pidetään 5.12 Tavastialla, jolloin LCMDF esittää lisää tuotantoa tulevalta levyltään.[/quote:54622f338f]
Asa ja tytsyt ?! '09 levyvuoden kliimaksi ?!
"ei lisäaineita, hyvää hilloa viikon ajan"
Vielä kun sais Tommi Evilän soittamaan kitarasoolon
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
http://www.basso.fi/keskustelu_aihe.php?aihe_id=58577
Aikamoiseksi väännöksi keskustelu corpseista meni tuollakin.
asiakeskustelua ^
miksei jengi tajuu arvostaa ku näistä tykätään ulkomaillakin
muutan pöriisiin, punavuorikin liian junttiivoivittu
sanokaa mitä sanotte mutta tuo laulaja
sama
Valitettavasti on käynyt rosvo.
entäs niitten muuvsit
Harvaa Suomalaista julkaisee Kitsune tai miksaa Switch (Santogold, M.I.A jne)
määdit propsit!
Tää on niin indietä että Pitchforkissakaan ei oo vielä mainittu.
Osa jengistä kai kuvittelee ymmärtävänsä trendiväkeä tai niiden arvomaailmaa, ei tätä voi tajuta jos ei ole hengaillu berliinissä ja tsekkaillu mestoja
http://www.youtube.com/watch?v=9qf81NuwIlA
Tsekatkaa ny mikä soiton riemu ja mutkattomuus noissa livejutuissa.
Kaikkiruokanen musamaku kyl likoilla: Jeff Buckley, Nick Cave, Knife, PJ Harvey.. Ja oho! Abba parasta poppia! Mut Roxettea eivät vielä tajua, höh. Zappakin menee ilmeisesti, musatietous hallussa laidasta laitaan
Luulin muuten että tummatukkaiset on systereitä keskenään, mut ilmeisesti näin ei olekaan.
Hipsterimeininki = Asiameininki
Malin on niin hiljaa tuossa videossa.. Koska soolostyge
Mut silti:
[quote:f98b5ad0c6]‘Finnish culture is to hide back and not show anything of what you do before it’s perfect. My garage band demo has been totally public; that’s why people in Finland couldn’t see the potential in it. There’s a lot of jealousy. Some ask me how is it possible. Oh my god you should be a professional! I’m just a girl! Anyway, there’s a Finnish forum online which has got explosively big, lots of young people from the countryside! Some find us embarassing, so last year, but at least somebody is doing something. I’m almost doing Finnish music history right now.’[/quote:f98b5ad0c6]
[quote:ec1514b4dd="marski1337 youtubessa"]Olin samalla luokalla Emman kanssa Helsingin Rudolf Steiner koulussa helsingissä. Muistan elävästi kuinka hän kuunteli erään toisen luokkalaisen musiikkia, juurikin elektroa jota hän oli tehnyt, ja Emma sanoi "Hei, elektroninen musiikki ei oo mitää musaa, siis kitara + mikki ja jotain rockin tapaista niin puhutaan asiaa".
Noh, kaipa ihmisten mieli muuttuu...[/quote:ec1514b4dd]
bzort glorf bööth
[quote:5b9c0dfba3]No, Le Corps Mince de Françoisen sanavalmiit nuoret soittajat ovat kaikkea muuta kuin perinteisiä suomalaisrokkareita. Kemppainen puhuu luontevasti "industry-ihmisistä", remiksaamisesta ja "freesseistä soundeista".[/quote:5b9c0dfba3]
[quote:9f9c3b0754]No, Le Corps Mince de Françoisen sanavalmiit nuoret soittajat ovat kaikkea muuta kuin perinteisiä suomalaisrokkareita. Kemppainen puhuu luontevasti "industry-ihmisistä", remiksaamisesta ja "freesseistä soundeista".
[/quote:9f9c3b0754]
Eipä pöllitä Sam Inkisen 20 vuoden takaisia juttuja
Hipsterimeininki = Asiameininki
[quote:95571d73b5="Neuvostoliitto"]
Osa jengistä kai kuvittelee ymmärtävänsä trendiväkeä tai niiden arvomaailmaa, ei tätä voi tajuta jos ei ole hengaillu berliinissä ja tsekkaillu mestoja [/quote:95571d73b5]
Mä pystyn just toxs releittaa tähän juttuun
Lasken itseni liberaalifeministiksi, ja minulle feminismi tarkoittaa tasa-arvoon pyrkimistä, ei sen avulla tai naiseudella ratsastamista.
No runkut runkatkoon, mutta minäpoika haluan tanssia.
Saavuttaakseni rikkinäisyyden ja pelokkuuden tunnelman lauloin kappaleen alasti pimeän studion lattialla, kertoo Juha K. Korento.